Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmaan kohta jo 80% miehistä tatuoidut käsivarret/käsi ainakin tinderin perusteella

Vierailija
07.01.2026 |

Jos sanotaan että naiset menee massan mukana niin kyllä sitä näyttää tekevän myös miehet 😀 itse olen tatuoimaton nainen enkä varsinaisesti perusta näistä "hihamiehistä" ja monesti pyyhkäisen vasempaan ihan vaan liiallisen tatuointimäärän perusteella vaikka muuten olisikin hyvännäköinen ja hyvärunkoinen mies. 

Eli jos tämän nyt sattuu lukemaan joku mies joka haluaa tatuoida käsivarret niin miksi? Lihakset näyttää paljon paremmalta ja seksikkäämmältä ihan "paljaassa" ihossa ettäs tiedätte! Itselle tuollainen määrä tatuointeja kertoo myös rahankäyttötavoista ja emme todennäköisesti ole samoilla linjoilla silloin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. 

Vierailija
2/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämähän kertoo vain tknderissä olevista miehistä. Kaikki miehet eivätole tinderissä niin ei voi yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on tyhmyyden merkki.

Vierailija
4/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Itsekin tatuoimaton nainen enkä pidä siitä, että iho tuhotaan piirustuksilla. Itselle tatskaiho on white trash -merkki. Oli ihan hirvittävää katsottavaa mm. Linnan juhlissa kun jollain naisella oli upea hihaton juhla-asu päällä ja paljaat käsivarret tatuoidut. Karseeta!

Vierailija
5/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri samaa enkä todellakaan ymmärrä tatuointien hienoutta. Joskus yhden miehen kanssa aiheesta juttelin ja hän meni johonkin psykoosiin että minun pitäisi tatskata itseäni. Vähän päästä hän oli tatskannut. En vaan käsitä. Menee itsellä myös vasuriin kaikki tuohon mukaan lähteneet.

Vierailija
6/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun, tai kenenkään miehen, käsivarsilla ei ole mitään velvollisuutta toimia aloittajan seksuaalisten himojen tyydyttäjänä. My body, my choice!

Vierailija
7/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän naisilla ole tatuointeja, Eihän🤔

Vierailija
8/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt edes käyttää jotain Tinderiä. 

Vierailija
9/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä lukee harrastuksissa ja/tai kiinnostuksen kohteissa "tatuoinnit". Siinäpä vasta elämän sisältö ja varmaan on paljon keskusteltavaa tollasen kanssa.

Vierailija
10/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kokea itseni nyt uniikiksi lumihiutaleeksi kun en ole koskaan ollut Tinderissä, eikä minulla ole ainoatakaan tatuointia mutta sinkkuna olen ja olen ollut jo useamman vuoden..  

Vierailija
11/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatkohan missä kohtaa meni pieleen?

Vierailija
12/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kipparikalle ankkurit?

Vierailija
13/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on kun tykkää vain jänniksistä eikä nää normaaleja miehiä.

Vierailija
14/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo pitää paikkansa tollon AP:n tuttavapiirissä

Vierailija
15/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiä ja naisia on paljon tinderissä, koska he eivät kelvanneet parisuhteeseen.

Vierailija
16/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kirjaimellisesti pinnallista.

Vierailija
17/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä ja naisia on paljon tinderissä, koska he eivät kelvanneet parisuhteeseen.

Kyllä nää tatuoidut sankarit ovat yleensä niitä jotka ei edes etsi parisuhdetta vaan pyörittää tinderin naisia.

Vierailija
18/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää tatuoidut sankarit ovat yleensä niitä jotka ei edes etsi parisuhdetta vaan pyörittää tinderin naisia.

Niin koska suhteet ei kestä.

Vierailija
19/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin algoritmi näyttää samaa tasoa olevien profiileja. Olet siis noiden tatuoitujen tasoa.

Vierailija
20/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismail ja Raamattu .  Käsiinpirtäjät .  Huivilla saalistaa sieluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi