Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (191)
Kannattaa kesällä hyödyntää luonnonantimia mitä metsä täynnä. Pakastaa niitä talveksi. Tai sitten budjetoi rahat koko kuukaudelle. Eikä osta mitään ylimääräistä. Köyhä ei voi tilata pizzaa.
Luulisi että kaupoissa on taukotila missä on jonkun säilyttämää ruokaa. En tiedä tykkääkö jos lainaa.
Iso Mies eikä osaa hoitaa raha asioitaan. Noloa. Eikö edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Sillä kolmellakympillä olisit saanut jonkinlaiset sapuskat loppukuulle.
No myöhäistä se nyt on kun ne on juotu, daa?
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Otat suonikkaan suuhun ja imaiset.
Mitä hittoo tää nyt oikein on? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet kuntouttavaan työhön niin ehkä joku antaa rahaa sulle.
Kuntouttava työ lopetetaan
Haluaisin joskus nähdä tilaston,missä kuntouttavasta työtoiminnasta on siirrytty yksityisen yrityksen työpaikkaan.
Tuet pitäisi maksaa siten, että vuokra, kiinteät kulut, lääkkeet jne. maksetaan suoraan sossusta ja elämiseen tarvittava raha päivittäin.
Ei tarvisi 8000 etuuskäsittelijää tarkastamaan samoja harkinnavaraishakemuksia, kun rahat on ryypätty. Voisi vaan anoa, että huomenna tulee 3€ ota lasi vettä odotellessa.
Tämä olisi terveellisempääkin, koska ne rahat eivät ikinä riittäisi siihen 24-päkkiin.
Menet sukulaisen tai ystävän luo kylään. olet ensi kuussa viisaampi. Lopetat juomisen niin rahat riittää ruokaan. Tämä oli nyt tietoinen valinta, kun ryyppäsit viimeiset rahasi, vaikka olisit voinut niillä viikonloppuna syödä.
Olin joskus nuorena opiskelijana samassa tilanteessa. Ulosteesta saa loihdittua yllättävän hyvää ruokaa. Voi maustaa mielensä mukaan. Sekin vaikuttaa makuun, mitä se ulostaja on syönyt. Koiran sonnasta saa kivaa vaihtelua, sitä ei vaan enää löydy kaduilta, kuten nuoruudessani. Jos haluat, voin ulostaa sinulle. Olen käynyt syömässä thaimaalaisessa tulista ruokaa. Jos tykkäät tulisesta, niin ilmoittele.
Ps. Olen kasvissyöjä, jos sillä on merkitystä.
Viisaus asuu meissä ja tulee myös meidän lävitsemme.
Entä jos ei halua laihtua? Tuskin lasten on terveellistä olla 24/7 laihiksella. Aikuiset päättävät itse laihduttamisestaan.