Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole normaalia. Luota vaistoosi ja siihen mitä näit, et ylireagoi tai kuvittele turhia.
Ymmärrän että menit mykäksi, jälkiviisaana olisi ollut hyvä ehkä heti tilanteessa kysyä suoraan että mitä oikein teet? Ja katsoa naisen reaktio. Miltä naisen mies vaikutti tilanteessa?
Ottaisin ison etäisyyden näihin ns. ystäviin lopullisesti. Huonoja uutisia ja draamaa muuten tiedossa. Lähentely jatkuu todennäköisesti ja johtaa vielä ikävempiin tilanteisiin.
En huomannut/ehtinyt katsoa miten naisen mies reagoi tilanteeseen, koska itse jähmetyin tilanteessa täysin, ja olin kääntyneeä heihin päin. Mutta siinä vieressä hänkin seisoi, ja oletan hänen nähneen myös mitä tapahtui, ellei nyt juuri sillä hetkellä katsonut muualle. Mutta ei hän ainakaan sanonut mitään.
Millä tavalla hoitaisitte kommunikaation ja etäisyyden ottamisen tästä eteenpäin? Kuitenkin näemme heitä usein ainakin pari kertaa viikossa lasten harrastusten takia.
Mutta olen siis samaa mieltä, enkä halua enää heidän kanssaan olla tekemisissä, mikä on sinänsä harmi, koska aiemmin kaikki on toiminut hyvin, ja meillä on heidän kanssaan paljon yhteistä. Ilmeisesti tämän naisen kanssa myös mahdollisesti yhteistä kiinnostus mieheeni. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole ystäväsi. Nyt on johtopäätösten aika.
No, se on kyllä tullut selväksi nyt. Meinasinkin laittaa heittomerkit tuohon "ystävään" otsikossa.
Ap
Parinvaihdoksihan tuo etenee selvästi. Mitä kainostelet, ap?
Ei hätää, he ovat nussineet jo pitkään.
Nainenhan on oikea narsistin perikuva. "Minä minä, minulle kaikki mitä keksin haluta." Hän ei todellakaan ole ystäväsi.
Ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa. Kylmästi vaan vastaamatta koko sakille, kersalle myös, ja miehellesi ohje että blokkaa naisen kaikkialta, luvaten sinulle ettei ole naisen kanssa enää missään tekemissä, eikä varsinkaan ala kuunnella siltä mitään lässytystä. Varmasti nainen sitä vielä yrittää.
Tuollaisia naisia oikeasti on, olkoon aloitus provo tai ei, eikä sitä tiedäkään kuin sellaiset joiden omalle kohdalle on osunut. Kuka milläkin tavalla kieroutensa osoittaa, ei välttämättä noin, mutta yhtä kaikki tietyistä tilanteista se valkenee ensin tarkoille naisille siinä ympärillä. Miehille yleensä hitaammin, mutta lopulta heillekin. Ja viisas vaimo osaa estää tuhot ennalta, ensimmäisen vahvan havainnon tultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää!
En jättäisi asiaa käsittelemättä asianosaisten kanssa. Miten miehesi on kommentoinut asiaa?
Hän sanoi alkuunsa, ettei huomannut koko asiaa. Joo, olimme ottaneet jonkin verran ja olimme todella väsyneitä tehdessämme siinä lähtöä. Mutta kun hänelle huomautin asiasta, niin sitten hän ilmeisesti ymmärsi, että niin taisikin tosiaan käydä. Hän myös pitää käytöstä outona. Hän sanoi, että ei tämä tule toistumaan, koska ei (tai emme) aio enää osallistua illanistujaisiin. Mitä mieltä olette reaktiosta?
Ap
Näitkö ehkä humalassa unta ja mitään ei tapahtunut.
En ollut mitenkään kovin humalassa. Tämä nainen oli eniten humalassa, ja miehensä tuli hyvänä kakkosena. Minä ja mieheni olimme lievästi humalassa, mutta väsyneitä kyllä.
Ap
Minunkin "ystävä" yritti miestäni oman miehensä katsellessa vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihdoksihan tuo etenee selvästi. Mitä kainostelet, ap?
Niin ei muuta kuin "kostoksi" sen kaverimiehen vetskari auki ja slaikka suuhun. Eiköhän siinä kohti se lähentelijäkin huomaa että hommat alkoi edetä.
Nyt näyttää siltä että se muija on saanut ukkosi siemennestettä.muuten ei olisi noin intiimiä.
Tiedän kokemuksesta kun kävin vetämässä joka reikään naapurin muijaa kun se keräsi sitä ja sattui olemaan kassit täynnä.et taida huolehtia kovinkaan tiiviisti ukkosi lastin nielemisestä vai
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia on. Niille on nimikin..
Ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia on. Niille on nimikin..
Ritva
Myös Tuija. Mutta ei aina.
Voi olla huomiohakuinen persoonallisuushäiriö. Siihen kuuluu tämä mainitsemasi huomiohakuisuus ja varatuille flirttailu. Googlaa jos kiinnostaa.
Oletteko harkinneet parinvaihtoa? Sille saattaisi olla nyt tilausta.
Älä ole noin mustasukkainen ja omistushaluinen ja jaa miehesi ystävillesi hyväksikäytettäväksi. Se on miehen rooli palvella ja palvoa naisia
Jos tilanne ei edennyt yhdyntään asti ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi, miksi oli tuollainen hyvästely ja mitä arvioi sen tarkoittavan?
Nainen saattoi humalapäissään lähennellä, jos on pitänyt sinun miestäsi viehättävänä.
Toisaalta, jos heillä voi olla salasuhde, näin voisin tulkita jos miehesi ei pitänyt jäähyväisiä mitenkään outona?
Olet siis nyt melkein viikon pähkäillyt asiaa? Saattaa mennä humalatilan piikkiin. Oli arveluttavaa käytöstä, ehkä kannattaisi miettiä minkä verran haluatte olla tekemisissä.
Miehesi reaktio kuitenkin oleellisin asia. Olisit heti tilanteen jälkeen mainita asiasta ja kysyä mitä on mieltä. No voihan sen näin jälkikäteenkin tehdä, ota kyseinen perhe vaikka puheeksi, jonkin muun syyn varjolla, jotain vaikka siitä vuodenvaihteesta ja tutkaile miten suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se h*ora ja jos mies yhtään osoittaa hänelle vastakaikua niin jätä sekin
Tämähän oli itse asiassa oikein lyhyt ja ytimekäs neuvo tilanteeseen. Ja näin aionkin toimia. Luulen ja toivon, että miestä ei tarvitse jättää.
Ap
Hakkaa se nainen. Kerran kaveri nainen halasi minua niin minun tyttöystävä nykyinen eksäni kännissä kun oli niin alkoi hakkaamaan sitä kaveri naistani. Jätin naiseni heti.
Jätä se h*ora ja jos mies yhtään osoittaa hänelle vastakaikua niin jätä sekin