Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (241)
Kyllähän pärjää vedellä ihminen pitkän aikaa, ota opiksi ja korkki kiinni!
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Vedellä tulee toimeen viikon, sen jälkeen tarttis kyllä jo jotain muutakin. Mutta jos tilipäivä on lähellä, niin helposti muutama päivä menee.
Vierailija kirjoitti:
Kynsiä
Paskaa kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu selviytymisasemalle. Aamulla saat jogurttia ja leipää
Olet ilkeä.
Ei suinkaan, vaan realisti.
- sivusta
Mene nyt jo kerjäämään siltä naapurilta sitä ruokaa. Kahdeksankymmentäluvulla meidän ovikelloa soitti ihan oikea kerjäläismies. Pyysi rahaa ruokaan, sanoin odota vähän, tein hänelle voileivän ja niine hyvineen hän sai jatkaa kierrostaan.
Pyydä rahaa sukulaisilta tai naapuriltasi.
Itse olen avustanut rahallisesti naapuria tai käynyt ostamassa hänelle ruokaa.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Keräät pari tölkkiä ja ostat makaronia , keität sen ja lämmitä sen päällä voita ja saat kastikkeen. No makaroni 50 cnt. Tai ostat nuudelipussin alle euron. Tai hernekeittoa 1€. Kerää lisää saat eväsleipä paketin. Muuten limppu on parasta hernekeitolle tai näkkileipä.
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Pilalle ympärileikattu koira .
Olut ja viini on vitamiinia. Viini on hyväksi sydämelle .
Mulla on vain vähän rahaa nyt kun pienestä eläkkeestä pitää maksaa melkein satasen sähkölasku ja jotkut lääkkeet joudun nyt jättämään sikseen kun ei rahat riitä, niin käyn ostamassa puurohiutaleita ja makaronia. Mihinkään toimeentulotukeen en luonnollisesti ole oikeutettu. Pienin mahdollinen eläke mulla.
Kerää pulloja saatat saada makaronipussin ostettua hyvällä tuurilla.