Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEHÄ I:n ruuhkat aamulla itään päin??? ONko pahat?

Vierailija
25.04.2007 |

Länteen kai pahimmat, mutta miten itään?

Mietin yhtä työpaikkaa... joutuisin etelä-Espoosta ajamaan itä-Helsinkiin johonkin Kontulan suunnalle. Kauankohan menee aamulla työmatkaan (ja poispäin myös, lapsi pitää hakea klo 17 päiväkodista).

Koukkaisin siis varmaan Turun motarilta Leppävaarassa Kehälle, tai sitten niin että ajan Länsiväylää ja siitä Kehä I:n alkuun.

Keskustankin kautta kai voisi koukkia mutta en mä osaa ajaa siellä.

vai pitääkä unohtaa koko duuni?? (joka muuten ois ehkä aika unelma jos palkasta sovitaan)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuo reitti. Lähdet vähän aikaisemin, niin ei siellä ihan kamalia ruuhkia ole.

Vierailija
22/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ois ehkä toinenkin työpaikka tarjolla jos vaan tsemppaan tarpeeksi loppuhaastatteluissa jotta saan sen... ja se ois lähellä, max 30 min matka. Mutta toimenkuva ei yhtään niin mielenkiintoinen :-(. aargh, miksi pitää olla näin hankalaa.

Vai uskallanko skipata molemmat duunit ja toivoa että jotain löytyy vielä myöhemmin...

Ei pitäisi kai edes hakemuksia laittaa ikinä ennenkuin on ihan varma kaikista detaljeista.

Mutta keltaisetsivut reittioppaanki mukaan pikaisesti katsoessa tuo matka Itä-Helsinkiin oli muka VAIN 22 min... sieltä Itäväylän kautta.

No, nyt tarkemmin analysoiden niin tuo ei pidä lainkaan paikkaansa, vaikkei ois ruuhkaakaan, luulen mä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

132 Kamppiin/Ruoholahtikin käy (kokemuksesta tiedän kulkevan alle 20 min) ja sitten metrolla se 20 minuuttia. Koko matka menee alle 50 minuuttia. Säästät rahaa, kun ei tarvita autoa. Lisäät kuntoa hyötyliikkumalla. Siellä Kontulassakin kulkee busseja. Kyllä lapset voi hakea PK:sta ilman autoa. Bussissa ja metrossa voit lukea myös aamulla päivänlehden ja iltapäivällä vaikka työpapereita. Vai oliko kysymys sittenkin viitsimisestä?

Vierailija
24/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkseni joutunut juuri noita suuntia ajamaan. Ei ole herkkua, ei. Urpo tulee autolla keskustaan, kun bussi kulkee miltei ovelta ovelle.

Vierailija
25/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekin katsoin reittioppaasta, ja pointtihan on se että työpaikka siis EI ole Kontulassa, vaan siellä päin. Sieltä olisi vielä bussilla mentävä, liian pitkä matka käveltäväksi (joku kilsa pari?) noin niinkuin työlookissa.

Mun mielestä, jos joutuu mennä 3-4 kulkuvälineellä (niinkuin reittiopas ehdottaa) per suunta, se on jo liikaa.

Ne ei kuitenkaan kulje aina ihan saumattomasti, vuorot myöhässä jne. Eli alle tunnin ei varmastikaan käytännössä selviä.

132 täältä Kamppiin menee muuten ruuhka-aikaan AINAKIN 30 min., oman kokemukseni mukaan.

ap

Vierailija
26/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen Turun motarilta, vain niinä aamuna, kun olen liikenteessä ennen 7:ää, sen jälkeen ramppi Turun motorilta ylös kehälle on tukossa, liikenne seisoo välillä jo Mankkaan liittymästä asti.

Aamuisin kierrän tuon kohdan ajamalla Turvesuontietä kehälle. Kehä vetää vaihtelevasti tukossa se on Vallikallion kohdalta liikennevalojen vuoksi, eli kehällä sitten tiiraan liikkuuko jono, jos liikkuu jatkan sillä, tällä viikolla joka aamu, ellei niin siirryn ajamaan radan vartta Pitskuun päin. Työpaikka minulla on Lassilassa ja tulen Kauniaisten kupeesta. Matka kestää ei ruuhka-aikaan n. 13 minuuttia, ja ruuhka-aikaan 20 minuuttia, mutta varaudun puoleen tuntiin, kun on oikein paha lumipyry on saattanut mennä jopa tunti.

Vierailija
27/27 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhka-aikaan matka n. tuplaantuu. Tämä on hyvä sääntö Kehällä, minne sitten ajaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi