Miten te haluatte kuolla?
Itse haluan nukkua rauhassa. Levollisesti
Kommentit (44)
Lyhyen sairauden jälkeen siten, että tiedän kuolevani pian. Hereillä tai unessa.
Että olen täyttänyt Jumalan minulle antaman elämän tarkoituksen ennen sitä
Leikkauspöydällä. Vähän kuin nukkuminen, mutta se ei tule perheelle täysin shokkina.
Vierailija kirjoitti:
Että olen täyttänyt Jumalan minulle antaman elämän tarkoituksen ennen sitä
Ja mikäs se on? Mulla se on hengittää ja kuolla. Ensimmäinen vaihe on jo toteutettu.
Missä te haluatte kuolla nukkuessanne? Kotonako? Vai sairaalassa? Saattohoidossa?
Haluan kuolla tietäen että vasemmistoaate ja viimeinenkin venäläinen on hävinnyyt maailmasta ennen omaa kuolemaani.
jollain varoitusajalla, jotta ehdin hävittää papereita ym. joita en halua jättää jälkeeni
Samaan tapaan kuin isäni kuoli, nukkuessaan äitini vieressä. Sydämen vajaatoimintaan, tekemättä aisasta twiittiä x;ään tai Instagram-storiesiin
Se mikä oikeasti merkitsee ,on se että kuoleeko Jeesuksen omana , tai ei. Etsikää niin kauan kun vielä on aikaa, eli kuolinhetkeen asti!
Kaikkea Hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Massiivinen sydäri tai aneurysma.
Sehän sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla tietäen että vasemmistoaate ja viimeinenkin venäläinen on hävinnyyt maailmasta ennen omaa kuolemaani.
Eikös ne venäläiset ole edustaneet äärimmäisen oikeistolaista yhteiskuntaa jo kolme vuosikymmentä?
En haluaisi kuolla nukkuessani. Haluaisin kokea sen hetken kun tajuan, että tämä oli tässä ja hei hei maailma.
Varmaan kivuttomasti. Muuta en osaa sanoa. Mahdollisimman vanhana, siis sen verran vanhana etten enää pelkää sitä. Näin 27v vielä pelkään. Oletan ettei esim 90 tai 100 v enää pelkää. On ehtinyt sulatella kymmeniä vuosia.
Sama, nukkumaan ja sitten ei enää heräisi.