Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaahan Jari Saario itse pelastusoperaationsa?

Vierailija
10.01.2026 |

Toivon todellakin, että hän selviää ehjin nahoin ja mielin. 

Mutta toivon myös, että minkään maan veronmaksajat eivät joudu maksamaan äärimmäisen kallista (ja vaarallista) pelastusoperaatiota. 

Miksi? No hän ei ole mitenkään vahingossa joutunut merihätään tyhmästi yksin keskellä valtamerta vaan hän on tietoisesti itse sinne itsensä järjestänyt. Hänen soutelunsa on jonninjoutavaa huomionhakua, omalla hengellä leikkimistä. Lapsikin ymmärtää, että riskit on valtavat. On itse kovalla vaivalla jörjestänyt itsensä paikalle, ei ole mitenkään joutunut vahingossa sinne.

Eri asia jos olisi vaikka tekemässä jotain huipputärkeää tutkimusta, olisi siis töissä eikä vain seikkailemassa. Pelastajat ovat nyt sidottuina tuollaiseen älyttömään sijaintiin ja poissa sieltä missä onnettomuuksia sattuu oikeassa elämässä, pelastajat joutuvat myös itse vaaraan.

Toivottavasti pelastustoiminnan kustannukset on sisällytetty alkuperäiseen rahoitussuunnitelmaan, jonkinlaiseen vakuutukseen. 

Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin mutta kustannukset sille, joka ne on aiheuttanut älyttömillä hankkeillaan.

Kommentit (766)

Vierailija
541/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se nyt mikään suunnattoman kallis operaatio ole, kun ohi kulkeva rahtilaiva tekee pienen kieppauksen, ja poimii ukon kyytiin. Varmana ihan lakisääteistä, että merihädässä olevia mennään auttamaan, raha on sivuseikka.

"Kunhan bensat heität niin haetaan" oli kuulemma sovittu

Vierailija
542/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pyytää "anteeksi" vain sponsoreiltaan ja läheisiltään sitä että eivät hetkeen tienneet miten hänelle käy 😂 Ei helevata mikä narsistipelle. Ei tuo edes ole mikään oikea anteeksipyyntö. Sen pitäisi pyytää kaikilta anteeksi että edes lähti tuolle aivopieru-matkalle, joutui vaivaamaan muita itsensä pelastamiseksi, ja luonnollisesti tarjoutua maksamaan aiheutuneet kulut sekä omilla rahoillaan hakea se muoiroskapaatti pois sieltä merestä. Nämä kun suorittaa niin voidaan alkaa harkita anteeksi antoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi anteeksipyyntö kyllä tulee kuin tilattuna. Ihan kuin olisi saanut tiedon että alkaa ihmisten mielipide kääntyä. Ärsyttää kun nykyään kaikki on niin laskelmoitua.

Hyvä yritys kääntää homma taas säälin kautta ympäri. Katsotaan onnistuuko.

Kaikki kommentointi lopulta kertoo enemmän kommentoijasta kuin kommentoitavasta. 

No mitä kommenttini kertoo? Että olen opiskellut viestintää?

Niin tyhmää vainoharhaisenomaista kommentoitia että en olisi ikinä arvannut. 

Sulla ei näköjään ole kykyä kommentoida mitään ilman muiden haukkumista tyhmäksi ta

Anteeks? Mä en ole haukunut ketään tyhmäksi tai sairaaksi. Luetus syvä ymmärrys, hyvä viestinnänopiskelija. 

Vierailija
544/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on pyytänyt anteeksi. Ihan niinku tässä maailmassa ei olis jo tarpeeksi mietittävää ilman näitten egoistisien äijien harrastuksia. Minä minä minä. Että pistää vihaksi. Onko äijällä tullu mieleen esim että Ukrainassa soditaan, menis vaikka seuraavaksi sinne. Ei taida boollsit kestää. Harkimon pojan kanssa varmaan samassa tunneryhmässä.  

Menepä ite, pikku ryssänrölli.

Sulla ei ole mandaattia määräillä kuin omista tekemisistäsi, jotka taitaa olla jotakuinkin yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
545/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa. Lienee niitä, jotka eivät pikku niskasäryistä valita. Suomalaismiehet! Nyt sinne avantoon!

Vai alfa !  Hullunrohkea paremminkin. Typerä idea alusta loppuun ja siitä uutisointi. Mitä hyötyä ollut kenellekään tästä souturetkestä ? Mikä lienee ihailijan ja soutajan ÄO ? 

Vierailija
546/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo taas tehdä luennoinnilla rahaa tästä niin olisi mielenkiintoista kuulla millä kulmalla lähtee myymään.

Ostat lipun ja meet kuuntelemaan

Sarasvuo on varmaan siellä.kans.

Vierailija
547/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jankkaamista ja jeesustelua rahasta. Eikö tärkein ole se, että mies saatiin pelastettua? Kaikki muu on toissijaista. Olisiko miehen pitänyt vain jäädä sinne oman onnensa nojaan?

Lähteehän tuhannet p_akolaiset ties minkälaisilla kumiveneillä ylittämään Välimerta ja heidätkin pelastetaan veden varasta vaikka touhu on hengenvaarallista. Jätetäänkö hekin jatkossa vaan sinne hukkumaan koska maksaa liikaa?

Vierailija
548/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän pyytää "anteeksi" vain sponsoreiltaan ja läheisiltään sitä että eivät hetkeen tienneet miten hänelle käy 😂 Ei helevata mikä narsistipelle. Ei tuo edes ole mikään oikea anteeksipyyntö. Sen pitäisi pyytää kaikilta anteeksi että edes lähti tuolle aivopieru-matkalle, joutui vaivaamaan muita itsensä pelastamiseksi, ja luonnollisesti tarjoutua maksamaan aiheutuneet kulut sekä omilla rahoillaan hakea se muoiroskapaatti pois sieltä merestä. Nämä kun suorittaa niin voidaan alkaa harkita anteeksi antoa.

Ootko sä miten lähellä itsemurhaa tuossa järjettömässä ja ylimitoitetussa tunnekuohussasi?

Vierailija
549/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa. Lienee niitä, jotka eivät pikku niskasäryistä valita. Suomalaismiehet! Nyt sinne avantoon!

Vai alfa !  Hullunrohkea paremminkin. Typerä idea alusta loppuun ja siitä uutisointi. Mitä hyötyä ollut kenellekään tästä souturetkestä ? Mikä lienee ihailijan ja soutajan ÄO ? 

Mitkähän sun meriitit mainituilla aloilla ovat? 

Tottakai se on hullunrohkeaa. Tottakai sää heittäytyi odotettua pahemmaksi. Hyötyä on sillä tavoin, että ihmisen rajoja koetellaan eikä ne vielä ole tulleet vastaan.

Sun rajat, mitkähän ne on? Onko ne yksiösi seinät ja some? Pystytkö huomenna kouluun vai meneekö taas rokuliksi. Tuo riehumisesi vaikuttaa siltä, että olet ottanut jotain stimulanttia. Peukkua? 

Vierailija
550/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä videokohu oli? Mitä arkaluontoista siinä videossa näkyi? 

Jarin alus rahtilaivan vieressä, vinssi ja verkko jolla mies nostettiin kannelle. Kymmenkunta merihenkilöä varmistamassa nostoa kypärät päässä. Jarin vetäminen reunan yli kannelle, miehistössä on selvää helpotusta ja muutama taputtaa Jaria selkään. Sitten maassa istuva Jari kääritään jonkinlaiseen peittoon. Video loppuu  Video kuvattu ylhäältäpäin.

Näin mun muistikuvien mukaan 

Niin ja se pitää vielä sanoa, että Jarin veneessä vilkkui koko ajan punainen valo

Vierailija
551/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on pyytänyt anteeksi. Ihan niinku tässä maailmassa ei olis jo tarpeeksi mietittävää ilman näitten egoistisien äijien harrastuksia. Minä minä minä. Että pistää vihaksi. Onko äijällä tullu mieleen esim että Ukrainassa soditaan, menis vaikka seuraavaksi sinne. Ei taida boollsit kestää. Harkimon pojan kanssa varmaan samassa tunneryhmässä.  

Niinniin juujuu, meehän sä nyt vain takas sinne lähärin hommiis olemaan vittumainen sekä potilaille ja kollegoille sekä köyttämään mummoja sänkyihin, koska se on sitä sun mielestä parempaa ihmisenä oloa.

Vierailija
552/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, maksajista ollaan kiinnostuneita ja veneen vaurioista. Ei pahoitteluista.

Vierailija
553/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi anteeksipyyntö kyllä tulee kuin tilattuna. Ihan kuin olisi saanut tiedon että alkaa ihmisten mielipide kääntyä. Ärsyttää kun nykyään kaikki on niin laskelmoitua.

Anteeksipyytäminen on hupaisa trendi nykyään. Anteeksi pitää pyytää, vaikka ei tiedä miksi. Lisää näkyvyyttä saa tietysti, jos peruu sen anteeksipyynnön muutaman päivän päästä.

Jari Saario on trendin huipulla. Grattis.

Veneen valmistajan tulisi pyytää anteeksi Jarilta, koska valtamerikelpoiseksi luvattu paatti ei ollutkaan kestävä. 

Kansainvälinen ison rahan Press Conference järjestettävä välittömästi. Siellä kaikki asiaan kuuluvat istuvat vakavina ja pyytelevät anteeksi toisiltaan. Kalleimmat skumppapullit vaan poksahtelevat, kun suomalainen supersankari tuodaan limusiinilla juhlaan.

Vierailija
554/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene avantoon luuseri. Minä kävin jo.

N60

Vierailija
555/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkaamista ja jeesustelua rahasta. Eikö tärkein ole se, että mies saatiin pelastettua? Kaikki muu on toissijaista. Olisiko miehen pitänyt vain jäädä sinne oman onnensa nojaan?

Lähteehän tuhannet p_akolaiset ties minkälaisilla kumiveneillä ylittämään Välimerta ja heidätkin pelastetaan veden varasta vaikka touhu on hengenvaarallista. Jätetäänkö hekin jatkossa vaan sinne hukkumaan koska maksaa liikaa?

Mielellään kyllä.

Vierailija
556/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokia ja viinejä hän nauttii?

Ihanaa nukkua ja levätä.

Viiraako? Ihme hemmo.

Vierailija
557/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti viranomaiset maksavat pelastusoperaation. 

Stubb lupasi hoitaa

Vierailija
558/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenlaskettuna heittämällä alle sadan.

Vierailija
559/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä videokohu oli? Mitä arkaluontoista siinä videossa näkyi? 

Jarin alus rahtilaivan vieressä, vinssi ja verkko jolla mies nostettiin kannelle. Kymmenkunta merihenkilöä varmistamassa nostoa kypärät päässä. Jarin vetäminen reunan yli kannelle, miehistössä on selvää helpotusta ja muutama taputtaa Jaria selkään. Sitten maassa istuva Jari kääritään jonkinlaiseen peittoon. Video loppuu  Video kuvattu ylhäältäpäin.

Näin mun muistikuvien mukaan 

Niin ja se pitää vielä sanoa, että Jarin veneessä vilkkui koko ajan punainen valo

Tottakai hätämajakka vilkkuu haverialuksessa. Miten sen muuten keskellä yötä mereltä löytäisi :D

Vierailija
560/766 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luetus syvä ymmärrys, hyvä viestinnänopiskelija."

Ok! 😀 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän