Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, miksi oli tuollainen hyvästely ja mitä arvioi sen tarkoittavan?
Nainen saattoi humalapäissään lähennellä, jos on pitänyt sinun miestäsi viehättävänä.
Toisaalta, jos heillä voi olla salasuhde, näin voisin tulkita jos miehesi ei pitänyt jäähyväisiä mitenkään outona?
Olet siis nyt melkein viikon pähkäillyt asiaa? Saattaa mennä humalatilan piikkiin. Oli arveluttavaa käytöstä, ehkä kannattaisi miettiä minkä verran haluatte olla tekemisissä.
Miehesi reaktio kuitenkin oleellisin asia. Olisit heti tilanteen jälkeen mainita asiasta ja kysyä mitä on mieltä. No voihan sen näin jälkikäteenkin tehdä, ota kyseinen perhe vaikka puheeksi, jonkin muun syyn varjolla, jotain vaikka siitä vuodenvaihteesta ja tutkaile miten suhtautuu.
Olen siis asiasta keskustellut yhden hyvän ystäväni kanssa (meidän kahden kesken) ja mieheni kanssa.
Mieheni kanssa en ihan heti lähdettyämme ottanut asiaa puheeksi, koska lapsi oli tosiaan mukana. Kun olimme päässeet kotiin, niin otin asian puheeksi. Tuolla ekalla sivulla kirjoitinkin, että mikä mieheni reaktio oli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää!
En jättäisi asiaa käsittelemättä asianosaisten kanssa. Miten miehesi on kommentoinut asiaa?
Hän sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin. Mitä mieltä olette reaktiosta?
Ap
Niillä on suhde. Silloin tuomoinen pieni ylimääräinen jää huomiotta tai väitetãän ettei mitãän tapahtunut/huomannut
Kaikki miehet pettää,ihan kaikki.
Ei ole pakko nähdä enää? Vai kokiko miehesi lemmikkieläimen roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihdoksihan tuo etenee selvästi. Mitä kainostelet, ap?
Niin ei muuta kuin "kostoksi" sen kaverimiehen vetskari auki ja slaikka suuhun. Eiköhän siinä kohti se lähentelijäkin huomaa että hommat alkoi edetä.
Toki kävi pieni kostokin mielessä (ei kyllä ihan noin extremenä), mutta en todellakaan halua loukata miestäni. Koska minusta tämä koko tilanne on tuntunut tosi pahalta, enkä halua sellaista oloa miehelleni tuottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan on oikea narsistin perikuva. "Minä minä, minulle kaikki mitä keksin haluta." Hän ei todellakaan ole ystäväsi.
Ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa. Kylmästi vaan vastaamatta koko sakille, kersalle myös, ja miehellesi ohje että blokkaa naisen kaikkialta, luvaten sinulle ettei ole naisen kanssa enää missään tekemissä, eikä varsinkaan ala kuunnella siltä mitään lässytystä. Varmasti nainen sitä vielä yrittää.
Tuollaisia naisia oikeasti on, olkoon aloitus provo tai ei, eikä sitä tiedäkään kuin sellaiset joiden omalle kohdalle on osunut. Kuka milläkin tavalla kieroutensa osoittaa, ei välttämättä noin, mutta yhtä kaikki tietyistä tilanteista se valkenee ensin tarkoille naisille siinä ympärillä. Miehille yleensä hitaammin, mutta lopulta heillekin. Ja viisas vaimo osaa estää tuhot ennalta, ensimmäisen vahvan havainnon tultua.
Ongelmallista välien katkaisemisesta tekee se, että näemme heitä useamman kerran viikossa lasten harrastusten takia. Miten siis käytännössä hoitaisimme etäisyyden ottamisen?
Eräs toinen ystäväni, joka on myös meidän lähipiirissämme on ollut jo jonkin aikaa vähän nihkeä tätä naista kohtaan. Joku siinä on tökkinyt, vaikka mitään tällaista ei ollutkaan tapahtunut heidän välillänsä. Mutta jostain hän kuitenkin oli ymmärtänyt, että kyseessä on mahdollisesti kiero ihminen. Toki tämä ystävä itse on paljon skeptisempi ja hitaammin lämpiävä henkilö, kuin mitä itse olen.
Ap
No kysy mieheltä mikä hänen reaktionsa olisi ollut jos tuon kaveripariskunnan mies olisi tehnyt saman sinulle? Olisiko ollut miehesi mielestä omituista? Haluaisiko mies olla enää tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa?
Oletko jo voimaantunut tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
No kysy mieheltä mikä hänen reaktionsa olisi ollut jos tuon kaveripariskunnan mies olisi tehnyt saman sinulle? Olisiko ollut miehesi mielestä omituista? Haluaisiko mies olla enää tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa?
Siis mieshän itse sanoi, että tämä ei tule toistumaan, koska uusia illanistujaisia ei tule. Ymmärsi kyllä oikein hyvin, että en tykännyt tapahtuneesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo voimaantunut tarpeeksi?
En. Haluan keskustella asiasta lisää, koska tämä häiritsee minua edelleen.
Ap
Pitäisikö meidän naisten alkaa lainailemaan miehiämme sinkku naisille että näilläkin olisi joku kotona tekemässä ne likasimmat ja raskaimmat miesten hommat?
Ymmärtäisin jos pitkän kielarin olisi antanut ja puristellut miestä haarovälistä, mutta ei tuossa halaamisessa mitään ole. Ap on vain mustis psyko.
Ihmettelen aina kun näissä tilanteissa mies ei reagoi mitenkään.Vaimoaan rakastava näytää kyllä muille missä menee raja.
Olisin itse siinä tilanteessa ihan pokkana kysynyt, että missä minun intiimi halaukseni viipyy. Ja katsonut millainen reaktio tulee. ;) Ihmettelen kyllä enemmän miten miehesi ei mukana huomannut mitään. Vai onko teillä tapana halailla jatkuvasti ystäviänne hyvästiksi?
Kysyt nyt vain rohkeasti mieheltäsi että onko hän pannut sitä naista. Jos ei ole, niin eipä siinä sitten mitään.
Ihan normaalia halata hyvästeiksi, varsinkin jos ollut hauska ilta ja kaikki vähän huppelissa jne. Ei tuossa ollut yhtään mitään muuta kuin ap:n mielikuvitus.
Mielestäni ei tarvitse olla huolissaan niin kauan, kuin tuollaista tapahtuu julkisesti, sinun nähtesi. Varsinkin, jos rouva on ollut huppelissa. Sellaiset asiat ovat huolestuttavia, joita salaillaan. Pientä etäisyyttä kyseiseen perheeseen kannattanee ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole normaalia. Luota vaistoosi ja siihen mitä näit, et ylireagoi tai kuvittele turhia.
Ymmärrän että menit mykäksi, jälkiviisaana olisi ollut hyvä ehkä heti tilanteessa kysyä suoraan että mitä oikein teet? Ja katsoa naisen reaktio. Miltä naisen mies vaikutti tilanteessa?
Ottaisin ison etäisyyden näihin ns. ystäviin lopullisesti. Huonoja uutisia ja draamaa muuten tiedossa. Lähentely jatkuu todennäköisesti ja johtaa vielä ikävempiin tilanteisiin.
Mieskö on ihan tahdoton tuollaisessa tilanteessa? Hänhän voi helposti ottaa muutaman askeleen taaksepäin.
En minä ainakaan anna kenenkään tahtomattani minua halata tai sivellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän naisten alkaa lainailemaan miehiämme sinkku naisille että näilläkin olisi joku kotona tekemässä ne likasimmat ja raskaimmat miesten hommat?
Eihän tuo nainen ollut sinkku.
Olen mies ja housuissani värähti kun luin kuvauksen tuosta hyvästelystä. Siellä on joko kettu jo käynyt kolossa tai tulee käymään hyvin pian.
tarviiko sitä pahoittaa mielensä joka asiasta.