Epäilen raskautta, mutta testi näyttää negatiivista. Kehtaanko pyytää lähetettä verikokeeseen?
Minulla on siis ehkäisevä valmiste käytössä, eli oma kierto on sekaisin. Muuten raskauden mahdollisuus on. Muutama päivä sitten rinnat muuttuivat todella kipeiksi ja isoiksi, alkoi paleltaa ja väsyttää kamalasti. Olo on hyvin epänormaali ihan yhtäkkiä. Mutta kaupasta ostettu testi näytti negatiivista. Kehtaanko pyytää lähetettä verikokeeseen?
Kommentit (15)
Lähinnä pohdin, että pitäisivätkö mua tk:ssa sitten ihan hulluna kun epäilen raskautta, vaikka ehkäisy on. Mutta tunne on vahva.
Ap
Jos tarve abortille, niin pyydä, jos ei niin tee viikon päästä uusi testi
ET.
Tai sitten ostat sen yksityiseltä ja ihan itse maksat kaiken.
Kusinäytteen ne sielläkin ottaa. Niiden liuskat on vaan herkemmät kuin apteekin pissatikut
Vierailija kirjoitti:
Jos tarve abortille, niin pyydä, jos ei niin tee viikon päästä uusi testi
Ei mitään abortteja vaan reilusti lapsi maailmaan.
Miksi? Odota nyt ensin vähän aikaa ja tee sitten uusi. Turhaa vielä.
Osta ns. Apteekin raskaustesti. Se on kuulemma herkempi kuin muut.
Kuulostaa ehkäisyvalmisteen sivuoireelta (rintojen oireet) tai/ja olet tulossa kipeäksi tai esim PMS.
Tee viikon päästä uusi testi
Ei pyllyseksistä raskaudu, etkä muutenkaan. Poikarakkaus tuo vain kaunista koskettavuutta, ei raskauksia.
Jos olisit raskaana, tikussa olisi 2 viivaa. Nimittäin olen joka raskauteni kohdalla tehnyt testin 1,5 vk panemisesta ja selkeät viivat tuli. Ei ne testit tollasta valehtele. Ja halvimman shittarin testin ostin. Turha maksaa apteekkilisää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutus?
Ap
Tuskin edes pääsisit testiin. Käskevät tehdä kotitestin aikaisintaan 3 vrk päästä uudelleen, ehkä 7-14vrk päästä
Kehtaanko? Millaisia autisteja on taas bylsitty?