Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas toukokuussa

25.04.2007 |

Kyselen täällä onko muita joilla pas toukokuussa?? Mulla olis lääkkeellinen pas puolessavälissä toukokuuta jos kaikki menee ok. menkkoja odotellessa...pääsisi zumenoneja napsimaan....

Pakkasessa meillä on kaksi alkiota ja toivotaan kovasti että selviävät sulatuksesta.

Pa-mi ( joka aikaisessa vaiheessa pähkäilee)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno alkoi eilen. Ei vaan meinaa koskaan pysyä. Nyt kesä taukoa, jos sitten elokuussa taas yrittäis uutta PASsia.

Vierailija
22/53 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lohtuhalit* helmivenlalle.

Sanaton, en osaa sanoa mitään.

Olisiko kuitenkin kyseessä vain alkuraskauden vuotoa?? sekin on mahdollista.

Itse odottelen menkkoja alkavaksi koko ajan....siirrosta asti menkkamaista jomotusta..paitsi eilen vähemmän...rinnat kipeytyvät tuttuun tyyliin asteittain ja alaselkäsärky alkaa taas vaivaileen.

pa-mi ja pp5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Helmivenla sinullakin keskemeno, niin täälläkin.. alkoi eilen. Enemmän juttua tuolla toisessa viestiketjussa.

Vierailija
24/53 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikäviä uutisia!! Juuri kun pääsitte iloitsemaan plussasta. Elämä on niin epäreilua. Toivotan kuitenkin molemmille jaksamista.

Itsellä on nyt pp0, toinen meidän pakastealkoista jaksoi jatkaa jakautumista ja siirrettiin pari tuntia sitten. Juhannuksen aaton aattona sitten nähdään kuinka käy.

Leia

Vierailija
25/53 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa on riittänyt ainakain ilmojen puolesta =)

Muuten sitten pilvet pysysttelevät mukana koko ajan....ainakin mielessä....

Tulin kurkkimaan et mikähän täällä tilanne ja olipas tämä " ketju" tippunut alas,eli taitaa kaikki nauttia auringosta.

Omaa napaa.....eli viimeksihän menkat alkoivat jo pp10, tuhruili hiukan jo pp8 ja 9.

nyt olen jo päässyt pp12 joka siis tuli täyteen tänään...olo on kuin täytetyllä norsulla...ilmapallo konsanaan..vaatteet ahdistaa ja vyötärö kiristää housuissa ja hameissa.

Olen näiden hoitojen myötä turvonnut ettei kesävaatteet mene päälle, täytynyt käydä ostamassa uutta että kehtaa tontilla poistua ihmisten ilmoille. =(

Menkkakivut vaivaa välillä vähempi ja välillä kunnolla jomottaa...iltaa kohti turvotus lisääntyy ja jomotus jatkuu, selkää kipuilee.

Housuihin lorahtelee ja pikkuhousun suojia kuluu urakalla. Veskissä saa ravata tarkastamassa kokoajan värianalyysia...toistaiseksi ei muutosta.

Huomenna olisi veritestiin meno...pelottaa, kaapissa olisi 3 pissatestiä, mutta olen päättänyt etten tee, sillä en halua katsoa niitä tuttuja valkoisia ruutuja.

Mites Amandalla??

Nyt takaisin aurinkoon ja uima-altaaseen vilvoittelemaan....rantsuun tekis mieli muttei kehtaa ryhävalaana mennä..

pa-mi pp12

Vierailija
26/53 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega mikä nega, pissatestiä en edes tehnyt vaan menin suoraan veritestiin, jossa tulos oli alle 1. Menkkoja ei näy vielä, mutta eiköhän ne sieltä sukella esiin kun lääkityksen lopetan.

Kyllä on taas niin tyhjä olo, niin peruskypsä ja loppuunpalanut.

Saakeli vieköön.....on tässä tää kesä nyt aikaa tiputtaa tätä turvotusta ja kertynyttä massaa....

Saatiin samantien elokuulle jo aika, menee hiukka yli puolenvälin, mutta kuitenkin taas alkaa kaikki alusta, olisi edes pakkasessa jotain, mutta ei.

Katsotaan nyt miten jatkossa kokeillaanko lyhyellä kaavalla ja mahdollisesti pidempää viljelyä tai sitten alkionkuorenavausta?? Vaikuttaisi meidän kohdalla olevan jotain kiinnittymisongelmaa??

Noo mutta saanpahan ensi viikonloppuna juhlia ystävän häissä ihan " pohjanmaankautta" .

Mitenkäs Amanda???

Ehkä käyn täällä vilkuilemassa ja taustailemassa ja palaan nälkäisempänä sitten elokuussa.

Jaksuja ja aurinkoitsa kesää kaikille.

pa-mi

Vierailija
27/53 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Pa-mille : (

Olin jo varma että plussaat.

Olin tänään veritestissä ja hcg 232. Eli raskaana ollaan.

Olin ihan varma että nega tulee kun ei mitään muuta oirettakaan ole ollut kun muutama päivä sitten alkaneet menkka kivut.

Nyt sitten jännittämään heinäkuussa olevaa ultraa jossa saa itselleen mielenrauhan että kaikki ok.

Paljon voimia ja onnen toivotuksi pa-mi elokuussa alkavaan uuteen yritykseen.Varmasti onnistutte.

T. AMANDA-77

Vierailija
28/53 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös PAS toukokuussa....3.ICSI:n kolmas pas.....yhdestoista siirto (aikaisemmin ollu 3 tuoresiirtoa ja 7 pakastesiirtoa). Pakkasessa odottaa kuusi alkiota. Lääkkeenä on merimono joka on vastaava kuin zumenon. Laskeskelin että siirto ois toukokuun viimesellä viikolla, jos kaikki menee vaan hyvin!

Vierailija
29/53 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pitäs myös olla lääkkeellinen PAS tossa viikolla 19. Menkkojen pitäs alkaa loppuviikosta, lääkkeenä mul on Progynova. Meillä on pakkasessa 8 alkiota, ja tämä siis eka PAS.

Pa-min kanssa taidettiinkin olla samassa IVF-pinossa tossa maaliskuulla=).

Vierailija
30/53 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin alkaisi toukokuussa 1. IVFn eka ja viimeinen PAS. Alkoita jäi vain kaksi pakkaseen ja kuten Pa-mikin kovasti toivon niiden selviämistä. Näillä näkymin kierto pyörähtää uudeksi toukokuun tokalla viikolla ja siirto menee niin ollen ihan loppukuulle. Lääkkeellisenä meilläkin mennään, tosin estrogeeni laastareilla (joiden nimeä en just nyt muista).

Helmivenlan ja Pa-min muistan minäkin tuolta maaliskuun IVF pinosta. Kiva saada taas piinailuseuraa!

Leia

Vierailija
31/53 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pas tässä kuussa, jos kaikki menee ok. Ultra olis ens vkolla. Tämä olisi jo 6. siirto. Progynova on tukilääkityksenä. Laitoin aiemmin kyselyä pitkäviljelystä tälle palstalle, mutta kukaan ei ole vastannut. Onkohan teillä kokemusta asiasta? Mielenkiinnosta kysyn myös, onko löytynyt syytä lapsettomuuteen? Meillä ei ja tuntuu pahalta pettyä kerta toisensa jälkeen, kun kaikki pitäisi olla kunnossa.

Vierailija
32/53 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä pakkasessa 4 alkiota jäljellä.

Vierailija
33/53 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kans kiinnostunut pitkästä viljelystä!! Lääkärille sitä kerran ehdotin mutta ei kuulemma oo hyötyä, empä tajunnu kysyä että miksi sitä muissa hoitopaikoissa käytetään paljonkin!

Vierailija
34/53 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten menkat alkanut lauantaina, ja eilen alotin progynovat.

Ultra ois 8.5 ja silloin päätetään siirrosta.

Hauskaa vappua kaikille!!!

Vierailija
35/53 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olin tänään ultrassa ja kysyin lääkäriltä siitä pitkäviljelystä. Siitä ei mun kohdalla (4 kpl alkoita jäljellä) ole enää hyötyä, mutta lääkäri suositteli sitä, jos joudutaan toiseen ivf:ään. Pitkäviljely suunnitellaan jo siinä vaiheessa, kun alkiot pakastetaan. Laitetaan johonkin liuokseen. Pitkäviljely kannattaa tehdä vain, jos alkioita tulee runsaasti.

Perjantaina olis sitten siirto, jos kaikki menee hyvin : )

Vierailija
36/53 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn tähän pinoon, mutta meillä siirto menee seuraavalle kierrolle touko- ja kesäkuun vaihteeseen. Oon ollut passissa helmi- ja maaliskuussa, mutta eipä onnistanut. Pakkasessa on vielä viisi pikku-ukkoa odottelemasa. Yksi vähän isompi ukkeli täyttää kohta kaksi vuotta ja saanut alkunsa myös passista.

Ronjakasperille terkkuja, sulle tehdään sitten ilmeisesti siirto lääkkeelliseen kiertoon. Kysyitkö silloin siitä taviskierrosta? Jospa se nyt olisi sinun vuoro!!!

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
37/53 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva satumarika taitaa korkata tämän toukokuun =) peukut pidetään pystyssä et sulatus onnistuu..siirretäänkö yksi vai kaksi??

Mites helmivenlalla, milloin mahd. siirto??

Itse odottelen menkkoja ja naama kukkii siihen malliin et olisin taas murkkuiässä....ei ole koskaan tälläisiä megafinnejä ollutkaan...ei edes silloin teininä...en tiedä laukaisiko tuo IVF:n hormoonikuurin jotain mun elimistössä, mutta olen jo vakavasti harkinnut ostavani clerasilpurkin ;)

noo mut elämä on.

Pa-mi

Vierailija
38/53 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

tungen itseni tänne mukaan ;)

Menkkojen alkua tässä kanssa odotellaan että pääsee nappeja napsimaan... lääkekiertoon siis lähdetään ekaa passiani tekemään. Pinniksessä tuhisee herra 8 kk, tuoresiirron tulos. Pakkasessa 7 pikku-ukkoa. Hoitojen syy: selittämätön lapsettomuus.

Jotenki minä luulin, että tää jännittäis vähemmän kun on kerran onnistunut, mutta ei- yhtä raskaalle tuntuu...

nallu

Vierailija
39/53 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jos ois kysyny että pääseekö siihen tutkimukseen mukaan mutta muistin että eihän siihen pääse jos on monirakkulaiset munasarjat. Täällä odotellaan menkkoja...tein positiivisen ovulaatiotestin tässä kierrossa ja voi että olin onnellinen..elämäni ensimmäinen ovistesti jossa plussaa!!! Tulispa r-testistäkin. Mulla ollu ongelmia käden kanssa,nytkin olen saikulla. Eilen lääkäri laitto lähetteen leikkaukseen eli nyt en tiiä että mitä teen...meenkö passiin vai en. Pitäs varmaan soittaa että kuinka pitkät jonot tonne leikkaukseen on ja päättää sitte. Niin ja voishan sitä passia kokeilla ilman lääkkeitä vaikka ei siihen tutkimukseen osallistukaan....

Vierailija
40/53 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronjakasperi: Ikävää, että oot sairaslomalla. Voihan niihin leikkauksiin olla pitkätkin jonot, kannattaa varmaan kysyä. Enpä osaa nauvoa, mitä tekisit passin suhteen, voihan sitä kysyä hoitajiltakin. Teillä on ollut aika pitkä tauko. Halusitteko itse vai sanottiinko teille että täytyy pitää tauko?

Mites muut? Onko kukaan ollut vielä siirrossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme