Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuneiden treffien määritelmä

Vierailija
07.01.2026 |

Mitä sulle tarkoittaa, että oli onnistuneet treffit? Pitääkö seurata jatkoa, jotta treffit on onnistuneet vai riittääkö että oli hyvät keskustelut ja mukava tunnelma? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneet treffit on että tutustuminen on selvästi alkanut. On keskusteltu keitä olemme, mitä tehdään ym  perusasiat + ehkä myös löydetty yhteistä huumoria ym. juttua. Lisäksi selvä kiinnostus molemminpuolisesti. Siinä on onnistuneet treffit. Toki onnistuneet treffit on silloinkin jos on tutustuttu, hyvä tyyppi mutta ei kemiaa. Silloin voi löytää myös ystävän. Sekin on hyvä.

Vierailija
2/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneet ne silti voi olla vaikkei jatkoa tulis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolisista hyvistä treffeistä seuraa jatkoa varmasti. Siinä vaan molemmat miettii kumpi laittaa viestin ensin.

Vierailija
4/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat onnistuneet jos niillä harrastetaan perseseksiä

Vierailija
5/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensideitit: jatkotapaaminen2 sovittu

jt2: jt3 sovittu

jt3: seksiä ja jos hyvää, seuraa jt4.....n

Vierailija
6/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla onnistuneet, vaikkei jatkoa seuraisikaan.

Vierailija
7/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät deitit jättävät voimaannuttavan ja kiitollisen olon vaikka deittailu ei jatkuisikaan. 

Vierailija
8/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi yhteinen sävel olla ja jatkoa seurata, jotta minulle treffit olisivat onnistuneet.

Jos ei homma jomman kumman puolelta täsmännyt niin ainakin minulle koko treffit olivat ajanhukkaa. En ole treffeilla lätisemässä ajankuluksi, eivätkä treffit itsessään ole minulle mikään nautinto.

Vierailija
9/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat onnistuneet kun molemmilla on mukavaa. Ei välttämättä tarvi johtaa suhteeseen, vaikka se tietysti on toivomuksena treffeille mennessä. 

Olen vain kerran ollut treffeillä jotka eivät onnistuneet, silloin vastassa oli mies, joka ei uskaltanut puhua mitään ja oli sosiaalisesti jotenkin todella kömpelö. Yritin sitten hetken aikaa kannatella keskustelua mutta eihän siitä mitään tullut. Toivotin mukavaa jatkoa ja lähdin pois. Mies olisi halunnut vielä tavata, eli ilmeisesti hänellä kuitenkin oli ihan mukavaa. Minulle se oli raskasta, onneksi paikalta oli helppo lähteä pois. 😊

Vierailija
10/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi yhteinen sävel olla ja jatkoa seurata, jotta minulle treffit olisivat onnistuneet.

Jos ei homma jomman kumman puolelta täsmännyt niin ainakin minulle koko treffit olivat ajanhukkaa. En ole treffeilla lätisemässä ajankuluksi, eivätkä treffit itsessään ole minulle mikään nautinto.

Et sitten ole ollut sellaisilla treffeillä joilla olisi hauskaa ilman romanttista kiinnostusta. Sellainen on kuitenkin hyvin mahdollista. 

Vierailija
11/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytään yhdessä. On enemmän kuin vain juttelua ja ajan tappamista. Löytyy syvempää kiinnostusta molemmin päin. 

Sekin voi olla onnistuminen, että näkee millainen toinen oikeasti on, vaikka ei jatkoa seuraa. Saa ehkä kaverin, jos molemmat on samalla linjalla. Ja jos spottaa kusettajan ja ymmärtää ettei kannata tuhlata ihmiseen enää aikaa, se on onnituminen myös. 

Vierailija
12/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat onnistuneet vain jos ne jää viimeisiksi.

Vierailija
13/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensideitit: jatkotapaaminen2 sovittu

jt2: jt3 sovittu

jt3: seksiä ja jos hyvää, seuraa jt4.....n

Aika pelimiesmäistä ajattelua. Pitää vaan edetä tietyn kaavan mukaan. Suhteen sisällöllä ei väliä muuta kuin että pääsee panemaan?

Vierailija
14/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei enää käydä yhdessä treffeillä? 

Vierailija
15/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät deitit jättävät voimaannuttavan ja kiitollisen olon vaikka deittailu ei jatkuisikaan. 

Jos tulee sellainen olo, että tulee kuulluksi ja huomioiduksi ja saa uutta ajateltavaa. 

Vierailija
16/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumista on tietenkin se, että nainen valitsee kaltaiseni kunnollisen ja kiltin hyvän miehen jatkoon. 

Vierailija
17/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkospesälle pääsy, tilanne voi jäädä ajolähtöön.

Vierailija
18/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei enää käydä yhdessä treffeillä? 

Me käydään viikottain treffeillä ja yli 10v yhteistä elämää takana. 

Eri

Vierailija
19/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat onnistuneet jos niillä harrastetaan perseseksiä

Miksi ihmeessä kiinnostaa ihmisen jätesäiliö eniten maailmassa.

Kuvottaa jo ajatuksen tasolla moinen toiminta.

Joku päästään vialla taas sekoilee, kun ei saa koskaan mitään oikeanlaista läheisyyttä.

Vierailija
20/44 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla jatkoa. Jos ei tule jatkoa, niin treffit ovat silloin epäonnistuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä