Törkeä äiti tänään päiväkodissa!😩
Vein aamulla lapseni päiväkotiin. Samaan aikaan eteisessä oli äiti ja pieni poika. Tällä pienellä oli hyvin paha mieli kun joutui jäämään päiväkotiin ja olisi kaivannut äidiltään vielä haleja ja läheisyyttä. 🥹
Mutta mitä sanoo tämä mamma? Tiuskaisee kireästi, että nyt ei ole aikaa mihinkään halailuun, että kauhea kiire muutenkin, ja että kyllä noin iso poika jo pärjää. Että on kuulema noloa kun iso poika kitisee.
Huomasin, että pieni ihminen pahoitti kovasti mielensä. Alahuuli ihan vavahteli. Surun kimalteleva meri vyöryi pienokaisen silmiin ja yksinäinen kyynel vierähti pitkin pulleaa nukkaposkea. Itkuntuhruisin silmin jäi tämä pikkuinen poika katsomaan kaihoisasti äitinsä loittonevaa selkää.
Minusta tuntui ihan hirvittävän pahalta.🥺😢
Kommentit (58)
Positiivinen puoli: Päiväkoti voi auttaa poikaa tulemaan ylös ja oppimaan uusia asioita.
Olen itsekin havainnut samanlaista, mutta lähinnä suuremmissa päiväkodeissa. Hohhoijaa kun ei rajoiteta niitä lapsimääriä per hoitaja. Huoh
Ehkä äidillä oli stressi päällä tai mahahaava
Oliko lapsella paha mieli?
Mielipaha?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin havainnut samanlaista, mutta lähinnä suuremmissa päiväkodeissa. Hohhoijaa kun ei rajoiteta niitä lapsimääriä per hoitaja. Huoh
Just tämä! Olen ottanut tämän niin monta kertaa puheeksi mutta vastaus on aina jotakuinkin "vanhemmat lapset ovat jo itsenäisiä ja pienemmät tarvitsevat apua lähinnä ruoka-aikoina kun muuten nukkuvat tai puuhailevat jotakin lautapelien tms. parissa"
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntui aamulla pakaravako kostealta, ja kun menin vessaan ja pyyhkäisin niin tuhruahan sieltä tuli paperiin, hieman verta myös koska peräpukamat t: arto
🐒
Vierailija kirjoitti:
Mielipaha ei riko lasta.
Vanhemman tunteettomuus rikkoo.
Persuhullu oikeesti mee hoitoon. Miten voi joku vaan suoltaa valheita valheiden perään?
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo
Kas tässä sinulle, kas noin🐒💨
Oliko sinun vaikea antaa hali pienelle ja pari lohdutuksen sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu oikeesti mee hoitoon. Miten voi joku vaan suoltaa valheita valheiden perään?
🐒💨
Jollakin taas runosuoni puhkesi. Ihan itkuntuhruiset silmätkin...
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinun vaikea antaa hali pienelle ja pari lohdutuksen sanaa?
No ei kai sitä voi muiden lapsia halailemaan mennä, sitä on pian syytteessä.😬
Äiti ja päiväkoti voisivat tehdä yhteistyötä