Onko täällä muita jotka uskoo kuoleman jälkeiseen elämään
Tuntuu että tällä palstalla on kovin vähän meitä. Tosin disclaimerina nii en Usko itekää täysin varmuudella, eli mullakin on epäilykseni, mutta kuitenkin jollain lailla uskon ja pidän kiinni siitä toivosta että se on olemassa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, kuolemanjälkeisellä elämällä ei välttämättä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa, Jumalan kanssa, eikä teidän mieltämänne "hömpötyksen" kanssa. Vaikket uskoisi mihinkään, niin kuollessasi saat selville mitä tapahtuu jokatapauksessa. Monet jotka ovat käyneet rajan toisella puolella, eivät myöskään ole uskoneet ikinä mihinkään. Eli sillä ei ole merkitystä. Mutta jotkut ovat uteliaampia kuin toiset, siksi asiaa monet pohtivat jo nyt ja ns. "heräävät" mahdollisuuksiin ja mistä esim. sielu koostuu, mitä se on. Mitä tämä kaikki on!
Mutta kuten sanottu, jokaiselle meistä se selviää lopulta, se on ainut varma asia.
Jokaiselle kyllä selviää, mutta siinä vaiheessa saattaa toivoa, että olisi kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota eläessään.
Uskon kvanttifysiikkaan ja sen perusteella toiseen ulottuvuuteen nykyulottuvuuden olotilan loputtua. Siis tieteeseen uskon.
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset olemme sieluja ihmiskehossa. Kun keho kuolee, sielu palaa henkimaailmaan sille tietoisuuden tasolle, värähtelyn tasolle, joka vastaa hänen värähtelyään. Fysiikkaa ymmärtävät tietävät, että kaikki on energiaa, hiukkasia, atomeja..., kaikki värähtelee.
Sielu voi kuolemansa jälkeen valita, syntyykö hän uudelleen maapallolle vai haluaako hän syntyä eri paikkaan, eri olennoksi. Mutta puuksi, eläimeksi tai kasviksi ihmisen sielu ei synny. Eläin saattaa sielunkehityksessään päästä siihen pisteeseen, jossa hän on niin kehittynyt, että voi syntyä seuraavan kerran ihmiseksi.
Kehomme kuoleman jälkeen tapaamme omaisemme, läheisemme, ystävämme, lemmikkimme jne. Se on ihanaa.
Tuomiosta. Me itse tuomitsemme itsemme kehomme kuoleman jälkeen, jolloin tulee ns elämäntarkasteluvaihe, jossa käymme läpi henkioppaidemme kanssa sitä, miten elämämme meni. Tuliko toimittua oikein. Toteutimmeko sielunsuunnitelmaamme jne. Jos olemme toimin
Tässä kommentissa totuuteen on sekoittunut valhetta.
Kuolemanjälkeinen elämä on fakta. Joka päivä kuolee ihmisiä, ja joka päivä elämä vaan jatkuu.
Jos kuolleita on jo yli sata miljardia. Mitä kysyitkään? Oliko ajatus että kuoleman jälkeen on jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, sillä olen kokenut kuolemanrajakokemuksen ja nähnyt asioita, jotka muuttivat elämäni. Koin myös Jeesuksen rakkauden, joka oli valtavan armollinen kokemus.
Niin, aivot tekevät meille kaikenlaisia temppuja.
Eri
Kokemukset eivät ole luotettavia, valitettavasti. Luotettavaa tietoa eli oikeaa tietoa voi tietää vasta sitten, kun pystyy erottamaan sen kokemuksista.
Uskon, ettei tämä näkyvä maailmamme ole ainut. Haluaisin syntyä uudelleen.
Miten kaikki mahtuvat sinne taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, ettei tämä näkyvä maailmamme ole ainut. Haluaisin syntyä uudelleen.
Se on hyvin vaikeaa.
Raamatusta:
12Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.
13Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. 14Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, kuolemanjälkeisellä elämällä ei välttämättä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa, Jumalan kanssa, eikä teidän mieltämänne "hömpötyksen" kanssa. Vaikket uskoisi mihinkään, niin kuollessasi saat selville mitä tapahtuu jokatapauksessa. Monet jotka ovat käyneet rajan toisella puolella, eivät myöskään ole uskoneet ikinä mihinkään. Eli sillä ei ole merkitystä. Mutta jotkut ovat uteliaampia kuin toiset, siksi asiaa monet pohtivat jo nyt ja ns. "heräävät" mahdollisuuksiin ja mistä esim. sielu koostuu, mitä se on. Mitä tämä kaikki on!
Mutta kuten sanottu, jokaiselle meistä se selviää lopulta, se on ainut varma asia.
Jokaiselle kyllä selviää, mutta siinä vaiheessa saattaa toivoa, että olisi kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota eläessään.
Ei selviä kenellekään. Kuollut näes ei tiedä mitään. Sinänsä sääli, kun olisi niin lystiä luulevaisen harmitus.
Pitää lopettaa kaikenlainen eläinten kidutus. Ajattele jos synnyt vaikka possuksi tai lehmäksi seuraavassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki mahtuvat sinne taivaaseen?
Ei mahdukaan. Siksi jumala loi helvetin.
Mitä siellä kuoleman jälkiesessä elämässä tapahtuu? Jos elämä on ikuinen kuoleman jälkeen, niin mitä ihmettä siellä tapahtuu? Eikö jonkun miljoonan vuoden jälkeen siellä paratiisissa jo kyllästytä?
Vierailija kirjoitti:
En usko jumalaan mutta uskon että tulen joskus vielä tapaamaan edes menneen äitini, veljeni, isovanhempani ja setäni tuonpuoleisessa.
Älä kysy miksi uskon vaikka en usko raamattuun. Minä vaan uskon ja sillä hyvä.
Minä menetin jo uskoni jälleentapaamiseen. Menneet mitkä menneet. Ihmisten tulisi hyväksyä menetykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, sillä olen kokenut kuolemanrajakokemuksen ja nähnyt asioita, jotka muuttivat elämäni. Koin myös Jeesuksen rakkauden, joka oli valtavan armollinen kokemus.
Moni kertoo näkevänsä itsensä esim leikkauspöydällä eli näkee itseään yläpuolelta. Aika vaikea kuvitella tälläisiä temppuja aivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä kuoleman jälkiesessä elämässä tapahtuu? Jos elämä on ikuinen kuoleman jälkeen, niin mitä ihmettä siellä tapahtuu? Eikö jonkun miljoonan vuoden jälkeen siellä paratiisissa jo kyllästytä?
Eihän sinua täälläkään kyllästytä, vaan haluat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja siitä syystä luulen, että kuoleman pelko on syy uskontoihin. Pelätään, että kaikki loppuu ja on luotu toinen vaihtoehto, jolle ei ole mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja siitä syystä luulen, että kuoleman pelko on syy uskontoihin. Pelätään, että kaikki loppuu ja on luotu toinen vaihtoehto, jolle ei ole mitään todisteita.
Eri
Kuolemanpelko ei ole syy sille, että uskonnot ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kertoo näkevänsä itsensä esim leikkauspöydällä eli näkee itseään yläpuolelta. Aika vaikea kuvitella tälläisiä temppuja aivoilta.
Mutta aivosi kykenevät kuitenkin kuvittelemaan jumalan ihan ilman todisteita.
Paitsi minä tiedän. Kannattaisi kuunnella minua ja uskoa evankeliumi.