Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meniskö 3 päivän kaupunkilomareissu yhdellä asulla

Vierailija
07.01.2026 |

Simppeli pitkä musta villamekko+maiharit. Olisi yksi vähän parempi ravintolaillallinen, muuten normi turistimeininki. . 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Ehkä kuitenkin ottaisin varuiksi toisenkin mekon tai paidan+hameen, ei kolmea päivää ole kuitenkaan kovin kiva kulkea samassa asussa. 

Vierailija
2/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan toisenkin vaatekerran vähintään ottaisin. Siitäkin huolimatta tuollaisen reissun matkustaisi helposti pelkällä repulla. Itse saatan viikonloppureissuun ottaa yhdet vaihtohousut (esim. farkut jalkaan ja jotkut muunlaiset housut kassiin) ja pari vaihtopaitaa + alusvaatteita. Tämä setti menee helposti reppuun tai pieneen matkakassiin kosmetiikkalaukun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan toisenkin vaatekerran vähintään ottaisin. Siitäkin huolimatta tuollaisen reissun matkustaisi helposti pelkällä repulla. Itse saatan viikonloppureissuun ottaa yhdet vaihtohousut (esim. farkut jalkaan ja jotkut muunlaiset housut kassiin) ja pari vaihtopaitaa + alusvaatteita. Tämä setti menee helposti reppuun tai pieneen matkakassiin kosmetiikkalaukun kanssa.

Käsimatkatavaralla ollaan liikenteessä. Ei huvittaisi yhtään edes lähteä tottapuhuen. Ehkä laitan jonkun toisen mekon laukkuun mukaan. Kosmetiikan pakkaaminen on ärsyttävintä kun pitää laitella niitä pieniin matkapurnukoihin. 

Vierailija
4/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee periaatteessa. Mutta itse otan aina varapaidan, jos sattuu että hikoilee tai menee muuten likaiseksi.

Vierailija
5/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee, helposti jos ei vaan mitään kaada päälleen, toki yleensä kaatuu vain valkoisille vaatteille. Mutta toki kaupungissa voi äkkiä jotain ostaa jos onnistuu sotkemaan. Muuten hyvinkin, useamman päivän voi samoja vaatteita pitää, alusvaatteet toki vaihdetaan joka päivä 

Vierailija
6/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käyttää töissä samaa mekkoa kolme päivää peräkkäin, mutta tuuletan sen aina välillä. Hotellissa harvemmin pääsee tuulettamaan. Samoin matkalla voi kaatua jotain päälle ( naapuri kaatoi misokeiton syliin Tokiossa, tarjoilijalta tippui juustokastikekulho lattialle Amsterdamissa, roiskui päälleni, eli kokemusta on). Otaisin vaihtovaatteet + alusassetit, ei välttämättä kuivu nopeasti hotellin kylppärissä.

Vierailija
7/7 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammasta osasta koostuva asu on matkoilla käytännöllisempi. Laittaisin päälle mustan hameen, topin ja neuletakin ja mukaan yhden vaihtotopin ja vaihtoalusvaatteet. Vaihtotoppi voi olla vähän hienompikin, esim. kermanvärinen, jos on illalliset tiedossa. Ehkä siihen jokin koru myös.