Lue keskustelun säännöt.
Korvalehdessä patti. Mikähän se voisi olla? ov
25.04.2007 |
Mulla on vasemmassa korvalehdessä pieni patti, joka tuntuu selvästi. Patti on ihan tuossa lehden ulkoreunalla ja kosteltaessa tuo tuntuu kipeältä. Mikähän voisi olla syynä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
patti, jota puristelin ja oli kipeäkin. sitten se siitä innostui ja tulehtui. päätin puristaa sitten kunnolla, ja vedet silmissä puristin " tyhjäksi" , niin siitä tuli talia/keltaista mönjää (yöksis).
eipä ole enää pattia. :P