Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä ihminen tarkoitta kun sanoo, ettei tule toimeen kanssasi?

Vierailija
15.01.2024 |

Minulle on kaksi ihmistä sanonut näin ja kuitenkin haluavat olla seurassani (siis lähes päivittäin haluaisi nähdä minut jos vain olisi mahdollista) ja minusta tulemme hyvin juttuun aina kun nähdään. Sitten yhtäkkiä tokaistaan, että harmi, että mä en tule toimeen kanssasi. Kuitenkin tilanteissa joissa ollaan tekemisissä, tuntuu että tulemme erittäin hyvin toimeen kekenämme, minä ainakin voi olla oma itseni ja samoin on toinenkin sanonut. Onko tuo nyt joku kiertoilmaisu jollekin asialle mktä en vain ymmärrä? Kyllä, olen kysynyt mitä tarkoittaa sanomallaan, mutta en ole saanu toikein mitään järkevää vastausta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee työmatkat omia polkujaan.

Vierailija
2/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein ymmärrä jos haluaa olla tekemisissä....

Mä pysyn mahdollisimman kaukana ihmisistä joiden "kanssa en tule toimeen". 

Oikeastaan tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta jotkut ihmiset ovat raskaita tai ärsyttäviä, heistä voisin ajatella että en tule toimeen...

Vierailija
4/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Ei tule toimeen kanssani.

Vierailija
5/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyppä häneltä, mitä hän tarkoittaa.

Vierailija
6/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mitä lie luonnehäiriöisiä. Saattavat ihan oikeasti hyväksikäyttää sinua henkisesti. Ottaisin etäisyyttä tällaisiin ihmisiin. Yksi "ystävä" olikin aikoinaan kylmä ja kuuma vuorotellen. Moitti ensin kovasti käytöstäni ja sitten heti perään hehkutti, miten tärkeä ja upea ihminen olen. Kesti hetken tajuta kuvio, mutta tajuttuani lopetin yhteydenpidon. 

Vierailija
7/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sellainen tunne, harva sitä kai osaa selittää tai antaa mitään yksiselitteistä vastausta. Kommunikaatio ei vaan jotenkin toimi tai sitten toisen persoona on liian hallitseva (sekin on tunne)

Vierailija
8/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle tarkoittaa sitä, että joutuu olemaan vähän varuillaan koko ajan eikä tunne oloaan mukavaksi eikä siis omaksi itsekseen.

Vierailija
9/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tunne, ettei yhteistyö suju. Voidaan olla ihan hyvissä väleissä mutta asiat eivät etene, kun pitäisi tehdä yhteistyötä. Kysymyksiin ei saada vastauksia tms. Tai toinen saa olon tuntumaan jotenkin epämukavalta. 

Vierailija
10/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, jos kuitenkin ovat kanssasi. Jos ei tule toimeen tai ei pidä toisesta, ei olla tekemisissä yleensä. 

Vierailija
11/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sellainen tunne, harva sitä kai osaa selittää tai antaa mitään yksiselitteistä vastausta. Kommunikaatio ei vaan jotenkin toimi tai sitten toisen persoona on liian hallitseva (sekin on tunne)

Luitko aloituksen kokonaan? Nämä ihmiset itse hakeutuvat Ap:n seuraan jopa päivittäin. Miksi, jos kommunikaatio ei toimi? 

Vierailija
12/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin töissä on paljon ihmisiä, joiden kanssa on pakko tehdä yhteistyötä, mutta joiden kanssa se on aina ihan sietämättömän hankalaa. Jotkut heistä eivät tee mitään, heitä saa vetää perässään. Jotkut tekevät kaiken eivätkä anna muille mitään tilaa. Jotkut haluavat vaan säätää joka jumalan nippelinappelia ja merkityksetöntä pikkuasiaa yhdessä näennäisdemokratian nimissä, niin että mistään ei tule mitään, kun edes lähtökohtia ei saada selville. Ja yksi tyyppi on sellainen takinkääntäjä, että vaikka kaikki on aina hirveän helppoa ja mukavaa hänen kanssaan, mihinkään ei voi luottaa kun kaikki muuttuu seuraavassa kulmassa.

Näiden ihmisten kanssa minä en tule toimeen, mutta olen silti joka päivä yhteydessä ja yritän joka kerta olla sekä asiallinen että mukava.

Vierailija
13/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen kokonaan? Nämä ihmiset itse hakeutuvat Ap:n seuraan jopa päivittäin. Miksi, jos kommunikaatio ei toimi? 

Sillei monet tekevät. Ehkä haluttiin antaa toinen tilaisuus toisenlaisessa hetkessä, jos oma tunne olisikin ollut väärässä.

Vierailija
14/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on noin sanoneet työpaikan pahimmat änkyrät. 

Vierailija
15/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee toimeen omalla autollaan.

Vierailija
16/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tarkoittaa sitä, että syystä tai toisesta tunnen oloni epämukavaksi jonkun seurassa ja en todellakaan hakeudu ko. ihmisen seuraan vapaaehtoisesti. Henkilön käytöksessä on jotain epämiellyttävää.

Vierailija
17/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo sen, että sanoja on itsekäs mulkku.

Vierailija
18/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että teillä on kanssakäymisessä perustavanlaatuisia ongelmia, mutta yrittävät kanssasi vielä ennen mahdollista välien katkaisemista. Jos kaksi ihmistä on jo noin todennut, niin ehkä todella on jotain, mitä et ole itsestäsi tajunnut, mutta kannattaisi ehkä tutkiskella, mitä se voisi olla. 

Vierailija
19/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä, että teillä on kanssakäymisessä perustavanlaatuisia ongelmia, mutta yrittävät kanssasi vielä ennen mahdollista välien katkaisemista. Jos kaksi ihmistä on jo noin todennut, niin ehkä todella on jotain, mitä et ole itsestäsi tajunnut, mutta kannattaisi ehkä tutkiskella, mitä se voisi olla. 

Se tutkiskelu on helpommin sanottu kuin tehty. Minulla oli viimeksi kavereita 6 luokalla koulussa vuonna 1997. Olen nyt 38 vuotias ja ei ole vielä löytynyt sitä syytä miksi minun kanssani ei viihdy kukaan. Ei töissä eikä varsinkaan vapaa-ajalla.

26 vuotta olen tutkiskellut mutta jatketaanhan harjoituksia.

Vierailija
20/31 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tutkiskelu on helpommin sanottu kuin tehty. Minulla oli viimeksi kavereita 6 luokalla koulussa vuonna 1997. Olen nyt 38 vuotias ja ei ole vielä löytynyt sitä syytä miksi minun kanssani ei viihdy kukaan. Ei töissä eikä varsinkaan vapaa-ajalla.

26 vuotta olen tutkiskellut mutta jatketaanhan harjoituksia.

Tallenna joskus vuorovaikutustilanteita, joissa olet mukana ja anna se tallenne sitten jonkun vuorovaikutusspesialistin analysoitavaksi, niin ehkä hän osaa auttaa sinua eteenpäin huomaamaan jotain, mitä itse et osaa nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan