Miehen ja naisen välinen ystävyys
Meillä oli hyvä ystävyyssuhde erään miehen kanssa, kunnes hänen vaimonsa sekosi ja kuvitteli, että meillä olisi suhde . Pidämme edelleen yhteyttä, mutta vain minun toimesta, eikä vaimo tiedä sitä. Miksi mies toimii näin? Miehen mielestä ei vaikuta meidän ystävyyteen, mutta tottakai vaikuttaa , jos ystävyys on enää sen varassa, että otanko minä yhteyttä. Mies ei ilmeisesti uskalla, koska ei vastaa viesteihin, mutta soittaa kun hänelle sopii. Soittaessaan on ihan oma itsensä. 814
Kommentit (127)
Tunteeko naiset sitten naispuolisten ystävien miehiä kohtaan seksuaalista vetovoimaa? Tai toisinpäin? Eli ei voi olla ystäviä myöskään pariskuntina, ettei vaan toiset osapuolet petä seläntakana?
Siis. Miehen vaimo sun sanojen mukaan "sekoaa" ja on mustasukkainen ja mies salailee sua vaimoltaan eikä enää pidä suhun yhteyttä ja sä kyselet täällä että missä vika kun se on vaan sun kaveri? Ja sä syytät sitä vaimoa tästä? 😂
Miksi sä jahtaat sitä miestä? Mikset sä kunnioita sitä vaimoa, tän sun tosi hyvän kaverin liittoa ja sitä että sen vaimo on tehnyt selväksi että se ei ole sille ookoo että olette "kavereita"? Se mies on kirjaimellisesti ghostannut sut, ihan syystä, sä et taida ymmärtää kun joku yrittää tehdä selväksi että ei halua että olet tekemisissä mutta on vielä niin kohtelias ettei sano suoraan että oot vähän raskas.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ollut henkilökohtaisista asioista, joita jaetaan ystävien kesken. Ilot ja surut. Ei flirttiä eikä mitään muutakaan mitä en olisi voinut jakaa naisen kanssa. Tämä nyt sattui olemaan mies, jonka kanssa ystävystytty.
Henkilökohtaiset asiat ja ilot ja surut jaetaan ensisijaisesti sen oman kumppanin kanssa.
Minulla on ollut hyvä miespuolinen ystävä liki 20 vuotta.
Hänelle on helppo puhua mistä vaan.
Fyysisesti hän ei sytytä lainkaan. En usko hänenkään ajattelevan minua sekuaalisesti. Meillä olisi ollut monta tilaisuutta sinkkuina viedä ystävyys suhteeksi. Ei vaan nappaa.
N60+
Juuri näin. Avioliitossa olevat eivät jaa henkilökohtaisia asioitaan ja tunteitaan vastakkaista sukupuolta oleville ihmisille. Niin pysyy ainakin suhteet ja rajat selkeinä. Ap, jätä jo se mies rauhaan ja päästä hänestä irti. Ei ole mitään järkevää syytä takertua tuohon "ystävyyteen". Kunnioita heidän suhdettaan.
Kauanko olet tämän miehen tuntenut? Sori, mutta jotenkin tukee olo, että ette ole aitoja ystäviä, vaan jotain netissä tai töissä toisensa löytäneitä tuttavia, jotka ovat päätyneet avaamaan sydämiään keskenään. Jotenkin outoa, että vaimo on niin ulkona tuosta kuviosta.
Useamman vuoden. Miten määritellään aito ystävyys? Itse pidän ystävyytenä sellasta molemmin puolista luottamusta. Helppoa jutustelua ja että ollaan samalla aaltopituudella. On yhteisiä puheenaiheita. Puhutaan nyt naisista tai miehistä.
Mä en tajua näitä naisia, jotka harjoittavat naimisissa olevien miesten kanssa kahden kesken jotakin luottamusta ja henkilökohtaisten asioiden jakamista. Miten voi oikeasti olla noin typerä?
Anna miehen olla. Mieti omalle kohdallesi, miltä sinusta tuntuisi vaimon asemassa. Jos miehellä on vaimo, mihin hän naispuolista ystävää tarvitsee?
0/5 provo. Mene muualle h*oraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuoden. Miten määritellään aito ystävyys? Itse pidän ystävyytenä sellasta molemmin puolista luottamusta. Helppoa jutustelua ja että ollaan samalla aaltopituudella. On yhteisiä puheenaiheita. Puhutaan nyt naisista tai miehistä.
Olisko ok, että aviomiehesi (jos sinulla sellainen olisi) alkaisi jonkun satunnaisen naisen kanssa jakamaan iloja ja suruja yhtäkkiä, ja kutsuisi sitä ystävyydeksi? Ystävillä on yleensä pidempi historia, vaikka lapsuuden tai opiskeluaikojen kautta. Mitä muuta yhteistä sinulla on tuon miehen kanssa? Missä yhteydessä tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua näitä naisia, jotka harjoittavat naimisissa olevien miesten kanssa kahden kesken jotakin luottamusta ja henkilökohtaisten asioiden jakamista. Miten voi oikeasti olla noin typerä?
Siis onko tämä aivan yleinen mielipide? Olen ikäni ollut töissä miesvaltaisella alalla ja harrastuksetkin on sellaisia, joissa enemmistö miehiä. Olen aina ajatellut , että olen ystävä ihmisen kanssa, ihmisen joka on kiinnostunut samoista asioista kuin itsekin ja joiden kanssa on helppo ja vaivaton keskustella asioista, jotka on kummallekin mielenkiintoisia ja mieluisia. Toki siinä samalla henkilökohtaisiakin asioita on jaettu! Ihan naimisissa olevie miestenkin kanssa. En ole koskaan jaotellut ystäviäni sukupuolen mukaan.
Aloittajan tapaus puolestaan tällaisellekin putkiaivolle täysin selvä. Unohda mies, jos vaimo ei ystävyyttänne hyväksy. Vaikka se tekisi kuinka kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Luottamusta? Onko mies luotettava kun toimii vaimonsa selän takana? Mitähän se puhuu susta vaimolle kun vertaat miten se puhuu vaimostaan sulle?
Minäkin sekoaisin.
nykyään siis. Olen ottanut opikseni avioliitostani eksäni kanssa.
Kauniisti puhuu vaimostaan. En pidä ihmisistä, jotka puhuvat puolisoistaan pahaa.
Olet todella epäkunnioittava miehen avioliittoa kohtaan ja myös omaasi. Et ota pätkän vertaa huomioon miehen puolison ja oman puolisosi tunteita, epävarmuutta ja pelkoja. Ajattelet vain itseäsi tuossa kuviossa osoittamatta empatiaa muita osallisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmettelen että ystävät pitää yhteyttä,mutta vaimo ei siitä tiedä. Se ei ole ok. Eri asia jos vaikka kahvitellaan tai iltaa vietetään sitten porukassa, eikä ole mitään salattavaa. En se minäkään luottas, jos kuulisin että ystävyyttä ylläpidetään minulta salassa. Eli mitä ihmettä on salattavaa? Ei normaalia ystävyyttä tartte salailla.
Tätä tarvitsee koska seko vaimo kilahtaa yhteydenpidosta.
No, ehkäpä pitää vaan jättää se ystävyys tässä kohtaa.
Katsoo sitten myöhemmin tilannetta, kun aapeekin on pariutunut.
Aapee tekee väärin pyöriessään yllä tuota. Ei kunnioita sitä miehen parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko miehenä se katse olla hakeutumatta ihan väkisin sinne tissivakoon...
En tiedä voiko naaraana pukeutua siten ettei se tissivako ole törkeästi tarjolla
Sitä suuremmalla syyllä.
Exällä oli useampia näitä tyttöjä, jotka kuulema piti sitä "kuin veljenä". Oli pannut kaikkien kanssa ja kun osaa esittää niin charmanttia ja ystävällistä, niin ne typyt tietenkin tilitti sille kaikki huolet ja murheet ja flirttiä lensi.
Kotona omalle naiselleen olikin alistava ja sairaalloisen mustasukkainen eikä mulla lopulta saanut olla sitä edes niitä naispuolisia kavereita vaikka mies itse viiletti ties missä.