Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?

Vierailija
06.01.2026 |

Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, oikeesti tosi ikävää että sulla on tuollainen kokemus sun salilta. 

Mä jouduin kokeilemaan eri saleja ennenkuin kolmannelta löytyi sellainen yhteisö jossa ei noita tuijottelijoita ole. Kaikki kantismiehet on enemmän sellaisia huoltapitäviä isoveli-tyyppejä jotka auttaa ja varmistaa ja tarjoutuu soittamaan, tosi kiva ilmapiiri. 

Jos mahdollista niin testaa eri saleja ja jos ei niin yritä olla välittämättä niistä tuijottelijoista ja tee vaan omaa juttuas.

Vierailija
42/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain luulet tai jopa salaa toivot niin. Minua ei ole sekasalilla yksikään äijä häiritsevästi tuijotellut, enkä ole nähnyt kenenkään miehen myöskään häiritsevästi tuijottavan jotain muuta. Jos jotakin niin ne miehet tuntuvat keskittyvän siihen paljonko joku toinen mies nostaa. Mahdatko sotkea sen siihen, että ihmiset usein treeninsä ohessa "tuijottavat tyhjyyteen"? Olen itsekin monesti huomannut, että joku voisi luulla sen kiinnostuneeksi katseluksi, kun oikeasti olen keskittynyt siihen mitä kuuntelen kuulokkeissani enkä siihen mitä näen edessäni. Tai sitten valtaat laitteet järkyttävän pitkäksi aikaa, koska silloin saa kyllä odottavia katseita osakseen, että minä vuonna meinasit liikkua siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuntosalilla persvakotrikoissa ja rintsikkatopissa. Siinä on vaikea olla katsomatta. On jopa meikit viimeisen päälle laitettuna 👍

Luitko aloituksen? Ap ei meikkaa salille ja pukeutuu löysästi ja peittävästi.

Aloituksen otsikko oli: Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?

Siihen vastaus oli paljastava pukeutuminen. Aloittaja pukeutui löysiin vaatteisiin ja ponnariin mutta kyllä sellaistakin katsoo jos nainen miellyttää silmää. Kaunis nainen voi pukeutua vaikka perunasäkkiin niin ei se poista sitä ettenkö katsoisi.

Vierailija
44/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaksiaan kasvattava mies on kognitioltaan suunnilleen jossain gorillan tasolla niin ei häneltä voi naistenkaan suhteen hirveästi sen sivistyneempää käytöstä odottaa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan synnynnäinen korkea lihasmassa korreloi korkean älyn kanssa.

Ei noi mistään tutkimuksista välitä. Mutu riittää

Vierailija
45/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksiaan kasvattava mies on kognitioltaan suunnilleen jossain gorillan tasolla niin ei häneltä voi naistenkaan suhteen hirveästi sen sivistyneempää käytöstä odottaa

Höpö höpö. Et ole tainnut paljon salilla käyviä miehiä tavata ja tunne. Suurin osa on ihan kivoja ja asiallisia tyyppejä. Kyllä ne sivistymättömät miehet on siellä kotisohvalla tai kaljakuppilassa.

Vierailija
46/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä suomalaiset vai ulkomaalaiset?

Mistä ne erottaa jossain salilla?

Ulkonäöstä erottaa suurimman osan ulklmaalaisista heti. Ja ulkomailla samoin tunnistaa suomalaisen oikein hyvin.

Vierailija
47/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40

Mutta mimmeistä kuitenkin?

Tottakai. Mutta en viehäty erityisesti mistään salivartaloista. Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Vaikka itse olenkin 40v mieheksi ihan hyvässä kunnossa. Muistan vieläkin kuinka kesällä rannalla naiset katteli mua muka salaa jääden kiinni niistä katseista. Hauska kuinka nopeasti se pää kääntyi poispäin kun oma katse oli johonkin naisen suuntaan.

Vierailija
48/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan  on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.

Vain moukat katselee....

Meinaatko, että et ole katselemisen arvoinen?

Vierailija
49/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v käynyt salilla ja harvoin nähnyt naisia töllääviä urpoja. Tottakai naisia vilkaistaan tai peilinkautta katsellan mutta kukaan ei sekuntia kauempaa katso.

M39

Vierailija
50/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie pääsin nopeesti lääkärille, vähempään en olisi tyytynyt. Toki lääkärinä oli vanha kärttyisä rysssäakka, jonka huonosta suomesta ei tahdo saada selvää. Pitää kysyä monta kertaa, että mitä?

Vierailija
51/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavassa ketjussa taas itketään kun miehet (ne KOMEAT) eivät katso edes päin tai muutenkaan huomioi ventovierasta naista!

Vierailija
52/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen salilla miehiä. Miksi miehet ei saisi katsella naisia?

Mä en kyllä  salilla katsele miehiä. Täysin naurettavaa. 

Vierailija
53/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne muikkelit siellä sitä varten ole?

Vierailija
54/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus vilkaista. En tuijota.

Vierailija
55/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu siveästi niin se huomio vähenee normaalille tasolle

Lue dorka ap.:n viesti ennen kuin lässytät mitään.

"Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät."

Vierailija
56/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu siveästi niin se huomio vähenee normaalille tasolle

Jep, miksi naiset laitatte salille täyden sotameikin, hajuvettä ja hirveillä pakkasellakin napa sekä kamelinvarvas pitää näkyä?

Ap. sanoi:

Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät.

Vierailija
57/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan  on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.

🖕

Vierailija
58/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tulevat mikroshortseissa ja topeissa esittelemään itseään salille, jos eivät halua että heitä katsotaan?

Ihan näin talvellakin. Pari päivää sitten kävin ja havainnoin kyseisen asian.

Vierailija
59/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotat liikaa muita ihmisiä kun kuvittelet, että muut tuijottaa.

Vierailija
60/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tulevat mikroshortseissa ja topeissa esittelemään itseään salille, jos eivät halua että heitä katsotaan?

Ihan näin talvellakin. Pari päivää sitten kävin ja havainnoin kyseisen asian.

Ap. sanoi:

Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi