Ruokalähetit valtasivat koulun aulan Helsingin Punavuoressa ja huutelevat opiskelijoille
Kuinka on mahdollista, että Wolt yhtiönä toimii näin piittaamattomasti? Heidän pitää järjestää läheteilleen taukopaikat, tai lopettaa toimintansa. Tällä hetkellä Wolt toimii täysin mielivaltaisesti piittaamatta yhtään mistään mitään.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalle kyltti: asiaton oleskelu kielletty. Jos joku ei noudata tätä, poliisi paikalle.
Joo, poliiseillahan ei ole mitään tärkeämpää tekemistä ja jos jostain syystä tulisivatkin häätämään, niin siellä olisivat viimeistään seuraavana päivänä uudestaan heh. Herttaista miten osa kuvittelee tulokkaiden noudattavan ja kunnioittavan samoja sääntöjä kuin kantiksetkin heh. Jos niin olisi niin alunperinkään eivät lojuisi jossain lukion rappukäytävissä.
Ja kohta on vain pakko pitää 24/7 joka paikassa ovet lukossa ja kaikkien elämä muuttuu hankalammaksi, kuten vaikka myöhässä kouluun tulevan sisään pääseminen, ihan vain yhtenä esimerkkinä ja sitten joudutaan ovivahdit laittaamaan kirjastoihin, uimahalleihin ja muihinkin vastaaviin rakennuksiin.
Näin ne ongelmat leviävät ja elämä heikkenee kun maahan tuodaan kehitysmaan kulttuuria ja tapoja.
Mua v-tuttaa, kun olen itse terveydenhuollossa töissä ja joudun sitten säätämään peruuntuneita vastaanottoaikoja, huonoa käytöstä, tulkkia, kaikenlaisia kolmannen maailman tauteja ja sitä, että nuo eivät lainkaan sitoudu hoitoonsa ja vaativat mahdottomia ja ovat aivan pihalla yksinkertaisistakin asioista.
Ja oon aina äänestänyt m muuttokriittisiä.
Joudun siivoamaan näiden näennäissuvaitsevaisten hyvesignaloijien sotkut, vaikka haluaisin hoitaa nimenomaan suomalaisia.
Aikoinaan jo tajuttiin että orjatyövoimaa voi kyllä pitää, mutta se on pidettävä aisoissa ruoskalla, haulikolla jne. Tämä uusorj.. krhm alustatalous erikoinen ilmiö siinäkin suhteessa, että kurinpito jätetty kokonaan hoitamatta, tai ulkoistettu yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mua v-tuttaa, kun olen itse terveydenhuollossa töissä ja joudun sitten säätämään peruuntuneita vastaanottoaikoja, huonoa käytöstä, tulkkia, kaikenlaisia kolmannen maailman tauteja ja sitä, että nuo eivät lainkaan sitoudu hoitoonsa ja vaativat mahdottomia ja ovat aivan pihalla yksinkertaisistakin asioista.
Ja oon aina äänestänyt m muuttokriittisiä.Joudun siivoamaan näiden näennäissuvaitsevaisten hyvesignaloijien sotkut, vaikka haluaisin hoitaa nimenomaan suomalaisia.
Ota nyt huomioon että yksittäistapauksia ja Suomessa työvoimapula. Rikkautta muutenkin kun saadaan vähän väriä ja värinää tänne harmaaseen junttilaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne urheat suomalaiset miehet tai persut mene paikalle ohjaamaan wolt-kuskeja pois?
Jos tietäisin, että naiset ovat aina olleet persuja tai m muuttokriittisiä, puolustaisin välittömästi.
En lähde puolustamaan vihervasemmistoa äänestäneitä naisia, jotka ovat itse ahmedinsa tänne tilanneet. Kärsikööt nahoissaan.
kamalaa "upeaa" jopa ylen "luotettavan" puolue mittaajalta oli pyydetty 5 kertaa suihinottoa. toimittaja tyttö koki todellisuuden.
Täytyy sanoa, että ei kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
kamalaa "upeaa" jopa ylen "luotettavan" puolue mittaajalta oli pyydetty 5 kertaa suihinottoa. toimittaja tyttö koki todellisuuden.
Silti aina persujen syy vaikka nyt äärivasemmisto sai maistaa todellisuutta:D
oviin tiedotteet että kelan trafin ja veroviraston tarkistajat tarkistavat asioivien tiedot. muutama ratsia kyllä viidakko rumpu tiedottaa.
Miehittäjien käytöstä miehittäjiltä. Syylliset löytyy suomen 5. kolonnan joukoista -niistä jotka näitä tänne rahtaavat.
Tuossa koulussa ei sitten todellakaan mitkään Eiran ja Ullanlinnan teinit opiskele. Tuo on aikuislukio jossa todella iso osa oppilaista on maahanmuuttajia ympäri pk-seutua (varmaan näiden wolt-kuskien kavereita) sekä muuten peruskoulun jälkeen koulunsa lopettaneita. Kouluthan ei ole mitään avoimia julkisia tiloja joten en ymmärrä miten tuota käytöstä ei saada kuriin Vartija ovelle tai ovi lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
rasistinen ketju ilmiannetttu
Eli hyväksyt kaikenlaisen perseilyn, kunhan väri on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne urheat suomalaiset miehet tai persut mene paikalle ohjaamaan wolt-kuskeja pois?
Jos tietäisin, että naiset ovat aina olleet persuja tai m muuttokriittisiä, puolustaisin välittömästi.
En lähde puolustamaan vihervasemmistoa äänestäneitä naisia, jotka ovat itse ahmedinsa tänne tilanneet. Kärsikööt nahoissaan.
Ahaa eli wolt kuskien perseilykin on naisten vika 🥲
Ihan oikein helsinkiläisille. Itsehän tätä ovat halunneet niin missä nyt ongelma? Eikö kehitysmaalainen ollutkaan avaruuskirurgi vaan kiimainen ahdistelija? Kukapa olisi voinut ikinä mitenkään ennakolta edes aavistaa. Ihan täytenä yllätyksenä tuli aivan kaikille tämäkin. Ratkaisuksi pitänee laittaa lisää resursseja kotouttamiseen. Jos vaikka niin paljon kuin Ruotsi on laittanut ja siellähän homma onkin hallinnassa..
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä heitetä ulos? Vai ovatko tosiaan kunniakansalaisia?
Mitä luulet niiden olevan? Ne ovat verrattain päivettyneitä keskellä talvea.
Lopettakaa tulijoiden syyttely ja kohdistakaa syytöksenne todellisiin syyllisiin kuten poliitikkoihin, virkamiehiin, mediaan yms. jotka kaiken tämän ovat aiheuttaneet ja mahdollistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kai se otti poskeen. Muu on rasismia.
Miksei niitä heitetä ulos? Vai ovatko tosiaan kunniakansalaisia?