Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*Tammitoivot VKO17 TO-SU*¨*

26.04.2007 |

Koska toi viestipino oli taas jo 5 sivun mittainen (me ollaankin ahkeria kirjoittelijoita, hyvä!) niin ajattelin jotta aloitan loppuviikoksi oman pinon¿

Voi Nojanda, sun negatestausviesti meni todellakin ohi silmien, pahoittelut siitä¿ Mutta jos tätiä ei ole vielä näkynyt, niin toivoa on, pidän peukkuja! Bdbdb

Uusia oli jälleen tullut, tervetuloa kaikille kasvattamaan plussasaldoa tammikuuksi +++++++ =)

P02p06, joskus aiemmin kirjoitit että olit saanut haalean plussan, mutta vuoto oli sitten kuitenkin alkanut, siksi kyselin, josko sulla on ollut noita enemmältikin¿

Pikkupapullakin hienosti onnistunut painonpudotus!

-cecci- JEE, lisää näitä!! Peukkuja pidetään, että viivat ois huomenna jo vahvemmat bdbdbd

Taizka, olitpa kirjoittanut ihanasti että ¿pahoittelut täistä kaikille¿! =) Vitsit, sain ihanat naurut vaikka kyllä ymmärsin että kirotusvihre oli päässyt tapahtumaan ;)

Lissukas, sen verran kerron kokemuksia noista Teroista, että jos aloitat niiden syömisen ennen ovulaatiota niin voipi olla niin, että koko ovulaatio jättää tulematta! Lääkärit kun eivät korjaa aloituspäivää, jos on pitkä kierto vaan mätkäisevät kaikille aloitukseksi sen kp15 :/ Itse kun silloin aikoinaan niitä söin ja kierto oli normaalia 28pv pidempi (32-36) niin aloitin Terojen popsimisen vasta kp19-20. Ehkä tekisin sinuna samat, jos kerran tiedät että ovuloit vasta kp14 jälkeen¿

Hobbie, toivotaan että sun erikoiset menkat ois just sitä, että oma hormoonitoiminta on vihdoin käynnistynyt kunnolla ja sen takia täti piti suursiivouksen!

O.N, mies kotiutuu huomenna ja ajattelin kyllä kammeta isännän vaakamamboon, kunhan noi lapsoset on saatu untenmaille ;) Vuoto on tänään ollut oikeastaan tippa-silloin-toinen-tällöin eli suht nopsaan täti kävi vierailulla¿? Mutta en valita, en, on niitä viikonkin maratoneja ollut ja se ei ole yhtään hauskaa¿ Ovista odottelen tällekin kierrolle n.kp9-12 ja koska toiveissa ois tyttö (molemmilla 3 poikaa!) niin ois hyvä päästä pupuileen oikein urakalla viikonloppuna että saatais simot sinne nurkille väijymään ovista varten valmiiksi! Tietenkin poikavauvakin on enemmän kuin tervetullut, mutta yrittänyttä ei laiteta ;)

-Allu kp4, yk8

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin tuonne jo otsikolla anovulatorisen kierron jälkeiset kuukautiset, mutta siihen ei tullut vastauksia vielä, joten kerron teillekin. Mulla on yleensä tosi runsaat menkat, jotka kestää noin viikon. Nyt kuukautiset ovat olleet todella niukat. Nyt ovat kestäneet viisi päivää, mutta suurimman osan ajasta olisin pärjännyt pikkuhousunsuojalla (käytän kyllä divacuppia).Välillä tulee aivan kirkasta verta, välillä ei mitään. Mitään hyytymiä tms ei ole tullut. Ja rinnatkin on kipeät! Jotenkin en usko raskauden mahdollisuuteen, mutta olisivatko hormoonit jotenkin sekaisin? Onko kellään mitään neuvoja tai kokemuksia vastaavasta? Lantion seutua nipistelee, tuntuu melkein kuin liitoskivuilta. Olen varmaan kuumeillut liikaa ja oma kroppa alkaa tehdä kepposia mielikuvitukselle :S

Vierailija
42/55 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No padmi tossa kertoili ihmeellisestä vuodostaan ni mä kertoilen nyt sit mitä ihmeellisimmistä maha kivuista ja etomisesta joita en ennen ole tuntenut tässä vaiheessa kiertoa.

Eli alavatsa vasemmalta puolelta todella kipee, semmoinen painontunne kokoajan mutta istuessa pahempi ja silloin kun nousee istumasta ylös ja sitten toi etominen, tekee pahaa ja sitten kun syö tai juo jotain menee ohi mutta tulee aina takaisin jonkin ajan kuluttua joten joku hieman viisaampi jos kertois onko normaalia vai oman mielikuvituksen tuotetta mut kyl toi vats aon niin kipee ettei tällästä voi itekseen kyl kuvitellakaan.

taas tätä ON mut nyt on niin ihme tuntemukset et täyty heti tulla kertoon =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei laittakaahan koopeet aina viestin loppuun, ni tiedetään missä mennään :) En mä ainakaan jaksa selata sivuja, jotta ne tiedot saattais löytyy...

Eli mitkäs sun koopeet on TAIZKA? Kuullostaa jännältä...Jospa ois tärppi tullut, peukutuksia!

Samoin ihmetyttää PADMIN menkat...Jospa testaat vielä? Jos oisitkin raskaana, kun noin niukasti vuodat?

Mulle ei mitään ihmeellistä, välillä tänään oikealle pisteli mahassa, tai vihlaisi silleen jännästi.

Nyt hyvää yötä!

Nelliina kp 21, apua kohta jo 22!

Vierailija
44/55 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp on nyt siis 6 kun vuoto alkoi maanantai-iltana. Ajattelin itsekin testata huomenna aamupissasta, hukkaanhan se menee, mutta mitä nyt muutama euro omasta mielenrauhasta? Ja onhan tässä nyt tulossa vappua sun muuta milloin saatta muutaman lasillisen viiniä maistaa, joten kai on parempi katsoa kuin katua?

Kaikkihan on mahdollista, itse tulin edellisellä kerralla yllättäen raskaaksi kuukautisten viimeisinä päivinä. En osannut yhtään epäillä raskautta enkä oireitakaan huomannut (jälkeenpäin ajateltuna niitä kyllä oli ainakin vilutus ja mielialan heittelyt). Np ultrassa olinkin jo raskausviikolla 16! Niin että muistakaas pupuilla koko kierron läpi, eikä vaan tärppipäivinä, ei koskaan tiedä milloin natsaa!

Padmi kp 6/31 yk 4

Vierailija
45/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vaan niin niukat kuukautiset. Ehkä tuo imetyksen lopettaminen vielä jotenkin sekoittaa kroppaa. Pihinä puolitin testin, että ei rahat mene ihan huggaan negaa testatessa. Ainakin tuo Fertest on niin leveä, että sen pystyy huoletta leikkaamaan halki, ja toimii ihan hyvin.

Padmi kp7

Vierailija
46/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Padmi: Pahoittelut negasta ja plussaonnea tähän kiertoon!! Kirjoitit kuukautisistasi, mulla oli kans viime menkat omituiset ja kirjoitinkin niistä. Kesti kyllä 5 pvä mutta olivat omituisen niukat, pärjäsi pikkuhousunsuojalla ja vuoto oli koko aika rusehtavaa. Tein kans muutaman testin, kun epäilin et voisko olla silti raskaana..mutta negaa ne mulla kans näytti. Nyt kp 14, testin tein kp 8.

Nyt tosiaan kp 14 luulen jo ovuloineeni, varma tosin en ole koska en ole ikinä vielä tikutellut...vällyjen alla on oltu joten saa nähdä..viimeksi kierto oli vain 26, kun terolutit menossa, vielä syön tämän vikan 10tbl ja aloitan varmaan ylihuomenna niinkuin on määrätty...

Plussia jokaiselle,

toivottaa johanniina

Vierailija
47/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut nyt oletetusta oviksesta asti maha todella kipeä. Alamaha ja molemmilta puolilta munasarjojen kohdalta sekä alaselkä on kipeät. Parina päivänä en ole ovinut nukkua ilman särkylääkettä ja nytkin sattuu koko ajan mahaan kun istun koneella. Noustessa menee mailma mustaksi ja joudun kumartumaan hetkeksi jotta pää ehtii mukaan :o/

Tämä on mun toinen luomukierto ilman teroja yms. ja ei mitään hajua kuuluuko asiaan tällainen kipuilu.... Menen kyllä lääkäriin jos kivut ei hellitä edes vähän huomiseen mennessä.

Raskauden mahdollisuus on tietty suuri nyt kun on pupuiltukkin jtp. Mutta ei kait sitä näin kipeä kuulu olla vaikka tärppi olisikin käyny :o/ Ihan ku puukolla lyötäisi munasarjoihin aina välillä... au!.... kurjaa... jos tietäisin että tämä kipu johtaa raskauteen niin ok mutta kun kaikki muutkin mahdollisuudet pyörii päässä.....

Kipuileva Niiloakseli kp18/30 yk 10

(ovis oli kp15 kivuista ja limoista päätellen)

Vierailija
48/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annihelen@; Kyllä minä olen menossa sinne gynelle, aika on jo varattu. Näin lyhyillä kierroilla ja näillä tuhrutteluilla tuskin nimittäin raskaaksi ilman apuja tullaan :(. Mainitsit tuosta pienestä vuodosta, voisiko se olla vain pupuiluun liittyvä pieni limakalvonaarmu? Hyvä kun ovis löytyi, nyt sitten peukut pystyyn!! Itse huomasin jo nyt tässä ekassa yk, että kyllä sitä todella tarkasti tulee itseään tutkittua, vieläkin olen tuntevinani raskausoireita, vaikka tuhruilut ja menkkaoireet senkun yltyy (nolona).

Taizka; sullahan on luupavan kuuloisia oireita! Jokos kohta pääset testailemaan?

Niiloakseli; hurjilta kuulostavat nuo kipusi, toivottavasti ne kuitenkin viittaisivat alkaneen raskauden suuntaan!

ON; tylsää, tylsää, odotellaan, että täti kunnolla saapuisi. Huomenna kai viimeistään. Kierto on niin lyhyt, että luulisin pysyväni edelleen täällä tammikuisissa.

Iloista sunnuntaita ja paljon plussaonnea +++++++++

Liisuliini

Vierailija
49/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on noita omituisia vuoteluita ja omituisia nippailuja, niin löytyypä niitä täältäkin. Eli gynen mukaan mulla olisi ovis ollut viime ma tai ti. En tikutellut sitä, koska ajattelin, että irtoaa jos irtoaa. Normia tissikipua ei tullut, mutta nännit on kyllä pikkasen arat, jos oikein puristelee :D (ihmekös tuo!), ja normaali tissien " kasvu" on tapahtunut tässäkin kierrossa. Eilen illalla ja tänään päivällä oli ihan ihan pikkiriikkisen punertavaa/oranssia valkovuodon seassa (anteeksi öllökuvailut :( ) Mä oon nyt ihan pihalla mitä kropassa tapahtuu?!? Menkat pitäisi oviksesta päätellen alkaa vasta viikon päästä, ei todellakaan aikaisemmin. Mahaa nippailee ja nappailee aina välillä ja jotenkin tuo alavatsa on tosi turvoksissa. Raskauteen en usko sitten millään, koska km-raskaudessakin selvät r-oireet ilmestyivät jo ennen kuin menkat olivat edes myöhässä. Rinnat ja nännit olivat todella arat, pahoinvointi nosti päätään, valkovuotoa oli paljon jnejne. Eli ihan nuo klassiset oireet olivat, ja nyt ei niistä mitään. Enkä edes itselleni mitään oireita kehittele :)

Henkinen puolikin alkaa tällä rouvalla pikkuhiljaa antaa periksi. Keskenmenosta on jo 8kk, eikä mitään tapahdu. Pelko lapsettomuudesta kalvaa sisuksia, enkä enää edes nuku öitä ilman painajaisia lapsettomuudesta, keskenmenoista jne. Enää ei vaan jaksa :`(

Pirteämpää vappua teille muille ja paljon plussatuulia! :)

Vierailija
50/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verta käyn vaan äkkiä kertoileen että se kiertopäivä on vasta 20 ja testaileen pääsen vasta joskus viikon päästä mut ei nää oireet kyl mihinkään oo hävinnyt joten toivo elää =)

Vierailija
51/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Villiinalle halaukset, uskon että varmasti vielä tärppää! En tiedä lohduttaako yhtään mutta sulla on ainakin ikä puolellasi kun olet vielä sen verran nuori. :)

Annihelen@, tuli kanssa mieleen että voisiko olla kyse ihan limakalvonaarmusta tuommoinen pikku vuotelu?

Padmi kun ihmettelit niukkoja menkkoja, mullahan on ollut menkat jo useamman kierron ajan tosi niukat, melkein pärjäisi phs:llä, ennen esikoisen syntymää menkat oli melko runsaat. Veikkaan että mulla on ainakin hormonit jotenkin sekaisin, olen itse diagnosoinut että mulla jää limakalvo niin ohueksi ettei ole paljon pois vuodettavaa? Ei pitäisi varmaan ite kyllä diagnosoida itseään, mutta minkäs teet kun sitä käy lukemassa kaikennäköistä.. :)

Sunnuntain jatkoja kaikille!

susumint

kp 16/31-41

Vierailija
52/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vauvaa masussa :( Eilen tuli se kuuluisa täti kylään ja tervemenoa jo toivottelen.. Siirrytään Helmikuun haluttuihin. Aion ottaa nyt ovistestit käyttöön. Mies niitä ehdottikin, kun kerroin, että semmoisia on olemassa. En tiiä, mistä se yhtäkkiä on niin innostunut vauvoista, kun ennen ei tästä asiasta kärsinyt mainita yhtään mitään :) Ihmeitäkin siis tapahtuu. Saisipa joskus sen suuremman ihmeen syliin.. kp 1/28 yk2 alkaa..

Vierailija
53/55 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vauvan vielä saat! Halaukset ja tsemppiä kovasti sulle.

Liisuliini: En itsekään olis jäänyt noita tuhruja sun muita miettimään. Gynen hinta on pieni, jos ei muuta niin mielenrauhasta. Kerro sitten saitko vastausta noihin juttuihisi!

Taizkalle hyviä hermoja piinaviikkoon =).

Susumint: Mulla on ihan päinvastoin nuo menkkajutut. Esikoisen jälkeen vuoto on ollut aikaisempaan verrattuna järkyn runsas. Gynellekin siiitä mainitsin, ei pitänyt sitä merkkinä mistään.

Fanny: Pahoittelut tädin tulosta. Ovistestesteistä on varmasti hyötyä, jos ei tunne ovista ja kierto vaihtelee. Paljon plussaonnea helmikuulle!!

ON: Oviksen metsästys meni hieman sekaisin... Eilen kp 14 ja sain jo aiemmin selvittämäni viivan, joka oli siis jonkin verran himmeämpi, kun kontrolliviiva. Tänään ei mitään. Ovisoireita oli eilen ja tänään aamupäivällä. Nyt illalla ei enää mitään. Simpat lähti matkalle eilen ja siihen se jääkin, koska mies on työreissussa =(. Eli yhden kerran varassa on tämä kierto, harmittaa ihan hirmuisesti. Nyt en voi kun odottaa.

Paljon, paljon plussasäteitä kaikille!

AnniHelen@

Vierailija
54/55 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Pesun mukaan kiertoni on 30 ja tarjosi seuraavaksi tätipäiväksi 2.5. Tein kuitenkin mammaksin testin lauantaina ja siihen tuli haalea plussaviiva. Tosin aikaa meni varmaan yli sen viisi minuuttia mikä testin ohjeessa sanotaan.

Koska olen ihan innoissani ja todella malttamaton, tein jäljellä olevat kaksi testiä eilen illalla ja tänä aamuna. Molemmilla kerroilla vaaleanpunainen plussaviiva tuli tikkuun viiden minuutin sisällä :)

Josko nyt olis tärpännyt!!! Mikäli on, niin se tapahtui kuudennesta kierrosta ja la on 9.1.2008. Mitään oireita ei ole. (paitsi orastava riemu :)

Iloisia testiuutisia muillekin toivottelee ReettaE!

Vierailija
55/55 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia vaaville myös! Nyt onkin teillä juhlamieltä kerrakseen wappuna?

Villiina: Mutta raskausoireethan voi olla ihan erilaiset eri raskauksissa vai olenko ihan väärässä? jos se oiskin kiinnittymisvuotoa ja ja.. No ei voi tietää, vain toivoa parasta. Täällä kaikki peukut pystyssä!

Taizka ja Niiloakseli: toivottavasti oireet todellakin viittais raskauteen!

Liisuliini ja Fanny (taisi olla muitakin..): pahoittelut tädistä!!!! Inhottavaa! Liisuliini, toivottavasti gynekäynti on hyödyllinen, vaikka sitten vain mielenrauhan takia:)

ON: Ei mitään jännittävää kerrottavaa, ylihuomenna alkaa ovistikuttelut eli kp taitaa olla 8/27 tai jotain sinne päin.

Iloista vappuhulinaa kaikille ja pidän peukkuja plussaa odottaville!!!

Hobbie