Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein halaat, pussaat, pidät sylissä tai kainalossa yli 3-vuotiasta lasta?

Vierailija
26.09.2008 |

Kerro myös lapsesi ikä. Vauvojen ja pienten lasten kanssahan ollaan fyysisesti paljon lähekkäin, mutta miten teillä isompien lasten kanssa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 4: esikoispoika 16 v, kaksoset (poikia) 6 v ja kuopus (tyttö) 5 v.

Vierailija
22/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun 14 vuotta täyttävä poika niin tykkää kun äippä ottaa kainaloon ja rutistaa=) Lempinimiä lapsella on hempukka, mussukka ;)

Kovasti hän jo tytöistä puhuu ja pörrääkin toisinaan "kylillä" mutta enimmäkseen viettää aikaa perheen kanssa.

12 vuotias kovasti ujostelee mutta kyllä häntäkin halin, välillä vähän väkipakollakin. Tytöistä puhuttaessa nauraa ja sanoo ettei moisiin kyllä haksahda =)

7 vuotias on vielä pieni poika, antaa halin aina kun pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syliin/kainaloon tulee muutaman kerran viikossa.

Vierailija
24/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti halaisi enemmänkin mutta pojat juoksee karkuun =)

Vierailija
25/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kun luetaan kirjaa, mennään nukkumaan. Välillä muutoinkin.

12-vuotiasta en sylittele muuta kuin joskus piloillani, hassutellen. Kosketan kylläkin, illalla sängyssä käyn halaamassa tai jos hän ei selkeästi halua, silitän poskesta tms. Jos hänellä on paha mieli, silloin halailemme tms.

Vierailija
26/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn joka ilta ennen nukkumaan menoa vielä antamassa pusun nukkuvalle pojulle :)

sanotaan että kymmeniä kertoja päivässä

Vierailija
27/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-v poikaani päivittäin. Hän tulee joskus halaamaan, tai painaa kasvonsa poskeeni.

Vierailija
28/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 5v.

Vierailija
29/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla yleensä vetoan lapseen, etten "ole koko päivänä saanut halia.." Ja sitten tulee hetkeksi syliin. Pitkin iltaa silittelen ja koskettelen, kun tekee vaan mieli ja tykkään niin paljon. Iltasadun kuuntelee sylissä (luetaan vuoroiltoina) ja sänkyyn peitellään ja suukotellaan.

Ikää pian 4.

Vierailija
30/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä monta kertaa. Lapsia neljä, iät 2-9.

Tiesittekö, että yhdessä tutkimuksessa oli että 40% nykyisistä lapsiperheiden vanhemmista kokee jääneensä vaille hellyyttä ja rakkautta lapsuudessaan.. Järkyttävää, jos näin on.

Vierailija
31/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tätä niin kauan kuin lapsi vain itse antaa. Tätäkään ei ikuisesti kestä :( Lapsi 3,5 v.

Vierailija
32/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kertoja päivässä (jos vaan antavat äidin pussailla), aamulla kun erotaan ja illalla kun käydään nukkumaan on vakioita, muuten sitten ehkä kolme neljä kertaa päivän aikana. Jos vaan itse kotihommilta repeen, telkun lastentunti katsotaan kainalokkain sohvalla, varsinkin tuo nuorempi tykkää kun katsotaan pikku kakkonen yhdessä:)

Vierailija
33/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pusin, halin, silittelen ja sylittelen ihan joka päivä. Aina kun erotaan pidemmäksi aikaa (siis esim. töihin lähtiessäni), halataan, pussataan ja sanotaan että pian nähdään. Silti olen itsekin kiinnittänyt huomiota siihen, että kaksivuotias sisarus saa paljon enemmän hellyyttä. Varsinkin, kun tämä itse osaa sitä erittäin äänekkäästi vaatiakin. Luulen kuitenkin, että meillä vanhempikin saa ikäisiinsä nähden keskivertoa reilusti enemmän hellyyttä.

Vierailija
34/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat iältään 8, 6 ja 1-vuotiaat.

Vierailija
35/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä laske monta kertaa päivässä mä pidän hyvänä lapsiani. Mulla on 13 ja 8-vuotiaat lapset. Halaan, pussaan, kosketan, kehun jne. en koko ajan mutta varmasti päivittäin ainakin jotain noista. Ei meillä mitään kerrtoja lasketa.

Vierailija
36/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v poika ei enään anna lähennellä itseään... leikkimielellä pääsee joskus kosketusetäisyydelle

2v poika on sitten kaikkien halinalle--siihen nuo teinitkin purkavat omat hellyydenosoitukset joita ei meille vanhemmille enään kehtaa näyttää

Vierailija
37/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä en läheskään päivittäin. On jotenkin vastenmielisessä iässä. Yritän kyllä kannustaa ja puhua hänelle nätisti, vaikka itse sitä paskaa saankin häneltä niskaan.

Vierailija
38/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ja 14v tytöt,

1,5v saa toki hurjan paljon hellyyttä meiltä kaikilta ja varsinkin teinin hellyyden kohde:)

Mutta pidän huolta että 14v saa halin kun tulee koulusta ja tulee usein halaamaan kun menee nukkumaan

Vierailija
39/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai kysymyksen tarkoituksena oli miettiä, onko läheisyyttä usein vai harvoin. Näyttäisi, että tähän kysymykseen vastaa ne, kenen perheessä on paljon läheisyyttä. Tuskin kaikissa perheissä halitaan ja pusitaan päivittäin.

Vierailija
40/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin itsestään selvää että lapset saavat syliä ja halia niin halutessaan :(

En minä laske monta kertaa päivässä mä pidän hyvänä lapsiani. Mulla on 13 ja 8-vuotiaat lapset. Halaan, pussaan, kosketan, kehun jne. en koko ajan mutta varmasti päivittäin ainakin jotain noista. Ei meillä mitään kerrtoja lasketa.