Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (290)
sitte et syö mitään, kai tiedät millä nälkä lähtee...hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Kynsiä
Niitä minäkin.
Alkaa olla vaan tosi lyhyet.
Varpaan kynsiin ylettyy vain saksien avulla.
Kasvukin hidastunut, kun ravinto niin niukkaa.
Vierailija kirjoitti:
sitte et syö mitään, kai tiedät millä nälkä lähtee...hetkeksi
Kerro!
Voiko Suomessa kuin nälkään?
Aapee vaan hakemaan lisää viinaa, jos siihen kerran on varaa. Onhan siinä energiaa edes ja iloinen mieli.
Voi voi.
Lisää viinaa. Kyllä sulta siihen rahaa löytyy. Älä huoli. Mitä sitä turhaan syömään. Laihdutat viinakuurilla.
Omia valintojaan jokainen tekee. Joka hetki.
Et sä ruokaa tarvitse kovin paljon, koska valitset alkoholin mieluummin.
Metässä alkaa kohta olla sato.
Vierailija kirjoitti:
Käyt veroja maksavan naapurin pöydässä syömässä.
Mene syömään vanhempiesi luokse, he saattavat jopa ilahtua tuhlaajapojan vierailusta.
Esim. nokkosista voi tehdä keittoa.
Vaikuttaa olevan aika paha alko-ongelma. Kannattaisi pyrkiä katkolle jne. heti maanantaina. Luulisi sinulla olevan jotain edes ryynejä kaupassa? Puurollakin elää jonkun aikaa... sitten seurakuntien ruoka-avut yms. Tsemppiä sulle, että pääsisit alkosta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*ska ja kusi on ilmaisia.
Kuka niillä elää? Sinäkö?!
No sitten pitää varmaan varastaa, myydä seksiä tms..tai olla syömättä.
En myy sksiä mutta varastelen kauposta ruokaa lapselle ja itselleni. Muuta keinoa ei ole!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Esim. nokkosista voi tehdä keittoa.
Itse persreikääsi ja vihellä.
Vierailija kirjoitti:
Et sä ruokaa tarvitse kovin paljon, koska valitset alkoholin mieluummin.
Metässä alkaa kohta olla sato.
Purra ja persut metsään syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä apina kuluttaa omat rahat turhuuksiin. Oma moka.
Tuki turpasi persuapina. Tuet leikattiin pieniksi, työtä ei saa, itselle ja lapselle on pakko ostaa kallis lääkkeet, vuokra ymym....
Vierailija kirjoitti:
Makaronia ja voita
Makaroonipussi Priima 400g maksaa 50 senttiä. Varmaan joku kolikko jostain löytyy tai etsit tyhjiä pulloja roskiksesta niistä saa n. 20 senttiä pullo. Lähiaikoina kannattaa miettiä katkolle menoa, jos noin kurjaa/köyhää on elämä. Vain sinä itse voit sen suunnan muuttaa. Päätä ite.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on rahaa ja ruokaa täynnä..olet varmaan uusavuton...
Haista 💩💩💩💩💩 Työttömänä jo 2 vuotta. Sairasteluun mennyt vähät tuet.,vokrat jo menneet rästiin. Ei ole keltä edes lainata eikä turvajoukkoja. Eilen illallakin kävin varastamassa kaupoista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan sä olet, mutta miksi joit 30 euroa. Sillä saisi paljon ruokaa.
Ei tarvitse olla juoppo kun työttömänä olematon tuki vaan ei riitä vaikka kuin pihistää.
Mitä apina kuluttaa omat rahat turhuuksiin. Oma moka.