Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ovat maskuliiniset miehet, jotka haluavat suojella naisia ja lapsia?

Vierailija
09.01.2026 |

Ihmettelen. 

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan mies teitä haluakaan auttaa, kun suhtaudutte heihin noin ala-arvoisesti mitä olette päästäneet tässä ketjussa suustanne.

Vierailija
82/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset suojelevat toisiaan sukupuolesta riippimstta. 

Tule nykypäivään fossiili. Jokainen ihminen on uniikki yksilö joka ei suojele edes itseään saatikka muita. Edes butch-lesbosi ei suojele sinua vaikka muuten sinua hakkaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuntea olisi turvalliseksi hanki ase.

Vierailija
84/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kukaan mies teitä haluakaan auttaa, kun suhtaudutte heihin noin ala-arvoisesti mitä olette päästäneet tässä ketjussa suustanne.

Olen elänyt kohta 60 vuotta. Äitini on suojellut minua. Kukaan muu ei. Miehet eivät totisesti. Enkä ole heiltä sitä mihinkään tarvinnutkaan. Kunhan ovat jättäneet rauhaan, se on riittänyt minulle. Tai olisi riittänyt. 

Vierailija
85/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiet haluaa jännämiehiä kumppaniksi jotka pahoinpitelee naisia. Kiltti mies ei kelpaa naisille. Naiset ei halua turvallista elämää muutenkaan.

Vierailija
86/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei ole. Tuntuu, että naiset ovat niitä nykyajan vahvoja suojelijoita Suomessa. Valitettavasti vain fyysiset seikat tuovat omat rajoitteensa naisille. 

Vierailija
87/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi olla kaunis, viehättävä ja menestyvä naisellinen nainen, joka kasvattaa hienoja lapsia. Tällaisia ei ole vuosiin Suomessa näkynyt.

Ei voi olla samaan aikaan menestyvä ja kasvattaa hienoja lapsia. Se on joko tai. Joko panostat uraan ja olet vähän huonompi äiti, tai olet hyvä kasvattaja, mutta urapuoli kärsii. Näin se vain menee. Jokainen nainen joutuu näitä seikkoja punnitsemaan. 

Vierailija
88/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä ei ole. Tuntuu, että naiset ovat niitä nykyajan vahvoja suojelijoita Suomessa. Valitettavasti vain fyysiset seikat tuovat omat rajoitteensa naisille. 

Aika harvaan juttuun sitä tarvitsee mitään muskelimiestä.

Vierailija
89/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole miehet minua toisiltaan eivätkä itseltään suojelleet. Itse olen pärjännyt.  Ja olen juuri sellainen, jota muka mieluusti suojeltaisiin: kaunis, äidillinen, naisellinen, seksikäs, nyt toki jo vanha. 

N 54

Edellä mainituilla spekseillä yhä laatu tavaraa. Just sellainen mitä suurin osa etsii 

Vierailija
90/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset näin tasa-arvon aikoina jo osaa suojella itseään? 

Vierailija
91/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän OT, mutta miksi naiset kasvattavat pojistaan sellaisia tiedostavia tossukoita, joita eivät olisi edes itse nuorena kelpuuttaneet.

Vierailija
92/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi olla kaunis, viehättävä ja menestyvä naisellinen nainen, joka kasvattaa hienoja lapsia. Tällaisia ei ole vuosiin Suomessa näkynyt.

Ei voi olla samaan aikaan menestyvä ja kasvattaa hienoja lapsia. Se on joko tai. Joko panostat uraan ja olet vähän huonompi äiti, tai olet hyvä kasvattaja, mutta urapuoli kärsii. Näin se vain menee. Jokainen nainen joutuu näitä seikkoja punnitsemaan. 

Vähän riippuu... Selkeästi miesvaltaisilla aloilla on takuulla näin, mutta on paljon sellaisiakin aloja ihan korkeasti koulutettujakin, joissa perhe on otettu paremmin huomioon. Julkinen sektori on tässä asiassa yleensä yksityistä parempi.

Vierailija
93/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuoret miehet on yhärien kasvattamia ja soijalla ruokittuja.

Soija on surkastuttanut kivekset.

Vierailija
94/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän OT, mutta miksi naiset kasvattavat pojistaan sellaisia tiedostavia tossukoita, joita eivät olisi edes itse nuorena kelpuuttaneet.

Palstamamman jälkeläiset ovat erinomaisia yksilöitä. Ne on ne muut, jotka kasvattavat tossukoita.

Vierailija
95/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mikä taistelutanner taas. Naurattaa oikein kun en oo vähään aikaan käynyt täällä palstalla, että tätäkö tää oli.

Vierailija
96/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt kohta 60 vuotta. Äitini on suojellut minua. Kukaan muu ei. Miehet eivät totisesti. Enkä ole heiltä sitä mihinkään tarvinnutkaan. Kunhan ovat jättäneet rauhaan, se on riittänyt minulle. Tai olisi riittänyt. 

Ikävää että olet kokenut miehistä vain sen huonomman osan

Vierailija
97/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckmiehet tulevar ritarina paikalle!

Vierailija
98/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota sieltä metsästä sitä karhua suojelemaan itseäsi jota pelkäät vähemmän kuin miehiä?

Vierailija
99/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naiset jotka haluavat suojella neitsyyttään?

Vierailija
100/132 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

CANCELLED! TOKSISTA MASKULIINISUUTTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä