Mikä ihan tavallinen asia on sinulle kauhistus?
-Jos joku tulee kylään
- mökkeily
- ryhmäjumppa
- disco
Muita?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Aamu-uinti. Aamulenkki vielä menee, mutta ei sekään mieluisaa ole.
Lisään listaani, että uimahallit. Ap
Joukkoliikenne, pakko silti käyttää
Kansan edustelijoiden järkyttävän suuret kuukausipalkkiot.
Vanhemmuus ja mansikanmakuiset elintarvikkeet kuten jogurtti.
Sellainen elämä, jossa ei ikinä oikein tehdä mitään tavallisesta poikkeavaa. Syödään aina samoja ruokia, ei matkustella uusissa paikoissa, ei opiskella uusia asioita, ei kehitetä itseään millään lailla. Jokainen päivä on toistoa edellisestä.
Sälekaihtimet. Niitä ei tule ikinä olemaan mun kodissa. Rumia kun saatana.
En kauhistele mitään. Sillä mitään ei ole pakko tehdä tai mennä jos ei halua. Jokainen aikuinen voi itse vaikuttaa omiin menemisiin tai jättää menemättä. Ei kannata jokaisesta asiasta tehdä jäävuoren kokoista ongelmaa.
Lapsia ja taikinanaamaisia vellihousuvanhempiaan.
Isommalla asialla käynti vessassa. Jos joku tulee kylään tai itse olen kylässä, niin hommasta ei tule mitään. Sama koskee kyseistä asiaa työpaikallakin. Pakko pidätellä koko päivä, jos aamulla ei ole suoli kotona toiminut.
Yllätysvieraat
Matkustelu (raivostuttava jo sananakin)
Uimahallit ja -rannat
Autolla ajo pitkiä matkoja
Virastoasioiden hoitaminen
Uudistettu pakkaus kaupassa. En tiedä onko kyseessä sama tuote ja jos on, voinko luottaa, että resepti ei ole muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Uudistettu pakkaus kaupassa. En tiedä onko kyseessä sama tuote ja jos on, voinko luottaa, että resepti ei ole muuttunut?
Sama, tekee mieli repiä kaikki vaatteet pois ja alkaa kiljumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ja taikinanaamaisia vellihousuvanhempiaan.
Kysymys oli "mikä asia".
Ilmeisesti siinä oli liikaa ymmärtämistä.
Lääkärikäynnit. Suomessa ei saa ikinä sitä hoitoa, mitä tarvitsee. Valtaosa lääkäreistä aivan karseita ihmishirviöitä, jotka ei kuuntele potilaitaan lainkaan, vaan tyrkyttää lääkkeitä, mistä saa sponssifirmalta rahat tililleen. Siinä sitten kidut taas päivystyksessä täysin väärän diagnoosin ja lääkkeiden takia. Koko lähipiiri täynnä näitä tragedioita.
Aamu-uinti. Aamulenkki vielä menee, mutta ei sekään mieluisaa ole.