Siis miksei Alko ole pyhäisin auki?
On se nyt kumma kun sunnuntaina ei saa ostettua esim. viiniä illalliselle. Mikä logiikka? Eli perjantaina kyllä saa ostaa viinaa kaksin käsin ryyppäämiseen, mutta sinnuntainapa et saa mitään. Joku tässä nyt mättää tässä touhussa.
Kommentit (126)
Työläinen on sunnuntaivapaansa ansainnut.
Miksei kokoomuslaiset tee töitä huonolla palkalla?
Osta sitä viiniä perkele aukiolo aikana 100 pulloa nii on sunnuntaiksikin.
Osta viinit jonain niistä kuudesta muusta päivästä, kun se putiikki on auki.
miksi et tee ostoksia lauantaina?
Miksi et osta litkujasi kaupasta?
Miksi trollaat samaa asiaa?
Varaa olla kiinni.
Olen ollut töissä siis ennen muinoin kauan sitten.
Olet vähän yksinkertainen. Asut hyvin etelässä.
Mä en taas käsitä, miten ihmiset ei voi niitä puteleita ostaa viikolla siinä samalla kun muutenkin kaupassa käy, aina pitää lähtee erikseen ostamaan just pyhä- ja juhlapäivinä ja sit kiroillaan kun ne on kiinni.
Vai eikö ne säily sulla siellä kaapissa niin pitkään?
Miksei kirkko ole auki öisin kyseli Junnu Vainio.
Osta maitokaupasta viinisi, nehän on auki yötä päivää. Saisivat kyllä nekin olla sunnuntaina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Osta maitokaupasta viinisi, nehän on auki yötä päivää. Saisivat kyllä nekin olla sunnuntaina kiinni.
Ei maitokaupassa myydä viiniä. Litkujakin vain 9-21.
Vierailija kirjoitti:
Uskisten käskystä sekin "viini" on vesitettyä pilalle.
Tätä itsekin välillä ihmettelen. Kauppa se on siinä missä mikä tahansa muukin kauppa.
Naurettavaa että muuten kauppakulttuuria halutaan nykyaikaan helpottamalla palveluja, mutta kun on, hui kamala, alkomahoolista kyse, niin sen sijaan että sekin nykyaikaistetaan laittamalla se muiden kauppatuotteiden kanssa samalle viivalle, niin mielummin mennään kohti ns, Aatamin aikaa.
Ei kaikki jaksa kantaa kaikkea samalla kertaa. Auton omistaminen pienentää aivoja?
Ei mun mielestä oo itsestäänselvää että kauppojen pitää noudattaa vuohipaimenten taikauskoa aukioloajoissaan.
Toisaalta, Räsäskä on vallassa, minä en.
Alko ei saa myydä viiniä, mutta kirkossa samaa viiniä jaetaan ehtoollisella ilmaiseksi.
Eihän näissä säännöissä mitään järkeä ole jos niitä yhtään ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisesta nettikaupasta saa vapaasti tilata vaikka keskellä yötä viiniä kotiin kuljetettuna.
Miksi lumi on varoista???