Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko BMW:n lukkopesän korjaus kallis remontti? Auto ei enää edes käynnisty =(
25.04.2007 |
Ottaa aivoon, kun autosta hajosi lukkopesä, siis autoa ei saa edes käyntiin enää =( Miksi miehelläni on aina niin huono tuuri autojen kanssa!!! Osaako kukaan kertoa, paljonko lukkopesän remontti maksaa? Merkkiliikkeessähän sen joutuu korjauttamaan...
Kommentit (2)
Meillä vaan on VW. Auto nyt korjaamolla, kauhuissani odottelen laskua :(
Tuskin on mikään halpa lysti....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
paljon maksoi...
mutta olettehan kokeilleet käynnistää vara-avaimella taikka sillä malliavaimella (harmaalla)?