Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinulle flirtattiin viimeksi?

Vierailija
25.04.2007 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on minusta niin kivaa ja piristää päivää. Aikaisemmassa työpaikassa se oli ihan jokapäiväistä; pikkutuhmia puheita, kohteliaisuuksia, katseita, hymyjä,... Nykyisessä työpaikassa ei harrasteta minkäänlaisia flirttailua... ainakaan minun kanssani :-( Olen kyllä itse yrittänyt flirttailla, mutta palaute on ollut hämmennystä tms. Noloa. Olen miehiä 5-10 vuotta vanhempi, siksikö ei? Masentaa, ja rankasti.

Vierailija
2/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viikko sitten baarissa joku mies pyysi mua mukaansa. Kun en lämmennyt ehdotukselle yritti vielä myöhemmin työntää kielen kurkkuuni.. Oli kyllä lähellä ettei saanu päin näköö..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuski tarjosi ilmaisen matkan ja puhui leikillään naimisiinmenosta.. :) Hauska vanha pappara.. liekö vaan kevättä rinnassa. Siinä sanailtiin puolin ja toisin ihan hauskaa vaan.. hih. Tämä oli eilen.

Vierailija
4/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Flirttailu on minusta niin kivaa ja piristää päivää. Aikaisemmassa työpaikassa se oli ihan jokapäiväistä; pikkutuhmia puheita, kohteliaisuuksia, katseita, hymyjä,... Nykyisessä työpaikassa ei harrasteta minkäänlaisia flirttailua... ainakaan minun kanssani :-( Olen kyllä itse yrittänyt flirttailla, mutta palaute on ollut hämmennystä tms. Noloa. Olen miehiä 5-10 vuotta vanhempi, siksikö ei? Masentaa, ja rankasti.

Vierailija
5/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoin että no suudellaan.... niin se lähti ulos kuin häntäänsä pierryt koira... työkaverit kuuli keskustelun ja hauskaa on ollu. töissäkin piruilevat että suudellaanko...

Vierailija
6/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kiva miespomo, jonka kanssa hyvällä huumorilla flirtataan usein, samoin useita miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on hauska leikkiä :)

Vierailija
7/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niipa:

mulla kiva miespomo, jonka kanssa hyvällä huumorilla flirtataan usein, samoin useita miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on hauska leikkiä :)

Vierailija
8/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseilla ja pienillä hymyillä, siinä on se tunnelma jota on vaika kuvailla muuten kuin flirtiksi. Vaikka siis tehdään töitä samalla.

Vierailija
9/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niipa:

katseilla ja pienillä hymyillä, siinä on se tunnelma jota on vaika kuvailla muuten kuin flirtiksi. Vaikka siis tehdään töitä samalla.

Vierailija
10/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli pyytämään tulkkaus apua ja viritteli muutakin keskustelua. Valitettavasti kauppa oli menossa kiinni ja oli pakko lähteä X)

Vierailija
11/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaan jotain ilmassa, jota ei pysty sanoin kuvaamaan. On vaikea pitää näppejään toisesta erossa. Monesti olen meinannut halata, mutta en ole kehdannut. Mies on kyllä ottanut vyötäröltä kiinni, olen ollut otettu.

Kehuja satelee harva se päivä ja ne pitkät, hellät katseet...aah!

Varattuja ollaan, joten turha odottaa mitään enempää.

Vierailija
12/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaan jotain ilmassa, jota ei pysty sanoin kuvaamaan. On vaikea pitää näppejään toisesta erossa. Monesti olen meinannut halata, mutta en ole kehdannut. Mies on kyllä ottanut vyötäröltä kiinni, olen ollut otettu.

Kehuja satelee harva se päivä ja ne pitkät, hellät katseet...aah!

Varattuja ollaan, joten turha odottaa mitään enempää.

Vierailija
13/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän olla ajattelematta maailman komeinta, välillä muutenkin ihaninta miestä Vantaalla. Kyseinen henkilö taitaa palstailla täälläkin tekemässä kyselyitä kaikesta ja päästä kiinni naisen logiikkaan.. Terkkuja vaan : )

Täytyy varmaan unohtaa hänet ,alkaa flirttailla ja ottaa keväästä kaikki irti. Täytyykin aloittaa heti ; D

Vierailija
14/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yks kaupungin mies sitte vilkutti.. ;)

Ei tartte enää lähteekään lenkille!

Vierailija
16/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään aiemmin tunnistanut flirttiä mutta nykyään en oikein tiedä miten suhtautua, varsinkaan tämän tietyn flirttiin. Punastelen ja takeltelen kuin teinityttö..

Vierailija
17/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En myöskään aiemmin tunnistanut flirttiä mutta nykyään en oikein tiedä miten suhtautua, varsinkaan tämän tietyn flirttiin. Punastelen ja takeltelen kuin teinityttö..

Vierailija
18/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha pappa iski mulle silmää...

Vierailija
19/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin sanoo et kyllä juu,kyydit kuplassa...

Vierailija
20/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äidinkin, joten en oikein osannut suhtautua.