Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen orgasmi ja psyykkinen puoli

Vierailija
10.01.2026 |

Olin 30 vuotta naimisissa ennen eroa, eikä koskan ollut mitään vaikeuksia orgasmin kanssa vaan päin vastoin, tulin usein mielestäni liiankin helposti., koska ex oli sopivan tiukka ja todella märkä. Ex sen sijaan ei tullut koskaan yhdynnässä, ainoastaan sormin tai vibralla. Liiton loppuvaiheessa meidän seksi oli säälipillun antamista ja saamista ja homma loppui monta kertaa siihen, kun ex kysyi minuutin päästä, että eikö minulta jo tule.

Ennen varsinaista eroa seksiä ei ollut puoleen vuoteen ja eron jälkeen meni n. puoli vuotta, kunnes löytyi uusi nainen, jonka kanssa harrastaa seksiä. Hän oli ihan eri maata kuin ex-vaimo, melko väljä alapäästä ja kuivuuskin vaivasi usein vaihdevuosi-ikäistä, mutta hän laukesi joka kerralla kerran tai pari, jos vain tuli päälleni ratsastamaan. Vuoden seksitauosta, kuivuudesta ja väljyydestä johtuen minulla erektio monesti loppui kesken leikin ja siitä tuli sellainen kierre, kun mielessä alkoi aina pyöriä että toivottavasti erektio ei vaan tällä kerta lopahda. Mutta kun tällaisia mietti, niin lopahtihan se ja jouduinkin hakemaan lääkäriltä reseptin erektiolääkkeisiin. Tämän jälkeen stondis kyllä kesti, mutta usein jäi silti orgasmi saamatta, koska nainen oli väljä ja kuiva. Kun joutuu panemaan niin kauan, että saa itsensä ihan hikeen ja hengästyksiin, niin ei se ainakaan helpota tulemista. Lisäksi tuntui, että erektiolääkkeet heikensivät tuntoa ja orgasmitkin olivat aiempaa laimeampia, eivät enää sellaisia selkäytimestä lähteviä.

Nykyinen kumppani on tiukka, märkä ja nopeasti laukeava. Silti alkuun aina mietti liikaa, että onnistunkohan saamaan orgasmia. Joskus tuli helposti, mutta pienetkin häiritsevät tekijät ja mielessä kalvava epäilys teki heti laukeamisesta vaikeampaa. Nyt kun takana on kuukausi ilman epäonnistumisia, niin takavuosien herkkyys on taas palannut ja joudun joskus toppuuttelemaan, ettei tule liian pian.

Summa summarum: Henkinen puoli on miehillekin monesti hyvin tärkeää potenssin ja libidon kannalta. Epäonnistumiset ja varsinkin naisen ilkeät  sanat voivat helposti saada aikaan erektio-ongelmia ja itseään ruokkivan oravanpyörän.

M52

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on tärkein sukupuolielin, ei siitä pääse mihinkään. Itse laukean hyvin helposti ja nopeasti yksin ja myös exien kanssa suht helppoa oli. Nykyinen miesystävä on erittäin huomioiva, taitavakin, kaikin puolin hyvää seksiä. Mutta. Puhumme paljon, myös seksistä ja siinä kohdassa olen huomannut että tieto lisää tuskaa. On tietysti hyvä asia että hänelle minun nautintoon on tärkeintä. Ei missään nimessä "vaadi" laukeamista mutta tiedän sen olevan hänelle tärkeää ja nautinnollista. Ja nyt kun tiedän tämän niin hyvin, haluaisin tietysti että niin kävisi mutta nyt se häiritsee asian tapahtumista. Keskityn siihen liikaa, pienikin ajatuksen harhautuminen katkaisee "kehityksen" enkä pääse maaliin. Turhaudun siitä ja se haittaa aina seuraavaa kertaa. Mies yrittää rauhoitella ja kertoa ettei minun pitäisi olla asiasta niin huolissaan. Mutta en tiedä miten saisin asian omassa päässäni korjattua.

Vierailija
2/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää on tärkein sukupuolielin, ei siitä pääse mihinkään. Itse laukean hyvin helposti ja nopeasti yksin ja myös exien kanssa suht helppoa oli. Nykyinen miesystävä on erittäin huomioiva, taitavakin, kaikin puolin hyvää seksiä. Mutta. Puhumme paljon, myös seksistä ja siinä kohdassa olen huomannut että tieto lisää tuskaa. On tietysti hyvä asia että hänelle minun nautintoon on tärkeintä. Ei missään nimessä "vaadi" laukeamista mutta tiedän sen olevan hänelle tärkeää ja nautinnollista. Ja nyt kun tiedän tämän niin hyvin, haluaisin tietysti että niin kävisi mutta nyt se häiritsee asian tapahtumista. Keskityn siihen liikaa, pienikin ajatuksen harhautuminen katkaisee "kehityksen" enkä pääse maaliin. Turhaudun siitä ja se haittaa aina seuraavaa kertaa. Mies yrittää rauhoitella ja kertoa ettei minun pitäisi olla asiasta niin huolissaan. Mutta en tiedä miten saisin asian omassa päässäni korjattua.

Eikö miehesi voi sinua saatella maalin jälkeensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattelee minut maaliin ensin. Se vain kestää välillä kauan. Koska tuo ongelmani.

Vierailija
4/23 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tuo ap:n kiteytys esimerkein. Juuri noin se on.

Vierailija
5/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Näin miehenä komppaan sitä, että ei tarvitse olla kovinkaan isoa stressiä, häiriötekijää tai pelkoa erektion pysyvyydestä, kun orgasmia ei meinaa saada millään. Viimeksi joutui luovuttamaan, kun naisystävän ala-asteikäinen poika yski omassa huoneessaan. Pelkäsin, että hän nousee ylös sängystään ja tulee huoneestaan, joten orgasmi jäi saamatta.

Vierailija
6/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan revitte stressiä ihan turhista jutuista. Orgasmikeskeisyys on helpoin tapa hankkia itsellenne ongelmia kun sen yhdistää itsetietoisuuteen seksin aikana. Entä jos luopuukin oman orgasmin tavoittelusta ja lähestyy seksiä aivan uudella näkökulmalla? Kuinka monta orgasmia saan tuotettua kumppanille sen sijaan että yrittää raivokkaan itsekkäästi runkata kumppani välineenä orgasmin itselleen? Tai seksin mittariksi kello, kuinka kauan kykenee panemaan ennen kuin itse laukeaa, tavoittelee pitkää seksiaikaa nopean laukaisun sijaan. Haaste kumppanille, kumpiko kestää seksiä pidempään. Häviäjä joutuu täyttämään tiskarin ja hoitamaan pyykit kuukauden ajan? Ihme skitsoilua muutaman sekunnin kramppien takia. Seksi on parhaimmillaan paljon muutakin kuin orgasmi.

Vierailija
7/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpään turahdus taas, miehen alentamista ja hän käyttää tuota M52 allekirjoitusta. 

Vierailija
8/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanharouva Tyhjäpään turahdus taas, miehen alentamista ja hän käyttää tuota M52 allekirjoitusta. 

Kyllä täällä on ainakin yksi ihan oikea mies, joka käyttää nimimerkkiä M52. Kohta tosin voi vaihtaa kakkosen kolmoseen.

M52

Vierailija
9/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäästä wouhottaja herännyt lääketokkurastaan. Terwetuloa tawan kuolewaisten pariin mutta woisitko ystäwällisesti kommentoida asiallisesti sen sijaan että wuodesta toiseen wouhotat jonkin kuwitteellisen rouwa tyhjäpään kirjoittaneen joka toisen awauksen täällä.

Vierailija
10/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäästä wouhottaja herännyt lääketokkurastaan. Terwetuloa tawan kuolewaisten pariin mutta woisitko ystäwällisesti kommentoida asiallisesti sen sijaan että wuodesta toiseen wouhotat jonkin kuwitteellisen rouwa tyhjäpään kirjoittaneen joka toisen awauksen täällä.

Wanharouva Tyhjäpää turauttaa valtaosan, paljon paljon enemmän kuin joka toisen avauksista täällä, ne ovat kaikki samaa sarjaa - miestä halvennetaan, sätitään, alennetaan, yms., taikka niissä on sepustus ikälopusta menopausaalisesta wanhusnaisesta - joka on rautaisesti seksuaalinen. Tämänkertainen avausturahdus on vähän laadukkaammin kerrostettu, ennen kun turahdus kiertyy miehen erektio ongelmaan, miehen laukeamisongelmaan, miehen erektiolääkkeisiin, sekä miehen "kehnoon  tuntoon" ja miehen "laimeisiin orgasmeihin".

Näitä wanharouva Tyhjäpään piruiluja kommentoin vastakin kärkkäästi.  

Vierailija
11/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut wanharouva tyhjäpää koska kerroin haluavani seksiä. Siis siinä kaikki. Olen nainen ja haluan seksiä mieheni kanssa, en miehen rahoja tai statusta (joita ei ole, mies peeaa lyhyehkö perusduunari tavallisesta perheestä ja omistaa vain autonsa). Se oli itsessään jo wanharouva tyhjäpään kriteerit täyttävää, eikä ollut edes ketju vaan vastaus johonkin muuhun ketjuun :D

Ehkä olisin saanut olla jos olisin 12 ja minulla olisi pikkuvarpulit mutta hyyyyi kolkyt on jo tullut täyteen olen wanhus enkä voi tuntea seksuaalista nautintoa. 

Vierailija
12/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ollut wanharouva tyhjäpää koska kerroin haluavani seksiä. Siis siinä kaikki. Olen nainen ja haluan seksiä mieheni kanssa, en miehen rahoja tai statusta (joita ei ole, mies peeaa lyhyehkö perusduunari tavallisesta perheestä ja omistaa vain autonsa). Se oli itsessään jo wanharouva tyhjäpään kriteerit täyttävää, eikä ollut edes ketju vaan vastaus johonkin muuhun ketjuun :D

Ehkä olisin saanut olla jos olisin 12 ja minulla olisi pikkuvarpulit mutta hyyyyi kolkyt on jo tullut täyteen olen wanhus enkä voi tuntea seksuaalista nautintoa. 

30+ on ylijäämänainen eikä mikään wanhus.

Naisen seksuaalisuus päättyy väitetysti  menopaussissa, mutta menopaussin määritelmä, ettenkö sanoisi vuotaa/tipottaa pahasti, joten todellisesti, naisen tuolloin minimaalinen seksuaalisuus päättyy vaihdevuosi-vaivoisen alun jälkeen mutta ennen päivämäärää jolle menopaussi kirjataan.

Vierailija
13/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon tullut tän tyhjäpäästä wouhottavan potenssinsa vuosikymmeniä sitten menettäneen höpsön wanhusukkelin luokittelemaksi vaik oon wasta 48 wuotias mies. Kyl tää wouhottaja ehdan sarjawalittajan tunnusmerkit täyttää.

Vierailija
14/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan et tuolloin kommentoinut yhtään millään tavalla, vaan nielit kaiken suosiolla. Äärimmäisen epäuskottavaa.

Vierailija
15/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan et tuolloin kommentoinut yhtään millään tavalla, vaan nielit kaiken suosiolla. Äärimmäisen epäuskottavaa.

En oikein tiennyt silloin enkä tiedä nytkään mitä hyötyä olisi ollut jäädä jankkaamaan w-ukon kanssa? :/

Olen nähnyt hänen myös ihan vain pilaavan ketjuja niin että se taitaa olla ihan itsetarkoitus. Tykittää esim. jotain täysin aiheeseen liittymätöntä pedoviestiä kunnes koko ketju poistuu. Näin ainakin jossain hyvä seksuaalisuus läpi elämän?-ketjussa johon minulla ei ollut mitään kirjoitettavaa, mutta siellä oli mielenkiintoisia viestejä. 

Vierailija
16/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin oon tullut tän tyhjäpäästä wouhottavan potenssinsa vuosikymmeniä sitten menettäneen höpsön wanhusukkelin luokittelemaksi vaik oon wasta 48 wuotias mies. Kyl tää wouhottaja ehdan sarjawalittajan tunnusmerkit täyttää.

Sama pe-da-ri ja sekoboltsi varmaan, joka puhuu wanhusnaisista, tyhjäpäästä, rumapainoisista ym ym.

Vierailija
17/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
18/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla se mansen sarjawalittaja.

Vierailija
19/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanharouva Tyhjäpää turauttaa valtaosan, paljon paljon enemmän kuin joka toisen avauksista täällä, ne ovat kaikki samaa sarjaa - miestä halvennetaan, sätitään, alennetaan, yms., taikka niissä on sepustus ikälopusta menopausaalisesta wanhusnaisesta - joka on rautaisesti seksuaalinen. Tämänkertainen avausturahdus on vähän laadukkaammin kerrostettu, ennen kun turahdus kiertyy miehen erektio ongelmaan, miehen laukeamiso

Siis sinähän täällä naisia halveeraat kaiken aikaa, oikea tyhjäpää.

Vierailija
20/23 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ on ylijäämänainen eikä mikään wanhus. Naisen seksuaalisuus päättyy väitetysti  menopaussissa, mutta menopaussin määritelmä, ettenkö sanoisi vuotaa/tipottaa pahasti, joten todellisesti, naisen tuolloin minimaalinen seksuaalisuus päättyy vaihdevuosi-vaivoisen alun jälkeen mutta ennen päivämäärä

Siinä taas varsinainen ylijäämä ihminen. Ei pienintäkään kokemusta aikuisista naisista. Ilmeisen karkera tumputtaja tai incelli. Jos itselläsin on seksuaalisuus päättynyt, tai sitä ei tullut ollenkaan, älä kuvittele ettei muilla olisi. Väitteilläsi todistat täydellisen tietämättömyytesi.