Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukion ongelma: "miehet roskaavat, soittavat etnomusiikkia ja jotkut heistä ovat huudelleet aikuislukion opiskelijoille asiattomuuksia "

Vierailija
09.01.2026 |

Näillä ei ole käytöstapoja. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011737998.html

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän juuri etnomusiikki on ongelma? Eikö mikä tahansa musiikki ole tässä kontekstissa yhtä häiritsevää?

Vierailija
2/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Y-kromosomissa on sellainen ongelma, että muna estää aivotoiminnan.

Ikävää että 90% miehistä pilaa 10% maineen   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän juuri etnomusiikki on ongelma? Eikö mikä tahansa musiikki ole tässä kontekstissa yhtä häiritsevää?

Persupojat ei kiihotu niin paljon humpasta.

Vierailija
4/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikea uskoa tuota. Itse olen törmännyt vain ylikohteliaisiin ja olemassaoloaan anteeksi pyyteleviin lähetteihin, ja asun ison kaupungin keskustassa.

Vierailija
5/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole uutisen mukaan. Kuten uimahallit, alkaa kaikki paikat tarvitsemaan vartijoita. Siinä olisi monelle miehelle töitä. 

Vierailija
6/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAASTätä miesvihaa! Hävetkää!

Vierailija
7/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on todella vaikea uskoa tuota. Itse olen törmännyt vain ylikohteliaisiin ja olemassaoloaan anteeksi pyyteleviin lähetteihin, ja asun ison kaupungin keskustassa.

Älä valehtele. Ovat yliedustettuja seksuaalirikoksissa.

Vierailija
8/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamasin Sanomissa sama uutinen, kerrankin kuvituskuva ruskeista käsistä vastaa artikkelin sisältöä. Skrollaamalla tekstiä alaspäin saa näkyviin myös kommentit joita on 20. Sensuuri toimii taas kun aamun aikana yksikään mielipide ei ole mennyt läpi. 

Vierailija
9/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi oli  , nyt on muu.

Vierailija
10/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humppaa ja pelimannimusiikkia

Vierailija
11/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti routa ajaa porsaat kotiin.

Vierailija
12/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä olisi, mutta jostain syystä mitään muuta musiikkia ei soiteta vastaavasti. Olisikohan sama syy sille asiattomuuksien huutelulle opettajillekin kuin miksi häiritsevästi soitetuksi musiikiksi valikoituu juuri etnomusiikki.

Vierailija
13/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseisen aikyäuislukion pallvelupäällikkö tietää tilanteen psremmin kuin sinä kehitysmaalaisongelman hyssyttelijä:

-aikuislukion palvelupäällikkö Sami Kuivalainen. Portailla istuskelevat miehet tukkivat kulkua kerroksiin, eivätkä he aina suostu väistymään edes pyydettäessä.

Kuivalaisen mukaan porraskäytävään on jäänyt roskia, ja jotkut miehistä ovat vislailleet ja huudelleet asiattomuuksia aikuislukion opiskelijoille.---Hän pitää erityisen ongelmallisena, että nuoret naisopiskelijat kokevat turvattomuutta koulutiellään

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011737106.html

Vierailija
14/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on tullut vaarallinen maa naisille miettikää 10 vuotta eteenpäin 

Vierailija
15/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkiopettajien tulee pää-olkapäät-peppu -tanssin avulla kertoa, että tämä ei ole Suomessa sopivaa. Onko tätä koitettu?

Vierailija
16/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mennyt suomalaisnuoriin, kun enää ei osata käyttäytyä?

Vierailija
17/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaa päin ovat juuri tuollaisia ja selän takaa puhutaan paskaa ja halveksitaan. Oot kyllä aika idi ootti jos et näe tuon feikkikäytöksen läpi.

Mutta joo, "kiltti miehestä", ootte kyllä täysin varmoja että maskin takaa on joku naisvihaava inselli.

Vierailija
18/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useamman koulun vahtimestarit alkavat olemaan tämän saman heimon väkeä, että jatkossa ne varmaan oikein kutsuvat näitä serkkujaan sinne kylään ja avustavat sopivien tyttöuhrien löytämisessä.

Vierailija
19/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole uutisen mukaan. Kuten uimahallit, alkaa kaikki paikat tarvitsemaan vartijoita. Siinä olisi monelle miehelle töitä. 

Vain naisvartijoita tällaisiin hommiin kun naiset ovat tähän paskaan syyllisiäkin.

Vierailija
20/42 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvakkiopettajien tulee pää-olkapäät-peppu -tanssin avulla kertoa, että tämä ei ole Suomessa sopivaa. Onko tätä koitettu?

pää-alapää-peppu taitaa olla näille jo tuttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän