Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?
Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?
Kommentit (81)
Jospa oletat että jokainen huilaava mies huilaa katsoakseen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40
Mutta mimmeistä kuitenkin?
Tottakai. Mutta en viehäty erityisesti mistään salivartaloista. Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Vaikka itse olenkin 40v mieheksi ihan hyvässä kunnossa. Muistan vieläkin kuinka kesällä rannalla naiset katteli mua muka salaa jääden kiinni niistä katseista. Hauska kuinka nopeasti se pää kääntyi poispäin kun oma katse oli johonkin naisen suuntaan.
Harva nainen treenaa ulkonäön vuoksi.
Suuri osa naisista tulee salille esittelemään itseään, jos sattuisi se miljonääri olemaan kiinnostunut.
Siksi että puntti nousee housuissa tai siksi että huumoria saa läskivalaista kuntolaitteissa
Onneksi ei tarvitse salille mennä, kun nykyään tarvittavat välineet löytyvät alakerrasta. Nuorempana tuli muutamia kertoja käytyä yleisillä saleilla ja keskityin kyllä omaan treeniin. Lähinnä alkoi ottamaan päähän ne ns.ammattilaiset ja heidän neuvonsa. Eikä siellä muita töllötelty sukupuoleen katsimatta.
Mee v ttuun miesten salilta, tai laita ainakin oikeat treenivaatteet päälle eikä mitään alipainehousuja.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu siveästi niin se huomio vähenee normaalille tasolle
Onko käkkäräpäitä,niille se on tapa.
Itsellä on työmatkan varrella 24/7 sali jossa on nuorta, kiinteää ja ilmeisesti työtöntä naisvartaloa tarjolla tuijoteltavaksi parisenkymmentä metriä lasisen seinän läpi.
Täytyy saada se vartalo timmiksi ennen OnlyFans sessioita.
Miehet ihmettelevät miksi olet pukeutunut niin peittäävästi kun muilla naisilla on seksikkäät vaatteet.
Tulee mieleen Tiktosissa eräs tavallisen näköinen nainen väittää elämänsä olevan hyvin raskasta, koska on niin kaunis ja kaikki tuijottavat joka paikassa.
Varmaan sataprosenttisesti vain vähän yleistä mielenkiintoa herättäviä. Ns.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40
Tottakai. Mutta en viehäty erityisesti mistään salivartaloista. Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Vaikka itse olenkin 40v mieheksi ihan hyvässä kunnossa. Muistan vieläkin kuinka kesällä rannalla naiset katteli mua muka salaa jääden kiinni niistä katseista. Hauska kuinka nopeasti se pää kääntyi poispäin kun oma katse oli johonkin naisen suuntaan.
Harva nainen treenaa ulkonäön vuoksi.
Miksi sitten keskittyvät p*rseen treenaamiseen?
Taitaa olla feikki tai sitten sulla itselläsi on vain sellainen fiilis. Käyn hyvin säännöllisesti salilla ja voin sanoa ettei koskaan kukaan tuijottele tekemisiäni. Jos olet kunnon salilla niin ei siellä kukaan ehdi toisia tiirata, jos tiiraa niin sano siitä niin loppuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viehäty sopusuhtaisesta, terveestä, kiinteästä kropasta? Ok.
Mä tuijotan salilla vain niitä naisia, joilla on jalassa semmoiset ihan älyttömän kireät trikoot, josta näkyy kaikki perseen muodot.
En ole ikinä tuijotellut naista, joka on pukeutunut väljiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viehäty sopusuhtaisesta, terveestä, kiinteästä kropasta? Ok.
Joo en. Löysä lättäperse pitää olla.
Eivät tuijota.
Sulla on ap oudot fantasiat, hanki apua.
Sokeakin mies on heitetty salilta koska hän "kyyläsi naista"
Taisi olla ap kyseessä tuolloinkin.
I was removed from the gym for staring at a woman while she did her exercises," he says in a video post. "I was making her uncomfortable. Both her and the gym workers saw my cane, but, again, I was removed.
https://kval.com/news/offbeat/man-who-is-blind-says-he-was-kicked-out-o…
Asetun aina kyykkäävän naisen taakse, otan kalun kasseineen kalsarin puntista shortseja vasten ja seisottelen vapaasti