Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein halaat, pussaat, pidät sylissä tai kainalossa yli 3-vuotiasta lasta?

Vierailija
26.09.2008 |

Kerro myös lapsesi ikä. Vauvojen ja pienten lasten kanssahan ollaan fyysisesti paljon lähekkäin, mutta miten teillä isompien lasten kanssa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin itsestään selvää että lapset saavat syliä ja halia niin halutessaan :(

No, mulle on. Mun lapset ovat saaneet hellyyttä pienestä pitäen. Meillä halataan ihan spontaanisti, sen kummempia miettimättä.

Siksi toi on mulle outo kysymys.

Vierailija
42/45 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä halaan ja pusssaan poskelle ja pidän sylissä monta kertaa päivässä. Tokaluokkalaisemme ei koskaan ole ollut mikään sylipoika eikä halaa koskaan itse, mutta kyllä minä häntäkin halaan vähintään kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamut alkaa aina kainaloköllöttelyllä, jossa halataan ja suukotellaan aamut aurinkoisiksi - päivän mittaan sylitellään, silitellään ja pusitaan sekä kerrotaan että rakastetaan. Toisina päivinä pari kertaa, toisina sitäkin enemmän. Välillä riidellään ja pyydetään anteeksi. Sehän on ihan normaalia elämää. Meillä tytöt 4 ja 7v.

Vierailija
44/45 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 7v ja 5v. Tulevat itse syliin ja ovat aina tervetulleita. En pussaile muuta kun iltapusut annan poskelle. Eivät nuo pidä pussailusta, ovat poikia.

Sovinnon merkiksi aina halataan tai jos huomaan, että lapsella on paha mieli jostain. Tai sitten halataan ihan muuten vaan. Yleensä nuo lähtee lapsen aloitteesta. Telkkaria katsotaan, sitten että ovat kainalossa tai sylissä. sama juttu jos luen pojille.

Itse en muista ikinä olleeni vanhempieni sylissä, saati sitten että olisivat joskus halanneet. Edes sinne kainaloon uskaltanut mennä.

Siksi nämä asiat ei tule minulta luonnostaan, mutta lapsilta tulee ja he ovat minua opettaneet.

Vierailija
45/45 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmän kanssa halitaan, pusitaan ja sylitellään kummankin aloitteista pitkin päivää. Isomman kanssa ei niin paljon, tai itse asiassa tosi vähän. Jos sattuu haaveri, sitten otan syliin ja halaan. Joskus illalla vähän rapsutan päästä. Lapsi ei jotenkin tykkää läheisyydestä.