Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan ostaisi Juhla Mokkaa mihinkään hintaan. Ei se ole kahvia. Yhtä laimeaa kuin musta tee.
Juhla Mokan voi hyvin korvata K-menu kahvilla. Ei juuri muuta eroa kuin hintaero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä maksa, kun juoksee tarjousten perässä. Löfbergin Karismaakin saa 4-5 eurolla tarjouksista.
Sitä juo kukaan itseään kunnioittava.
Oikealla annostelulla sitä kaikkein parasta. Eikä tosiaan tarvitse annostella yhtä paljon kuin kotimaassa paahdettuja kahveja.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan ostaisi Juhla Mokkaa mihinkään hintaan. Ei se ole kahvia. Yhtä laimeaa kuin musta tee.
Sä voit juoda vaikka Kopi luwakia, minä juon Juhla Mokkaa tai Kulta Katriinaa.
Maksan mielelläni 10 euroa kunnon kahvista joka kahvilta maistuu eikä näitä 3 euron joista saa suodatettua ripulipaskan väristä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ meni, joten en osta noin kallista työttömänä. Halvinta ostan, kunnes saan taas enempi rahaa. Tai sitten pihistän jostain, että saan laatukahvia. Jouluksi ostin laadukasta, mutta sen jälkeen vaihdoin taas halpaan.
Mene töihin. Outo heppu ?
Vau, ihan itsekö tuon keksit?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhla Mokan voi hyvin korvata K-menu kahvilla. Ei juuri muuta eroa kuin hintaero.
Ei voi, K-menu on pahaa.
Viime viikolla ostin paketin tummapaahtoista Coop-kahvia ja maksoi hieman vajaa 7 euroa paketti eli alle kympin oli.
Kahvin voi aina jättää ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni 10 euroa kunnon kahvista joka kahvilta maistuu eikä näitä 3 euron joista saa suodatettua ripulipaskan väristä vettä.
Kyllä mun kahvini on mustaa eikä ruskeaa.
En ikinä maksaisi tuosta kissankusesta kymppiä haha :D Minä nautiskelen vain Kaffa Roasteryn tuoreista pavuista jauhettua kahvia, makuero on "huomattava" ja kun yhden kupin juo aamuisin niin eipä tässä vararikkoonkaan mene.
Löfbergrsin kolmonen ja nelonenkin on parempaa kuin Kusi-Mokka. Sitä tosin annostellaan tasamitallisia kupillista kohden, eikä siten kuin Kusi-Mokkaa mitä boomerit kaataa suodattimen täyteen kun "pittää olla vahvaa,,,jämpti". Totuus, se ei ole silloin vahvempaa vaan entistä kitkerämpää.
Mainittakoon vielä, että se Moccamaster on kuulkaa ihan paska keitin. Kahvinkeittoveden EI kuulu olla sata-asteista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin voi aina jättää ostamatta.
Ei voi.
Ovat myyneet jokaisessa kaupassa koko joulukuun ajan 4-5 eurolla. Kannattaa ostaa tarjouksista.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi tuosta kissankusesta kymppiä haha :D Minä nautiskelen vain Kaffa Roasteryn tuoreista pavuista jauhettua kahvia, makuero on "huomattava" ja kun yhden kupin juo aamuisin niin eipä tässä vararikkoonkaan mene.
Löfbergrsin kolmonen ja nelonenkin on parempaa kuin Kusi-Mokka. Sitä tosin annostellaan tasamitallisia kupillista kohden, eikä siten kuin Kusi-Mokkaa mitä boomerit kaataa suodattimen täyteen kun "pittää olla vahvaa,,,jämpti". Totuus, se ei ole silloin vahvempaa vaan entistä kitkerämpää.
Mainittakoon vielä, että se Moccamaster on kuulkaa ihan paska keitin. Kahvinkeittoveden EI kuulu olla sata-asteista.
Moccamasterin veden suodatuslämpötila on optimaalinen 92 - 96 C.
Vierailija kirjoitti:
Juo mitä haluat, se mitä muut juovat ei kuulu sulle pätkääkään.
Moccamasterin vesi on just niin kuumaa kuin pitääkin olla eli 92 -96 asteista.
Vierailija kirjoitti:
On nuo Moccamasterit ihan hyvin pärjännyt kuitenkin testeissä esim. https://kodinkone.com/paras-kahvinkeitin/ Toki onhan niitä muitakin keittimiä olemassa vaikka kuinka paljon. Itsellä tällä hetkellä Kitchenaidin keitin käytössä.
En ole 20 vuoteen ostanut normaali hintaista kahvia vaikka juon paketin viikossa. Aina alesta.
Mulla on keittiönkaappi täynnä kahvia, ja ostettu hintaan 3,95-4,95 / 500 g pkt. Jos ei osaa varautua niin voihan sitä täällä itkeskellä. Yhdestä paketista saa 60 kupillista tai n 40 mukillista kahvia . Kotona keitetyn kahvin hinta on todella halpa.
Mene töihin. Outo heppu ?