Mikä taho auttaa kun turvaverkot pettävät?
Makkara ja ruisleipäviipale jäljellä. Perustoimeentulotukipäätös saatu, ja samoin sossusta kielteinen täydentävän toimeentulotuen päätös.
Miten "hyvinvointivaltiossa" voidaan päästää tilanne tällaiseksi?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Up
Työnnä se UP syvälle perseeseesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se kielteinen päätös ja tiliotteet jne. mukaan ja varaa aika diakoniaan. Varmaan jotakin ruoka-apua saatat saada.
Olen jo monta kertaa saanut. En saa enää
Ap
Mitä olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi? Entä miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Puppa auttaa 👴🏻🍏🧡
Ou jee 🥸👍🏻🥩
Ota itse vastuussa omasta elämästäsi ja ryhdistäydy. Toi miin kuin aikuisen kuuluu toimia älä leiki enää mitään huollettavaa pikku vauvaa
Vierailija kirjoitti:
Ota itse vastuussa omasta elämästäsi ja ryhdistäydy. Toi miin kuin aikuisen kuuluu toimia älä leiki enää mitään huollettavaa pikku vauvaa
Suksi suohon kiusaaja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomen kansalainen joka asuu vuokralla ja jolla ei ole omaisuutta tai puolisoa saa katkeamatonta 1300e tukea, mikä koostuu työmarkkinatuesta, toimeentulotuesta ja asumistuesta.
Puhut paskaa.
Minä EN SAA mitään noista.
Asun vuokralla, olen Suomen kansalainen, minulla EI OLE omaisuutta tai puolisoa. PENNIÄKÄÄN en saa mitään tukia. Ihan palkalla pitää pärjätä.
Kaffebulla kirjoitti:
Miksi olet päästänyt tilanteen tällaiseksi?
Ei ole kovin fiksua kysyä tuollaista.
Joku on voitu vaikka raisk ata ja mielenterveys romahtanut. Tai menetti työnsä + ainoa lähiomainen kuoli. Tai pitkä sairastaminen on kaatanut talouden ja toimintakyvyn. Tai on ollut väkivaltaisessa suhteessa ja paennut.
Ap, nyt joutuu laittamaan sen salikortin hyllylle. Tosi paskaa, mutta ei sille mitään nyt voi. YouTube on täynnä kehonpainotreenejä jne. Ja sitten joku pitkäntähtäimen suunnitelma tuolle korkealle vuokralle, jos se on yksin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon kiusaaja
Ap
Suoritahan nyt vihdoin ja viimein itsellesi se eutanasia. Kaikkein paras ratkaisu sinulle ja ennenkaikkea yhteiskunnalle, joka tahtomattaan on joutunut jo kyllin pitkään elättämään kaltaistasi laiskaa, työtävieroksuvaa elämäntapaloista.
Myös ympärilläsi olevat ihmiset, kuin myös av-palsta kiittää viisaasta ratkaisustasi eikä jää kaipaamaan.
Täytyy tosiaan olla päästään varsin sakea että saa huvinsa tästä oman surkeutensa jatkuvasta spämmäämisestä. Oikein rypee siinä ja se, että kerjää vain huomiota, ei ansaitse edes sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se kielteinen päätös ja tiliotteet jne. mukaan ja varaa aika diakoniaan. Varmaan jotakin ruoka-apua saatat saada.
Olen jo monta kertaa saanut. En saa enää
Ap
Mitä olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi? Entä miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen?
Olen hakenut noin 12 000 työpaikkaan ja 6 eri kouluun mutta en ole päässyt mihinkään
Ap
Up