Pitäisikö testamentin lahjoitus mainokset kieltää?
Omasta mielestäni kyllä. Suorastaan etovia.
Käännän kanavaa aika kun joku ruikuttaa rahaa testamentilla, enkä 100 varmasti laita mihinkään tällaiseen keräykseen sentin senttiä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee jokainen ruikutusmainoksen rekijä mustalle listalle.
Olen sitä ikäpolvea, jolle hoettiin Etiopian lapsia ja sain jo lapsena tarpeekseni näistä Ambomaan asukkaista, joita olisi pitänyt koko ajan auttaa.
Mun nuoruudessani ne oli Biafralaiset. Maa vain muuttuu, mutta aina ne on Afrikassa. Se on loputon rahaa nielevä kaivo, joka ei koskaan johda mihinkään parannukseen. Mitä enemmän niitä syötetään ja rokotetaan, sitä enemmän ne lisääntyy ja taas ollaan nälänhädässä la länkkäreitten tuen varassa. Kaikki raha-avustukset Afrikkaan pitäisi lailla kieltää.
On siitä Afrikkaan syydetystä rahasta ollut se hyöty, että joissain valtioissa väkiluku on paisunut kymmeniin miljooniin aikaisemmasta parista miljoonasta. Kondomeja sinne olisi rahan sijaan pitänyt lähettää.
Ap, ehdotan, että teet kansalaisaloitteen aiheesta. Samalla voit esittää kuoleman kieltämistä.
No sulla on sitten parempi kohde tiedossa. Mulla ei. Eikä ole tullut vastauksia siihen, että kenelle ne rahat sitten pitäisi jättää.