Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (225)
Välit poikki, älä ole huorrr i en kanssa missään tekemisissä.
Noin se salasuhde varmaan Maisa Torpallakin alkoi, mutta muista, että salasuhteeseen tarvitaan molempien tahto ei pelkästään sen toisen naisen. Jotkut miehet on heikkoja, toivottavasti sinun ei ole..
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse siinä tilanteessa ihan pokkana kysynyt, että missä minun intiimi halaukseni viipyy. Ja katsonut millainen reaktio tulee. ;) Ihmettelen kyllä enemmän miten miehesi ei mukana huomannut mitään. Vai onko teillä tapana halailla jatkuvasti ystäviänne hyvästiksi?
Minäkin ihmettelin, että miten voi jäädä huomaamatta. Itse mies laittoi sen väsymyksen piikkiin ja pienen humalan piikkiin. Itse mietin, että olisiko voinut kuitenkin huomata, mutta ei kehdannut tai osannut tai ehtinyt reagoida mitenkään. Nopea tilannehan se toki oli. Mietin omalta kohdaltani, että itselleni jos olisi näin tehty, niin luulisin kyllä, että olisin huomannut, mutta rehellisesti sanoen, en varmasti olisi reagoinut niin nopeaan tilanteeseen mitenkään. Enhän minä tätä todistaessanikaan osannut reagoida mitenkään.
Ja juu, kyllä meillä heidän kanssaan on tapana halata molempia hyvästiksi joka kerta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia halata hyvästeiksi, varsinkin jos ollut hauska ilta ja kaikki vähän huppelissa jne. Ei tuossa ollut yhtään mitään muuta kuin ap:n mielikuvitus.
Ei se mitään mielikuvitusta ole. Näin selvästi naisen sormet siellä mieheni niskassa sivelemässä. Siitä voit toki olla eri mieltä, että kuinka vakavaa se on ja miten itse asiaan suhtautuisit. Itselleni tilanne on se, että raja on ylitetty. En minäkään hivele tai hiero toisten miesten niskoja, ei tulisin mieleenkään.
Ap
Oisko jo terapian paikka? Muutama vuosi alkuun
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja housuissani värähti kun luin kuvauksen tuosta hyvästelystä. Siellä on joko kettu jo käynyt kolossa tai tulee käymään hyvin pian.
No sullapa ei kovin korkeaa kynnystä noihin värähtelyihin ole. :D
Ap
Kaikkia h*oria sitä kulkeekin vapaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse siinä tilanteessa ihan pokkana kysynyt, että missä minun intiimi halaukseni viipyy. Ja katsonut millainen reaktio tulee. ;) Ihmettelen kyllä enemmän miten miehesi ei mukana huomannut mitään. Vai onko teillä tapana halailla jatkuvasti ystäviänne hyvästiksi?
Minäkin ihmettelin, että miten voi jäädä huomaamatta. Itse mies laittoi sen väsymyksen piikkiin ja pienen humalan piikkiin. Itse mietin, että olisiko voinut kuitenkin huomata, mutta ei kehdannut tai osannut tai ehtinyt reagoida mitenkään. Nopea tilannehan se toki oli. Mietin omalta kohdaltani, että itselleni jos olisi näin tehty, niin luulisin kyllä, että olisin huomannut, mutta rehellisesti sanoen, en varmasti olisi reagoinut niin nopeaan tilanteeseen mitenkään. Enhän minä tätä todistaessanikaan osannut reagoida mitenkään.
Ja juu, kyllä meillä heidän kanssaan on tapana halata molempia
Eli miehesi valehteli sinulle, ettei huomannut mitään. Valehteleva mies on paljon pahempi ongelma kuin joku halaileva nainen.
Ystäväsi ei ole todellinen ystävä. Mutta luulen että miehesi joka antoi ystäväsi halata intiimisti on enemmän se ongelma, etenkin valehtelu ettei muka huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Välit poikki, ilman selittelyjä. Ymmärtää kyllä mitä teki väärin. Ei mitään kunnioitusta sinua kohtaan tällä naisella. Selkeä lähentely-yritys, joka tapahtui vielä sinun silmien alla.
Kyllä se kunnioituksen puute oli lähenneltyä miestä kohtaan.
Meille kävi kerran vähän samaan tapaan. Ystäväpariskunnan nainen hyvästeli mieheni vähän turhan läheisesti illanistujaisten päätteeksi. Muistan, että jo siinä eteisessä vaihdettiin mieheni kanssa hämmästyneet katseet. Heti kun päästiin autoon mieheni kysyi, että onko hän vainoharhainen vai tapahtuiko tuossa äsken jotain? Ihmeteltiin hetki asiaa ja hetkeksi aikaa siitä tuli meille sellainen arkivitsi. Tuosta ei mennyt kauaa, kun tämä ystäväpariskunta ilmoitti eroavansa. Pistettiin koko asia sen piikkiin, että varmaan käytös johtui päällä olevasta erotilanteesta. Olihan heidän välinsä olleet huonot ja jännittyneet jo tovin aikaa.
Jos teillä on miehesi kanssa terve suhde, en jäisi murehtimaan tuota asiaa sen pidemmäksi aikaa. Me ei ikinä tiedetä varmaksi mikä taustalla oleva asia saattaa olla syynä tuollaiseen.
No sä tiedät ainaki kuka se on. Pahempi jos ei tiedä esim. kuka se kännykakkonen on.
Oli päissään ja itsehillintä petti. Se, riittääkö tämä sinulle syyksi, on sinun päätettävissäsi.
"Eli miehesi valehteli sinulle, ettei huomannut mitään. Valehteleva mies on paljon pahempi ongelma kuin joku halaileva nainen."
Mies siis sanoi, ettei huomannut tällaista tapahtuneen, mutta että kun asiasta mainitsin, niin tajusi, että niin joo taisikin muuten tapahtua. Eli olettaen tämän pitävän paikkansa, niin mies ei valehdellut. Tuo oli siis omaa spekulaatiotani, että olisikohan kuitenkin huomannut, mutta ei osannut/ehtinyt reagoida mitenkään tuossa nopeasti tapahtuneessa tilanteessa. Sitä en tiedä, että puhuuko mies totta vai osuvatko spekulaationi oikeaan vai jokin muu vaihtoehto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, miksi oli tuollainen hyvästely ja mitä arvioi sen tarkoittavan?
Nainen saattoi humalapäissään lähennellä, jos on pitänyt sinun miestäsi viehättävänä.
Toisaalta, jos heillä voi olla salasuhde, näin voisin tulkita jos miehesi ei pitänyt jäähyväisiä mitenkään outona?
Mies sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin.
Mies sanoi, että nainen luultavasti teki näin humalatilastansa johtuen.
Salasuhdetta heillä ei ole, siitä ole
Jos olisi salasuhde, pyrkisivät peittelemään.
Alkoholi ja ihastuminen.suhde voi olla tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Oli päissään ja itsehillintä petti. Se, riittääkö tämä sinulle syyksi, on sinun päätettävissäsi.
Itsehillintä liittyen mihin? Eli mitä sinä luulet tämän naisen ajavan takaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihdoksihan tuo etenee selvästi. Mitä kainostelet, ap?
Niin ei muuta kuin "kostoksi" sen kaverimiehen vetskari auki ja slaikka suuhun. Eiköhän siinä kohti se lähentelijäkin huomaa että hommat alkoi edetä.
Toki kävi pieni kostokin mielessä (ei kyllä ihan noin extremenä), mutta en todellakaan halua loukata miestäni. Koska minusta tämä koko tilanne on tuntunut tosi pahalta, enkä halua sellaista oloa miehelleni tuottaa.
Ap
Kostosta ei ole apua. Parempi keskustella naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pettäminen on hämmästyttävän yleistä.
En yritä vihjailla että miehesi pettäisi sinua tällä hetkellä, mutta noin ne salasuhteet alkavat. Pikku eleistä.
Tämä. Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Yhden ja saman kanssa parittelu ei ole luontaisesti lajityypillistä käytöstä.
Mulle kävi vuosia sitten niin että törmäsin kesäfestareilla seurueeseen, jossa oli siskoni miehensä kanssa ja heidän bestis-pariskuntansa. Nämä kaksi perhettä matkustivat yhdessä, lomailivat yhdessä ja muutenkin olivat kuin paita ja peppu. No rouvien hyppiessä suosikkibändiään katsoessa tän toisen pariskunnan mies yllättäin heitti käden lanteilleni ja alkoi hiplata. Siirryin sivuun mutta mies tuli perässä ja jatkoi. Oli todella yllättävää ja karmivaa. Lähdin oman porukkani kanssa muualle. Välttelin tätä pariskuntaa monta vuotta tämän takia. En olisi todellakaan voinut kertoa siskolleni mitä tapahtui. Olen varma että minua olisi syytetty asiasta, sillä eihän maailman onnellisimman perheen iskämies olisi voinut olla noin törkeä. Nyt asiasta jo monta vuotta eikä tilanne uusiutunut.
Ap:nä antaisin asian olla. Ei kannata puhaltaa happea tähän yksittäiseen kohtaukseen yhtään enempää. Miehellesi varmasti kiusallista, kun ei halua asiasta edes puhua.