Jos olet (tai ollut) pitkään työttömänä
Alkaako tuntumaan siltä, että ihmiset alkaa tuntumaan yhä rasittavammilta ja joka paikkaan meneminen vaikuttaa hitaalta ja työläältä kun on laittanut 100 hakemusta ja kaikki bumerangina takaisin, niin vaikuttaa siltä, että alkaa radikalisoitumaan kotonaan ja haistattaa paskat kaikelle. Tulee takakireeksi ja kaikenlainen hallituksen hullu höyryäminen kuinka Suomi nousee työllä tuntuu lähinnä siltä, että kaikki eväät on jo jo syöty myös siellä.
Kommentit (3)
En välitä ihmisistä kovin paljon. Muutamia tuttuja ja kavereita on joiden kanssa olen tekemisissä koska teen pimeitä töitä. Olen varmaan ollut onnekas koska olen ollut 10 v työtön mutta tekemistä on ollut lähes koko ajan. En ole siis masentunut.
Kyllä.
En jaksa enää stressata asiasta. Haen paikkoja minkä ehdin, sellaisiakin mistä en tiedä millä pyhällä hengellä ne työt aloitan jos saisin paikan (välimatka esimerkiksi ja tietty se pieni mainitsematta jättämäni asia että minulla on todella pitkälle edennyt MS-tauti ja olen toisesta silmästä sokea, mutta en pääse sairaseläkkeelle tai viime aikoina edes kuntoutustuelle).
Ei jaksa kiinnostaa enää yhteiskuntaan "osallistuminen". Voisi velvoittaa kaikki tÖiHiIiN-huutelijat perustamaan yrityksen ja vaikka palkkaamaan mut ja pari syrjäytynyttä. Ehkä jonkun hoitovastaisen psykoosisairaan myös.
Alkaisi realisoitua millaista väkeä roikotetaan vuodesta toiseen Työttömänä Työnhakijana. :)
Joo