Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet voi nostaa tasoaan ihan yksinkertaisilla jutuilla.

Vierailija
04.01.2026 |

Ensin laihduttamalla ja sitten ostamalla uusia tyylikkäitä vaatteita. Sitten otatte hyviä kuvia itsestänne tinderiin joten naiset kiinnostuu.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se nainen ei saavukaan elämään kun siihen normaalipainoon pääsee? Hirveä työ sitten syödä takaisin ne menetetyt kilot kun ei tullutkaan sitä palkintoa minkä takia hommaan lähdettiin..

Vain kehitysvammainen mies ajattelisi noin. 

Vierailija
22/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naisille pakit aina vaikka olen komea ja pukeudun hyvin. Tukka on lyhyt ja siisti. Ei ole tullut vielä naista joka olisi kaunis joka minulle kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis larpata, mut kyl se originaali sieltä äkkiä paljastuu.

En näkisi vaivaa.

M59

Vierailija
24/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä höpönlöpöä.
Kun nainen sanoo, että mies voi nostaa tasoaan laihduttamalla ja pukeutumalla paremmin, nainen tarkoittaa geenikomeita miehiä jotka ovat hyvässä asemassa työelämässä.
Kun se pitkä ja luontaisesti raamikas juristi sitten laihduttaa kaljamahan pois ja laittaa puvun päälle, taso nousee.
Tavismiehen ei edes haluta laihduttavan tai pukeutuvan paremmin, koska ne naiset joita tällainen mies voi saada, ovat ylipainoisia itse eivätkä halua "näyttää amatsoneilta miehen rinnalla" (todellisuudessa näyttävät, vaikka mies olisi jättiläinen). Koska mies ei ole hyvätuloinen, rahaa ei myöskään saisi käyttää pukeutumiseen, vaan asunnon paranteluun ja lomamatkoihin.
Minulla oli nemmän kysyntää ylipainoisena hupparimiehenä. Hoikkana ja hyvin pukeutuvana en ollut riittävän komea ja menestynyt sporttisille naisille, mutta en myöskään ollut sopiva ylipainoisille tunikanaisille.

Vierailija
25/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuelämää kaikille teille naisille, jotka haluavat parisuhteen uuden kauluspaidan, oiottujen hampaiden, eilen leikattujen hiusten ja hyvin otettun Tinder-kuvien kanssa. Minä keskitys parisuhteessani toiseen ihmisinä, eli arvomaailmaan, huumorintajuun ja hänen elämäänsä yleensäkin. 

Vierailija
26/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpolla saa naisten huomion jos haluaa. Miehet jotka valittaa naisettomuuttaan ovat vaan laiskoja, tyhmiä tai sitten vielä tietämättömiä miten toimia.

Peruskoulussa ei ollut mitään opetusta miten vosu isketään...

Vierailija
27/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelitukun vilautus nostaa tason räjähdysmäisesti.

Vierailija
28/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä eees olla läski ja huonossa kunnossa kun se ihan ok kunto ja normipaino on helppo pitää. 

Vierailija
29/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää loppuelämää kaikille teille naisille, jotka haluavat parisuhteen uuden kauluspaidan, oiottujen hampaiden, eilen leikattujen hiusten ja hyvin otettun Tinder-kuvien kanssa. Minä keskitys parisuhteessani toiseen ihmisinä, eli arvomaailmaan, huumorintajuun ja hänen elämäänsä yleensäkin. 

Eli ns. oikea mies ei sinusta voi oikoa hampaitaan, ostaa uusia vaatteita tai käydä parturissa menettämättä arvojaan ja huumorintajuaan? Niinkuin et varmaan itsekään. No, vakka kantensa valitsee.

Vierailija
30/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nää tasoteoriat ollu incelien ja femcelien juttuja?

Vierailija
31/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kuten naiset aina vastaaviin ketjuihin: ei minun tarvitse mitään tasoja nostaa. Jos sopivaa ei löydy, niin sitten se on niin ja so what. On luonnotonta elää jotenkin toisin kuin mikä todellinen minä on. 

Pakko muuten sanoa lisäksi, että vaikken mikään sosialisti tai tasapäistäjä ole, kaukana niistä, niin minulle on todella vierasta puhua ihmisistä ja heidän tasoistaan. Kaikki ovat samanarvoisia minun silmissäni. 

Elämä on hyvää ja aktiivista ihan näinkin. Jos sopiva ja kiva ihminen sattuu paikalle, ja molemmista tuntuu hyvältä olla yhdessä, niin sekin on hyvä.

M

Vierailija
32/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla on komeita miehiä, osaavat käydä suihkussa ja muutenkin keskivertoa reippaamaan näköisiä, myös ne joilla on ylipainoa.

Vierailija
33/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpolla saa naisten huomion jos haluaa. Miehet jotka valittaa naisettomuuttaan ovat vaan laiskoja, tyhmiä tai sitten vielä tietämättömiä miten toimia.

Peruskoulussa ei ollut mitään opetusta miten vosu isketään...

No sitten peli on varmaaan menetetty. Kannattaa luovuttaa. 

Vierailija
34/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten merkkais jos se mies jostain niiden juttujen tasoa mitä suustaan päästelee.

Vierailija
35/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan naisille pakit aina vaikka olen komea ja pukeudun hyvin. Tukka on lyhyt ja siisti. Ei ole tullut vielä naista joka olisi kaunis joka minulle kelpaisi.

Kiva. Jäät yksin. Kaikki voittavat. Eihän sinulla mitään annettavaa olisikaan. Relatiivilauseesikin ovat päin persettä.

Vierailija
36/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on senkin suhteen turhaa, että yksikään laihdutettu kilo ei tuo niitä naisettomuuden helvetissä vietettyjä vuosia takaisin. Tolkuton määrä elämää elämättä ja kokemuksia saamatta, on tottapuhuen mahdotonta saada enää muita kiinni. Jospa sitä omana elinaikana keksivät jotkut nuorennushoidot ja iän pidennyksen niin sitten ehkä voisi yrittää uudelleen....

Vierailija
37/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla on komeita miehiä, osaavat käydä suihkussa ja muutenkin keskivertoa reippaamaan näköisiä, myös ne joilla on ylipainoa.

Tän palstan mukaan kuntosalilla käyvät miehet ovat punaisia lippuja. Itsensä kehittäminen, kun sitä tekee miehet on jotenkin kauhea uhka.

Vierailija
38/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymällä, pukeutumalla puhtaisiin vaatteisiin, ajamalla partansa, käyttäytymällä hyvin ym. ym.
Tosin silloinkaan en haluaisi olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Vierailija
39/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reippaasti keskivartalolihava ruokkoamaton keski-ikäinen varattu ukkeli, joka pukeutuu homssuisesti risoihin ja likaisiinkin vaatteisiin. Silti en pysty pysymään sinkkuna tai ilman naisseuraa ollenkaan. Jos eroan yhdestä, viikossa on kaksi naista kimpussa ja varattunakin ne rakastuvat tai haluavat seksiä kanssani päntiönään. 

Miksi ihmeessä alkaisin vielä lisää haalimaan vaivoikseni ylimääräisiä naisihmisiä laittautumalla ja seuranhakusovelluksiin menemällä. Ei kiitos. 

Tosin mulla on teoria, että ihan kaikki naiset eivät ole ulkokuoren perään vaan henkiset piirteet merkkaa enemmän. Jos voin vaikuttaa siihen, keitä houkutella, niin ehdottomasti tuo jälkimmäinen joukko. 

Vierailija
40/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankista lainaa ja ostakaa hieno auto niin näytätte rikkailta. Jumankauta kun sain perinnön ja ostin uuden auton niin jumankauta sitä suosiota kun tuli naisia oikealta ja vasemmalta juttelee ja kahvi kutsuja tuli useita.

😂😂😂😂 ja sitten heräsit