Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa

Vierailija
09.01.2026 |

Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..

Kommentit (290)

Vierailija
261/290 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apina kuluttaa omat rahat turhuuksiin. Oma moka.

Vierailija
262/290 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/290 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte et syö mitään, kai tiedät millä nälkä lähtee...hetkeksi

Vierailija
264/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikea uskoa.

Vierailija
265/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsiä

Niitä minäkin.

Alkaa olla vaan tosi lyhyet.

Varpaan kynsiin ylettyy vain saksien avulla.


Kasvukin hidastunut, kun ravinto niin niukkaa.

Vierailija
266/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitte et syö mitään, kai tiedät millä nälkä lähtee...hetkeksi

Kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Suomessa kuin nälkään?


Aapee vaan hakemaan lisää viinaa, jos siihen kerran on varaa. Onhan siinä energiaa edes ja iloinen mieli.

Vierailija
268/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Lisää viinaa. Kyllä sulta siihen rahaa löytyy. Älä huoli. Mitä sitä turhaan syömään. Laihdutat viinakuurilla. 

Omia valintojaan jokainen tekee. Joka hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ruokaa tarvitse kovin paljon, koska valitset  alkoholin mieluummin.


Metässä alkaa kohta olla sato.

Vierailija
270/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt veroja maksavan naapurin pöydässä syömässä. 

Mene syömään vanhempiesi luokse, he saattavat jopa ilahtua tuhlaajapojan vierailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nokkosista voi tehdä keittoa.

Vierailija
272/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa olevan aika paha alko-ongelma. Kannattaisi pyrkiä katkolle jne. heti maanantaina. Luulisi sinulla olevan jotain edes ryynejä kaupassa? Puurollakin elää jonkun aikaa... sitten seurakuntien ruoka-avut yms. Tsemppiä sulle, että pääsisit alkosta eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*ska ja kusi on ilmaisia.

 

Kuka niillä elää? Sinäkö?!

 

No sitten pitää varmaan varastaa, myydä seksiä tms..tai olla syömättä.

En myy sksiä mutta varastelen kauposta ruokaa lapselle ja itselleni. Muuta keinoa ei ole!!!!! 

Vierailija
274/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. nokkosista voi tehdä keittoa.

Itse persreikääsi ja vihellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ruokaa tarvitse kovin paljon, koska valitset  alkoholin mieluummin.


Metässä alkaa kohta olla sato.

Purra ja persut metsään syömään.

Vierailija
276/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apina kuluttaa omat rahat turhuuksiin. Oma moka.

Tuki turpasi persuapina. Tuet leikattiin pieniksi, työtä ei saa, itselle ja lapselle on pakko ostaa kallis lääkkeet,  vuokra ymym....

Vierailija
277/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
278/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronia ja voita

Makaroonipussi Priima 400g maksaa 50 senttiä. Varmaan joku kolikko jostain löytyy tai etsit tyhjiä pulloja roskiksesta niistä saa n. 20 senttiä pullo. Lähiaikoina kannattaa miettiä katkolle menoa, jos noin kurjaa/köyhää on elämä. Vain sinä itse voit sen suunnan muuttaa. Päätä ite.

Vierailija
279/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on rahaa ja ruokaa täynnä..olet varmaan uusavuton...

Haista 💩💩💩💩💩 Työttömänä jo 2 vuotta. Sairasteluun mennyt vähät tuet.,vokrat jo menneet rästiin. Ei ole keltä edes lainata eikä turvajoukkoja. Eilen illallakin kävin varastamassa kaupoista ruokaa. 

Vierailija
280/290 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan sä olet, mutta miksi joit 30 euroa. Sillä saisi paljon ruokaa.

Ei tarvitse olla juoppo kun työttömänä olematon tuki vaan ei riitä vaikka kuin pihistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan