Miten sinulle flirtattiin viimeksi?
Kommentit (39)
Nyt emme ole nähneet moneen viikkoon.
Basic elementin pitkätukka piti silmäpeliä... :)
Tänään meni koko päivä flirtin puolelle... Ihana kollega oli käymässä toisesta maasta.
Mitähän siinä olisi ollut...
- otti kädestä kiinni huomaamatta kun antoi / otti jotakin
- pitkiä kuumia katseita
- vannoi hississä että olemme käyttäytyneet sääntöjen mukaan (?!)
Eilen:
Työkaveri tuli auttamaan IT-asioissa
- kertoi auttavansa minua ihan missä tilanteessa vain
- kysyi miksen pyytänyt häntä kasaamaan yhtä huonekalua
- hän kuulemma täyttäisi tarpeeni milloin vain haluan
Meillä töissä flirttailu kuuluu työpaikan kulttuuriin.
viikko sitten baarissa joku mies pyysi mua mukaansa. Kun en lämmennyt ehdotukselle yritti vielä myöhemmin työntää kielen kurkkuuni.. Oli kyllä lähellä ettei saanu päin näköö..
Flirtattiin siis hymyilemällä ja puhumalla hölmöjä flirttisävyyn. t. 2
Mutta siis miten? No ihan viimeksi oli vain pientä silmäpeliä. Eräs minulle ennalta tuntematon mies vilkuili vähän väliä ja hymyili ujosti suupielestään. Sitä edellisellä kerralla työkaveri katseli minua pilke silmäkulmassa jutellessaan, hymyili suu korvissa ja " tekeytyi tykö" .
On monia muitakin tapoja ollut, mutta tuossa nyt pari viimeisintä.
Hymyili ja katsoi suoraan silmiin niiiiiiiiiin ihanasti=)
RisaMaya:
Hymyili ja katsoi suoraan silmiin niiiiiiiiiin ihanasti=)
Minulla oli vähän sama juttu, paitsi että näimme tietyn tilanteen puitteissa monena iltana, enkä minä kehdannut enää loppuvaiheessa katsoa mieheen päin. En näköjään ollut oikein flirttituulella itse, vaikka tietenkin hykertelin salaa. ;)
6
että olen huipputyyppi, pätevä ja hyvännäköinen, ja että hän pitää hymyilevistä, iloisista ihmisistä. Sen jälkeen naurahti, että " nyt nolottaa kun menin sanomaan ääneen..." Vaikutti kyllä suunnitellulta... :-)
No varmaan joskus vuonna 1997 tai vähän aikaisemmin...en tarkalleen muista...
Kyllä teille flirttaillaan, jos te otatte flirttiä vastaan ja reagoitte siihen! Eivät miehetkään nyt niin putkiaivoja ole, että väkisin flirttailisivat naiselle, joka kulkee suu mutrussa eikä vilkaise heihin päinkään.
Ja mä flirttailen itsekin. Mikäs sen mukavampaa. Ja mä olen vapaa nainen...
jutttelemaan henkeviä ja katsoi sinisillä silmillään niiiin syvälle, että oli jalat mennä alta..on siitä viikko aikaa...
viime sunnuntaina. oltiin yhdessä lastentapahtumassa jossa VPK ajelutti lapsia paloautolla 1¿ per nuppi. maksoin kaksikymppisellä kolme lasta ja itseni ja rahastamassa ollut söpö nuorimies sanoi: " eiku se tekee sit 24 euroo" , hymyili ja katsoi ihanasti silmiin :)
oli oikeasti vähän hämmentävää, meikäläinen yli 30-v siinä tuulipuvussa kolme ipanaa helmoissa ja mies seisoo vieressä...
Ajatuksissa on niin paljon muuta(henkilö), jota ajattelen ja yritän olla ajattelematta..
Tarvitsi muka " asiantuntija-apua" , ja siinä sitten yhdessä katselimme papereita...
Vierailija:
Ajatuksissa on niin paljon muuta(henkilö), jota ajattelen ja yritän olla ajattelematta..
Vierailija: