Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (241)
Ravitsevia voikukkia saattaa jo löytyä
En tiedä olisiko Sinulla mahdollista, mutta itse dyykkaan kokoomukselaisten sekä muiden ökyrikkaitten roskiksia. Lähellä asuu mm. hallintoylilääkäri sekä oikea ortopedian kirurgi, yksi yliopiston dosentti ja purjehdusseuran puheenjohtajakin joilta jää hyviä jämiä. Kerrankin oli paahdettuja karitsan sisäfileitä vieläpä pakkauksessaan. Sveitsistä tuotuja. Ja koululaiset tuovat koulupäivinä mitä ruokalasta pystyvät nappaamaa.
Juhlapäivät ja niiden aatot ovat ruokaisia. Esim. huomenna, Äitienpäivänä, paljon täytekakkua kärrätään roskiin. Mutta kerma voi pilaantua nopeastikin.
Lisäksi niiden ökyperheiden nuorisolla on ikävä tapa kiusallaan kuseksia dyykattavien päälle. Isi kuulemma käskee kun dyykkaajat voisivat mennä töihinkin.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Tämän huomaa jo ihan kilohintoja katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomaa jo ihan kilohintoja katsomalla.
Niin minkä huomaa kilohintoja katsomalla?
Trollihan sä olet, mutta miksi joit 30 euroa. Sillä saisi paljon ruokaa.
Kai tajusit, että olin sarkastinen?
Jos joku pudottaisi mikin, se olisit sä!
Hankkiudu selviytymisasemalle. Aamulla saat jogurttia ja leipää
Sitten ei ole muuta neuvoa kuin tehdä Purrat ja persut eli syödä sanansa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoon.
Hyvä neuvo. Minäkin käyn vaikka tilillä on rahaa.
Ihmiset kauheita kun aloittajan tekstiä alanuolitettu. Kertoo ihmisten syvästä julmuudesta ja vastuuttomuudesta.
Varpaankynsiä
Räkää
Hilsettä
Korvavaikkua
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu selviytymisasemalle. Aamulla saat jogurttia ja leipää
Olet ilkeä.
jos on juonut on tölkkejö eli niistä saa ruokarahaa.
Mene naapuriin ja kerro asiasi. Pyydä, vaikka pari perunaa lainaksi. Viet sitten takaisin joskus.
Vesi on märkää