Tanskassa on kriisikokous, tilanne Suomellekin enemmän kuin huolestuttava, ja Petsku Las Palmasissa kaljalla
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Herättää ajatuksen, että pakkasiko EK käsinukkensa ensimmäiselle mahdolliselle Suomesta pois lähtevälle lomalennolle, ettei vaan möläyttele medialle mitään?
Tämä minullekin tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika samalla tyylillä Petsku vetää kuin Sanna Marin aikanaan.
Paitsi, että Marin järjesti jatkuvasti tiedotustilaisuuksia.
Esim. tää kaikkien aikojen klassikko: "Minä olen ihminen ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta."
Petteri toteuttaa sen , kanarialla, iloa, valoa ja hauskuutta
Vierailija kirjoitti:
Suomen taitaa olla pakko perua jäämurtajakaupat jenkkeihin tai EU ryhtyy vastatoimiin.
Jos tumppi valloittaa Grönlannin, niin boikotoiko Suomi silloin Amerikkaa???? Niinhän tapahtui Krimin valtauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Paennut maasta, kun sota uhkaa.
Grönlannissako me asutaan.
Huvittaa nää jotka nyt itkee Petterin lomailusta, mutta aikanaan kiihkeästi puolusti Marinin biletystä ja työtehtävien laiminlyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää jotka nyt itkee Petterin lomailusta, mutta aikanaan kiihkeästi puolusti Marinin biletystä ja työtehtävien laiminlyöntiä.
Mutku sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä Petteri osaisi nyt tehdä tai sanoa? Yllättynyt ja hämmästynyt tietenkin voisi olla.
Tiedotustilaisuus nyt olisi ainakin ensimmäinen mitä ihmiset odottaa ja minkä normaali pääministeri olisi jo järjestänyt.
Ainoa kriisi mikä nyt on on se, että p-utin menetti melkeinpä ainoan vasallinsa läntisellä pallonpuoliskolla. Sille sietää ottaa muutama, vaikka sitten Kanarialla.
Anna nyt jo olla. Suomi ei kuulu millään tavalla tähän. Täysin sivullinen seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika samalla tyylillä Petsku vetää kuin Sanna Marin aikanaan.
Paitsi, että Marin järjesti jatkuvasti tiedotustilaisuuksia.
Esim. tää kaikkien aikojen klassikko: "Minä olen ihminen ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta."
Tämä on kyllä ikimuistoinen, kaikkine krokotiilinkyynelineen.
Entäpä tapaus Riikan "meille tämä ei käy" ja kuinkas sitten kävikään kaikkine piraijankyynelineen?
-winner-
Riikka itki krokotiilin kyyneleitä, mutta ei köyhien puolesta.
Purran toistuva uhriutuminen ja empatian kerjääminen mediassa on surkuhupaisaa, kun otetaan huomioon VM:n omat sanat "empatia ei kuulu politiikkaan".
Ajatteleeko Riikka, ettei hänellä tule olla yhtään empatiaa kansalaisia kohtaan päätöksiä tehdessään, mutta kansalaisilla, jotka elättävät hänet ja maksavat kovan liksansa, tulisi olla empatiaa Riikkaa kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nämä huvittavat, jotka luulivat, että Sannan jälkeen tilastot paranevat ja PM:n lusmuilu loppuu. Petteri on varmasti loman tarpeessa, mutta niin on Suomikin loman tarpeessa Petteristä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku odottaa pm:ltä jotain ?
Ei sitä tiedä, vaikka Petterille pukkaa strategista vaalivauvaa 9 kk päästä. Etelän lämpö ja kuumat aallot...Oy, mi amor!
-winner-
Orpo keskittyy siihen, mitä parhaiten osaa. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
EK hoitaa tämän😊
Lähetetäänkö työttömät ja köyhät tykinruuaksi Grönlantiin? Mutta kumman puolelle, Tanskan vai USA:n? Kas siinä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku odottaa pm:ltä jotain ?
Ei sitä tiedä, vaikka Petterille pukkaa strategista vaalivauvaa 9 kk päästä. Etelän lämpö ja kuumat aallot...Oy, mi amor!
-winner-
Kenen kanssa? Satosen? Minjahan kyseli Satoselta eduskunnassa raskaussyrjinnästä.
Riikka itki krokotiilin kyyneleitä, mutta ei köyhien puolesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8ddf16a3-177a-4b09-aa59-17fdcd5be…