Roskalavaryhmät mihin jättäisi tavaraa?
Facebookin roskalavaryhmässä kun antaa ilmaiseksi vaatteita ym, juuri koskaan ihmisille ei sovi haku klo 16 jälkeen ja jos haun saa sovittua niin heitä joutuu odottamaan. Tai tulee jotain muuta säästämistä.
Mihin paikkoihin voisi jättää tavarat odottamaan sovittua hakijaa, jos en halua näitä hakijoita omalle asunnolleni enkä halua kertoa osoitettani heille? Mihin jätätte tavaraa jos annatte ilmaiseksi.
Tavarat ovat olleet ehjiä ja siistejä mutta esim sen verran nukkaa tai pesun jälkeen silittämättä, ettei viitsi Fidaan tai Spr tms. jättää.
Kommentit (12)
Tuossa on se ongelma, että jos tavaran jättää jonnekin, niin oharit ja säätäminen jää jonkun muun murheeksi. Tai jos jättää vaan paikkaan x, esim. roskisten päälle tms. sen voi siitä kuka tahansa pölliä.
Kyllä mä annan osoitteeni, toki sitten vasta messengerissä. Ja täällä meidän roskalavaryhmässä on ihan yleisenä tapana rivi- ja omakotitaloissa jättää tavara ulos odottamaan hakijaa. Oven pieleen, autokatokseen, tms.
No sitäpä,jos ei sovi haku,niin heitän roskiin tai vaatekeräykseen. Jos mä haluan rytkyistä eroon,sama se mulle annatko jollekki vai poltanko nuotiossa. Mä en häviä jos hakijalle ei sovi hakea vaatetta tai mitä lie olen lahjottamassa.
Eerolan ja Tynkkysen rasistiset irvistelykuvat koko maailmalle. Aikuist kansanedustajat... huuoh miten inhottavaa ja hävettävän alaarvoita. 🤮🤮🤮🤮🤮
Se juuri haasteena kun joku muu kuin hakija saattaa viedä tavarat, jos ne jättää esim kaupan aulaan. En halua monelaisia hakijoita omaan kerrostalooni koska en tunne heitä. Monesti tapaan heidät julkisella paikalla esim kioskin luona.
Onnistuisiko vaikka taloyhtiön roskakatoksen seinustalle tms.? Omakotitalossa jätin aina autotallin ovelle ja siitä lähtivät sovitusti.
Millaiseen paikkaan tavarat voisi uskaltaa jättää hakua varten? Ehkä vaan pitäisi jättää omaan rappukäytävään. Ap
Jos asut isommassa taloyhtiössä niin jätä johonkin sen alueelle ennen sovittua hakuaikaa. Sitten joko hakija päivän aikana hakee sen sovitusti, tai jos ei hae niin sä voit illalla kantaa sen takaisin sisälle kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen paikkaan tavarat voisi uskaltaa jättää hakua varten? Ehkä vaan pitäisi jättää omaan rappukäytävään. Ap
Eikös palomääräykset kiellä jättämästä rappukäytävään mitään sinne kuulumatonta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin tahansa. Jos käy niin että se varastetaan niin sitten pyytää tietysti anteeksi hakijalta joka teki turhan reissun, mutta ei se ole sen kummempaa sulta pois...
...Jos uskot että ne varastetaan niin oikeastaan sitten ei edes kannata vaivautua laittamaan niitä mihinkään roskalavaryhmään vaan voisi vain viedä ne varastettaviksi. Valitettavasti varkaat eivät ole tarpeeksi ahkeria että se toimisi käytännössä.
Joskus olen vienyt kauppakeskuksen laukkulokeroon, mutta hakija ei hakenutkaan sieltä samana päivänä kuten sovittu ja kauppakeskus siivoaa lokerot tyhjiksi aina päivän lopussa.
Tämäkin voisi olla hyvä. Jos ei hae tavaraa niin olisi sitten hakijan ongelma.
Viimeksi soitin kauppakeskuksen infoon ja samalla viestitin tämän hakijan kanssa torissa että sai haettua meikkiboksin kun lokerot oli jo tyhjennetty.
Hirveää säätämistä lähes aina.
Ap
Roskiin. Leikattuna tai revittynä.