Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (160)
Mene lumitöihin jonnekin ja pyydä palkka ruokana ettet taas tuhlaa viinaksiin.
Vaihda voipaketti naapurin kanssa johonkin helpommin syötävään, vaikka kananmuniin.
Oikeistolainen hyvä keitto resepti, tee rauta naulasta keitto, siihen ei tarvita kuin rauta naula ja vettä. Sitä kaikki köyhät syövät ja elävät tuilla herroiksi.
Vie tyhjät pullot kauppaan ja osta makaronia. Syö voin kanssa.
"Ravintola"an. Kivat sedät juottaa ja syöttää kun "tanssi"t niiden alla.
Aina on netissä halvempi hinta.
jos jollakin ei oikeasti ole rahaa, niin seurakunta järjestää usein myös ilmaisia ruokailuja tai pienellä rahalla.
toinen vaihtoehto ehto on pokkana mennä kuokkimaan hautajaisiin, syntymäpäiville tai häihin.
minä ainakin joskus haluaisin kutsua vieraita juhliin kun ei ole sukulaisia tai tuttuja. ne voisi olla nyyttärit tyyliset.
työttömien pitäis nyt jos koskaan yhdistyä ja auttaa toinen toisiaan ja hankkia suhteita ja verkostoitua edes keskenään.
myös oman paikkakunnan työttömien järjestöt jakavat ruokaa tai ruokalappuja.
ja jos on aivan viimeinen keino, niin mene johonkin pikku kauppaan kysymään onko heillä hävikki ruokaa mitä antaa pientä korvausta vastaan itse olen joskus näin saanut leipää ja banaania mikä olisi muuten mennyt roskiin. tosin tästä jo kauan ja olin opiskelija ja saattaa olla että ovat tiukentuneet ohjeita.
ja ennen myös .leipomot , grillit, pikaruoka paikoista myös sulkemis ajan lähellä saattoivat 2000 luvulla yhtäkkiä tuoda ruokaa jos norkoili lähettyvillä, mutta tuskin enää.koska mielummin roskiin heitetään kun ilmaiseksi annetaan
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Yhä enemmän kiristää ruuvia miten >>>eräs<<< 6000€/kk tienaava pääministeri koki silkat aamupalat pihistämisen arvoisiksi.
Tylsä ja aivan paska aloitus. Hauskaa jos itse nauraa ja pitää vitsinä. Näitä rahaa 2€ jääkaapissa home kurkku yms aivan liikaa.
Jos joku pudottaisi mikin, se olisit sä!
Ruokajako. Sieltä ei kyllä mitään järkevää välttämättä saa. Yritä saada aika diakonille, hän voisi auttaa akuuttiin hätään.
Ketju on tammikuulta mutta vastaan silti, koska koskettaa monia.
Olet syömättä, ainakin jano on hoidettu.
Kukaan ei jää tuottamatonta orjatyötä kaipaamaan. Ihmiset kuntoutuu työssä, jossa saa normaalin palkan ja jota arvostetaan.