Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilma Nissinen lyö WokeVasemmistoa TÄYSILLÄ PÄIN NÄKÖÄ!💪💪💪

Vierailija
08.01.2026 |

https://www.is.fi/hiihtolajit/art-2000011737613.html

Loistavaa Vilma!!

Näin sitä pitää!

Ei tuumaakaan periksi näille mielisairaille cancelvasureille💪💪💪

Kommentit (322)

Vierailija
141/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, silakat ovat löytäneet keskustelun, kun parissa minuutissa tullut sata alapeukkua ensimmäiselle sivulle.

Vierailija
142/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan uhriutuvaa Nissiseltä. Varmasti aukeisi ministerin pesti, jos Persut pääsisisi enää koskaan hallitukseen 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, silakat ovat löytäneet keskustelun, kun parissa minuutissa tullut sata alapeukkua ensimmäiselle sivulle.

Pelkäätkö silakoita? Pieniä kaloja

Vierailija
144/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku niitä silakoita vain persuilla on oikeus parveilla ja peukutella!

Vierailija
145/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon oikeesti aika järkyttynyt. Siis ihan perseestä että Vilma on saanut tappouhkauksia ym. Se on väärin ja toivottavasti hän on tehnyt rikosilmoituksia.

Mutta miksi ihmeessä hän lyö lisää vettä tähän myllyyn?!?!! Mikä se "anteeksipyyntö" oikein oli jos sama meininki jatkuu?

Kuka häntä oikein ohjaa? 

No hiihtoliitto pakotti hänet anteeksipyyntöön, varmaan uhkasivat, että kisapaikkaa ei muuten tule tai liitosta ulos.

Ei hän halunnut pyytää anteeksi, eikä ole mitään anteeksipyydettävääkään. 

Peliliike häneltä, joo, mutta minusta täysin oikein, että uskaltaa myös edistää uraansa olemalla woke-hörhöilyä vastaan. 

Yleensähän uraa edistetään komppaamalla aivottomia woke-kliseitä voimaantumisesta ja monimuotoisuudesta.

Vierailija
146/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan uhriutuvaa Nissiseltä. Varmasti aukeisi ministerin pesti, jos Persut pääsisisi enää koskaan hallitukseen 😂😂😂

Hyvin uhriuduttu Vilmalta, persu-ainesta.

Vierailija
147/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon oikeesti aika järkyttynyt. Siis ihan perseestä että Vilma on saanut tappouhkauksia ym. Se on väärin ja toivottavasti hän on tehnyt rikosilmoituksia.

Mutta miksi ihmeessä hän lyö lisää vettä tähän myllyyn?!?!! Mikä se "anteeksipyyntö" oikein oli jos sama meininki jatkuu?

Kuka häntä oikein ohjaa? 

Hyvä Vilma, ei yhtään periksi, jumamkauta....

Vierailija
148/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka häntä oikein ohjaa? 

No hiihtoliitto pakotti hänet anteeksipyyntöön, varmaan uhkasivat, että kisapaikkaa ei muuten tule tai liitosta ulos.

Peliliike häneltä, joo, mutta minusta täysin oikein, että uskaltaa myös edistää uraansa olemalla woke-hörhöilyä vastaan. 

Yleensähän uraa edistetään komppaamalla aivottomia woke-kliseitä voimaantumisesta ja monimuotoisuudesta.

Niin no se jää nähtäväksi miten se ura edistyy..

Vierailija
149/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta Harala myös tykkäsi Vilman postauksesta.

Propsit Lotalle!

Oikeasti? Enpä Lotasta tiennyt!
Hienoa, Lotta!

Vierailija
150/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa Vilma!

Nämä viherwokepsykopaatit tullaan kitkemään lopullisesti ja tulella polttamaan.

Kyllä! Vilman kannattaa jossain vaiheessa siirtyä politiikkaan, ja tiedätte mihin puolueeseen.... siihen ainoaan Tosi Patrioottien puolueeseen, ainoaan mikä voi estää perikadon, jota kohti vihervas sarit ja usean vuosikymmenen aikana kyvyttömyytensä kaikilla osa alueilla näyttäneet ns vanhat puolueet ovat Suomea vieneet. 

Vilma! Vilma! Vilma!! 

Sinun Suomesi tulee olemaan varsin mielenkiintoinen ja verinen maa. Odotan mielenkiinnolla että te oikeasti yritätte jotain. Silloin vasta nähdään mistä teidät on tehty.

Kommareiden panettelua.

Vierailija
151/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka häntä oikein ohjaa? 

Vilma puolustautui. Eikö olisi saanut? Nuori nainen näyttää meille mallia, että asioista saa puhua suoraankin. 

Vierailija
152/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta Harala myös tykkäsi Vilman postauksesta.

Propsit Lotalle!

Onko Lottakin persu? Kannattaisi Lotan olla ihan hiljaa, sponsorit katoavat häneltäkin.

Vierailija
153/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka häntä oikein ohjaa? 

Vilma puolustautui. Eikö olisi saanut? Nuori nainen näyttää meille mallia, että asioista saa puhua suoraankin. 

Kollektiivin edessä ei saa puolustautua.

Vierailija
154/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei oo mitään kunnin white powder paitoja haluun yhen lumiki on valokosta!

Vierailija
155/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuillehan se on tässä ongelma että joutuisi vastaamaan omista puheistaan, muitahan ei sananvapaus koske koskaa. Ryhdistäytykää nyt aikuiset ihmiset.

Vierailija
156/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, no saavathan silakat tulla joukkoalapeukuttamaan 2 min sisällä. 

Ensimmäisen sivun anti-woke-tykkäykset tulevat orgaanisesti, tasaisesti.

Eli aika nolo ja läpinäkyvä yritys silakoilta esittää keskustelufoorumin yleistä Nissis-vastustusta.

Vierailija
157/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka häntä oikein ohjaa? 

Mä en tajua että mitä wokehörhöilyä on se jos on sitä mieltä että on tyhmää kutsua Hakunilaa Vantaan Mogadishuksi ja pilkata siellä järjestettäviä hiihtokisoja.

Vierailija
158/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, no saavathan silakat tulla joukkoalapeukuttamaan 2 min sisällä. 

Ensimmäisen sivun anti-woke-tykkäykset tulevat orgaanisesti, tasaisesti.

Eli aika nolo ja läpinäkyvä yritys silakoilta esittää keskustelufoorumin yleistä Nissis-vastustusta.

Olet ehkä enemmän sekaisin kuin tiedätkään. Oletko kenties Huuhtasen Panu? Ainakin äly on yhtä säkenöivää kuin huuhtasella. 

Vierailija
159/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tämä Vilma on persujen listoilla ensi vaaleissa. Läpimenokin näyttää varmalta. Näin helppoa se on päästä vuolemaan kultaa. 

Tuskin Vilma niin typerä on että olisi persu

No tuo postaus oli kyllä täyttä persua.

Että oot joko woke, sitä pelkäävä nössö tai perussuomalainen. Siinäkö on vaihtoehdot? Onneks en ole somessa, woke ei minuun pysty.

Vierailija
160/322 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tilata hupparin?

https://hikipanta.fi/vendor/vilma-nissinen/
Tilasin, loppuviikon ilmainen toimitus.

Sama. En tiedä, kuinka paljon tulee käytettyä, mutta haluan antaa rahaa Vilmalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän