Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?
Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?
Kommentit (81)
Onko kyseessä suomalaiset vai ulkomaalaiset?
Tuon takia olen hankkinut laitteita ja välineitä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan.
Juu "tekniikoita" ne miehet varmasti katsoo..
En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.
Naiset kuntosalilla persvakotrikoissa ja rintsikkatopissa. Siinä on vaikea olla katsomatta. On jopa meikit viimeisen päälle laitettuna 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan.
Voivat katsoa myös sitä puolipaljasta persettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne erottaa jossain salilla?
Vierailija kirjoitti:
Itse katselen salilla miehiä. Miksi miehet ei saisi katsella naisia?
Itse keskityn treenaamaan.
Tiedoksi naisille et nykyään on myös naisten saleja jonne voi mennä muiden vähemmistöseksuaalien tavoin treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne erottaa jossain salilla?
Väristä?
Ap, palstamamman unelma, että joku viitsisi edes katsoa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuntosalilla persvakotrikoissa ja rintsikkatopissa. Siinä on vaikea olla katsomatta. On jopa meikit viimeisen päälle laitettuna 👍
Luitko aloituksen? Ap ei meikkaa salille ja pukeutuu löysästi ja peittävästi.
Mistä tiedät, että juuri sinua katsottiin eikä kelloa seinällä tai takanasi olevaa tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Lihaksiaan kasvattava mies on kognitioltaan suunnilleen jossain gorillan tasolla niin ei häneltä voi naistenkaan suhteen hirveästi sen sivistyneempää käytöstä odottaa
Tiesitkö, että tutkimusten mukaan synnynnäinen korkea lihasmassa korreloi korkean älyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ennen naista nähneet.
Näin. Tuommoseta tuijottelusta moukat tunnistaa...
Vierailija kirjoitti: Tuon takia olen hankkinut laitteita ja välineitä kotiin.
Kuntolaitteiden kotimyynti on kasvava markkina. Kotona treenaamalla välttää naisten aiheuttamat kiusalliset hetket.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi naisille et nykyään on myös naisten saleja jonne voi mennä muiden vähemmistöseksuaalien tavoin treenaamaan.
Tämä on hyvä vaihtoehto, mutta vielä parempi on hankkia joku vähän sivistyneempi harrastus kuin lihasten kasvattelu. Muoti ja kauneus ovat aika hyviä, näissä ei juuri miehiä näy, joten saa harrastella ihan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä nimenomaan. Olen valmentaja ja ammattitautina mua kiinnostaa toisen treeni pienimpiä yksityiskohtia myöden. Mulla on tapana tuijottaa treenaajien pyl lyjä ja tis sejä ja kaikkea muutakin mikä liittyy kyseiseen suoritukseen. Syy miksi katson on tekninen. Esimerkiksi jos ihminen kyykkää on sitä pyl lyä pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En tule salille naisen takia vaan treenaamaan. Toisinaan on hyvä katsella naisten takamuksia samalla kun pitää taukoa.
Vain moukat katselee....
Olisit sinäkin jäänyt syntymättä, ellei isäsi olisi aikanaan tuijottanut äitiäsi vähän pidempään.
- eri