Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuneiden treffien määritelmä

Vierailija
07.01.2026 |

Mitä sulle tarkoittaa, että oli onnistuneet treffit? Pitääkö seurata jatkoa, jotta treffit on onnistuneet vai riittääkö että oli hyvät keskustelut ja mukava tunnelma? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat onnistuneet vain jos ne jää viimeisiksi.

Parisuhteessa ei enää käydä yhdessä treffeillä? 

No ei ne mitää varsinaisia treffejä ole enää silloin kun yhdessä sovitaan baikka syömään menosta.Aivan eri asia :))

Vierailija
22/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne mitää varsinaisia treffejä ole enää silloin kun yhdessä sovitaan baikka syömään menosta.Aivan eri asia :))

Kyllähän sitä yhdessä sovitaan ennen seurusteluakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuneet ne silti voi olla vaikkei jatkoa tulis.

Mietin myös, että onhan sekin onnistuminen, jos on ollut hyvät keskustelut ja sitä kautta tiedostettu, ettei nyt valitettavasti sovittaisi toisillemme.

Epäonnistuneeksi laskisin siinä vaiheessa, jos toinen tyyli  konttaisi paikalle viiden promillen humalassa oksentaen+sammuen pöydän alle, jonka jälkeen minä lähtiessäni vielä liukastuisin oksennuslammikkoon.

Vierailija
24/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös, että onhan sekin onnistuminen, jos on ollut hyvät keskustelut ja sitä kautta tiedostettu, ettei nyt valitettavasti sovittaisi toisillemme.

Epäonnistuneeksi laskisin siinä vaiheessa, jos toinen tyyli  konttaisi paikalle viiden promillen humalassa oksentaen+sammuen pöydän alle, jonka jälkeen minä lähtiessäni vielä liukastuisin oksennuslammikkoon.

Onnistuneet vs epäonnistuneet on aika tarkoitushakuinen sanavalinta. Itse en ajattele sitä kautta. Voi olla hyvät treffit tai huonot treffit. Hyviää treffeillä syntyy yhteys, hyvää keskustelua, ehkä myös fyysistä yhteyttä, asiat toimii molempiin suuntiin. Huonoilla treffeillä koen tulevani ohitetuksi, ei olla samalla aaltopituudella, toinen on töykeä jne. 

Vierailija
25/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aivan oikeita treffejä ovat. 

Vierailija
26/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aivan oikeita treffejä ovat. 

Sanoisin että jopa oikeampia kuin ne ensimmäiset tindertreffit. 

Vierailija
27/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo. ainakin sain ilmaisen elokuvalipun ja illallisen ravintolassa. en minä muuten jaksaisi treffeillä käydäkään, jos en saisi mitään.

Vierailija
28/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on ollut useammat hyvät treffit joissa ollaan yhdessä todettu, ettei me olla toisillemme oikeat ihmiset. Toinen voi olla ihan huippu tyyppi monella tapaa ja silti väärä. Eikä siitä pidä harmistua. Suurin osa maailman ihmisistä ei ole minulle oikeita. Enkä minäkään kuin harvalle.

Vierailija
29/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo. ainakin sain ilmaisen elokuvalipun ja illallisen ravintolassa. en minä muuten jaksaisi treffeillä käydäkään, jos en saisi mitään.

Mä juuri maksoin miehelle ravintolaillallisen, jatkoa ei romanttisessa mielessä tullut mutta treffit olivat silti hyvin onnistuneet. Meillä oli todella hauskaa! 

Vierailija
30/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se treffinä ole onnistunut jos suhde ei ala/jatku. Ajanviettona voi olla ihan ok, mutta useimmin ei ole sitäkään.

Vierailija
31/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse koen onnistuneiksi treffeiksi sellaisen tapaamisen, missä on rento levollinen tunnelma, juttua riittää ja treffien päätteeksi molemmille jää tunne, että tähän ihmiseen haluan ehdottomasti tutustua lisää. Käyn itse treffeillä kumppanin etsimistarkoituksessa, kavereita ja ystäviä minulla on jo ihan tarpeeksi. Jos treffien päätteeksi ei ole kiinnostusta jatkaa tutustumista eikä uutta tapaamista saada enää sovituksi, ei treffit ole onnistuneet ja ne ovat olleet osaltani ajanhukkaa. 

Vierailija
32/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien päätteeksi sovitaan seuraavast tapaamisesta ja suudellaan niin että tuntuu.

Vierailija
33/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessa onnistuneet treffit edellyttää, että kumpikin keskitytään toisiimme täysillä. On hauskaa, ja kipinää ja/tai lämpöä riittää ja se vahvistuu. Ollaan ehkä jossain uudessa paikassa, uusia virikkeitä. Arjen murheet kaikkoavat mielestä ja rakkaus saa tilaa kukkia. 

Vierailija
34/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse koen onnistuneiksi treffeiksi sellaisen tapaamisen, missä on rento levollinen tunnelma, juttua riittää ja treffien päätteeksi molemmille jää tunne, että tähän ihmiseen haluan ehdottomasti tutustua lisää. Käyn itse treffeillä kumppanin etsimistarkoituksessa, kavereita ja ystäviä minulla on jo ihan tarpeeksi. Jos treffien päätteeksi ei ole kiinnostusta jatkaa tutustumista eikä uutta tapaamista saada enää sovituksi, ei treffit ole onnistuneet ja ne ovat olleet osaltani ajanhukkaa. 

Aika raskasta olisi käydä treffeillä ajatellen niiden olevan ajanhukkaa, jos tämä ei ole minulle se juuri oikea.

Parin etsiminen kun on täysin tuuripeliä, niin ei sitä tiedä jos tutustuttekin sitten kavereina, ja hänen tutuistaan löytyy se elämänkumppanisi. 

Vierailija
35/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että molemmat ovat tyytyväisiä. Sekä mies että mulkku.

Vierailija
36/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat aina onnistuneet. Vähintään saan selville että tämä ihminen ei ole minulle se oikea. 

Vierailija
37/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat aina onnistuneet. Vähintään saan selville että tämä ihminen ei ole minulle se oikea. 

Jatkan vielä, että kunhan ei tule mitään häiriköintiä tai huonoa käytöstä. 

Treffit, joilla molemmat käyttäytyvät hyvin, ovat aina onnistuneet treffit. 

Vierailija
38/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää jouduin fällään ja olen nyt sisäruokinassa .....AAAAAAPUAAAAA! PELASTAKAA MUT! 

Vierailija
39/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että molemmat ovat tyytyväisiä. Sekä mies että mulkku.

😁

Vierailija
40/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että kunhan ei tule mitään häiriköintiä tai huonoa käytöstä. 

Treffit, joilla molemmat käyttäytyvät hyvin, ovat aina onnistuneet treffit. 

Nyt on sopivan hyväksyvä asenne. Voi kun tän pystysi pitämään itselläkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi