Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?

Vierailija
06.01.2026 |

Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40

Kiitos sinulle tuosta. Teitä normaaleja miestreenaajia on tosiaan valtaosa, mutta häiritsevän paljon löytyy miehistä ihan niitä istuskelijoita ja tuijottelijoita. Joka kerta vähintään kaksi.

Olisit sinäkin jäänyt syntymättä, ellei isäsi olisi aikanaan tuijottanut äitiäsi vähän pidempään.

- eri

Vierailija
22/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä suomalaiset vai ulkomaalaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia olen hankkinut laitteita ja välineitä kotiin.

Vierailija
24/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan. 

Juu "tekniikoita" ne miehet varmasti katsoo.. 

Vierailija
25/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan  on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.

Vierailija
26/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuntosalilla persvakotrikoissa ja rintsikkatopissa. Siinä on vaikea olla katsomatta. On jopa meikit viimeisen päälle laitettuna 👍

Vierailija
27/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan. 

Voivat katsoa myös sitä puolipaljasta persettäsi.

Vierailija
28/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne erottaa jossain salilla?

Vierailija
29/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen salilla miehiä. Miksi miehet ei saisi katsella naisia?

Itse keskityn treenaamaan. 

Vierailija
30/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi naisille et nykyään on myös naisten saleja jonne voi mennä muiden vähemmistöseksuaalien tavoin treenaamaan. 

Vierailija
31/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne erottaa jossain salilla?

Väristä?

Vierailija
32/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palstamamman unelma, että joku viitsisi edes katsoa häntä.

Vierailija
33/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuntosalilla persvakotrikoissa ja rintsikkatopissa. Siinä on vaikea olla katsomatta. On jopa meikit viimeisen päälle laitettuna 👍

Luitko aloituksen? Ap ei meikkaa salille ja pukeutuu löysästi ja peittävästi.

Vierailija
34/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että juuri sinua katsottiin eikä kelloa seinällä tai takanasi olevaa tuttua? 

Vierailija
35/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksiaan kasvattava mies on kognitioltaan suunnilleen jossain gorillan tasolla niin ei häneltä voi naistenkaan suhteen hirveästi sen sivistyneempää käytöstä odottaa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan synnynnäinen korkea lihasmassa korreloi korkean älyn kanssa.

Vierailija
36/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ennen naista nähneet.

Näin. Tuommoseta tuijottelusta moukat tunnistaa...

Vierailija
37/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuon takia olen hankkinut laitteita ja välineitä kotiin.

Kuntolaitteiden kotimyynti on kasvava markkina. Kotona treenaamalla välttää naisten aiheuttamat kiusalliset hetket. 

Vierailija
38/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille et nykyään on myös naisten saleja jonne voi mennä muiden vähemmistöseksuaalien tavoin treenaamaan. 

Tämä on hyvä vaihtoehto, mutta vielä parempi on hankkia joku vähän sivistyneempi harrastus kuin lihasten kasvattelu. Muoti ja kauneus ovat aika hyviä, näissä ei juuri miehiä näy, joten saa harrastella ihan rauhassa

Vierailija
39/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä nimenomaan. Olen valmentaja ja ammattitautina mua kiinnostaa toisen treeni pienimpiä yksityiskohtia myöden. Mulla on tapana tuijottaa treenaajien pyl lyjä ja tis sejä ja kaikkea muutakin mikä liittyy kyseiseen suoritukseen. Syy miksi katson on tekninen. Esimerkiksi jos ihminen kyykkää on sitä pyl lyä pakko katsoa. 

Vierailija
40/81 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan  on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.

Vain moukat katselee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi