Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli viime perjantaina :-(

Vierailija
18.04.2007 |

Meidän rivitaloyhtiössä on 6 asuntoa, ja mun mielestä ihan kivat välit kaikilla toistensa kanssa. No, perjantai-iltana menin viemään roskia ulos, ja ihmettelin meteliä, mitä kuului naapurin parvekkeelta. Katsoin sinne, ja siellä oli kaikki muut taloyhtiömme naiset viiniä juomassa ja syömässä herkkuja :-(. Miksi mua ei kutsuttu :-(? Mä en ymmärrä, mulla on mun mielestä kaikkien kanssa ihan hyvät välit, ei mitään riitoja, ei nyt olla parhaita ystäviäkään, mutta noin naapuriksi ihan ok. Nuo oli selvästi ihan suunnitellut juhlat tarjoiluista päätellen. Kylläpä tuli paha mieli että miksi mun seura ei kelvannut :-((? Mä olen vielä kotiäitinä, niin olisi kiva edes joskus joihinkin pikkukekkereihin päästä. En mä kyllä olisi itse edes kehdannut pyytää kaikkia muita paitsi yhtä. Selvästihän toi kertoo sitä että musta ei sit kuitenkaan tykätä :-(. *nyyh*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne nyt kuitenkin oli VAAN naapureita, kurjaa käytöstä kuitenkin

Vierailija
2/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti täällä kuitenkin on keskusteluja, kuinka jonkun lapsi jää ilman synttärikutsua... Tällaistahan se taitaa nykyään olla. Joku jätetään aina ulkopuolelle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä välitä, kutsu sä oikeita ystäviäsi naisten viini-iltaan, lähetä mies+lapset muualle ja juoruatte kunnolla niin sullekin tulee parempi mieli :)

Vierailija
4/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin oikein iltamyöhällä mies voi lasten kanssa mennä, mä en keksi kyllä mitään.

Vierailija
5/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä vastavuoroisesti kun hällä miestenillan tarve

toimii!

Vierailija
6/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen ehkä selviäisi kyllä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän