Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyjamat ei ole aamiaiasasu hotellissa

Vierailija
04.01.2026 |

Kiitos kun muistatte ettette ole kotona. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka monen tähden hotelli on. 

Vierailija
22/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori olisi halunnut viettää joulu aaton ja päivän pyjamahousuissa. Oli passitettava pukemaan kunnolla ja asiallisesti päälle koska meidän taloudessa ei alusvaatteisilla kuljeta ja laitoin sitten ne housut sellaiseen piiloon että ei löydä niitä helpolla ja heti. Olisi ehkä kannattanut heittää suoraan roskiin tai uuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla tai maasta pois. Tuohan ei ollut Suomessa. Ihan kiva, ettei kaikkialla niuhotella.

Vierailija
24/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Hotellissa pitää olla kuin kotonaan.

Joo, kun ensin on syöty keitetty aamupuuro ja syöty se yövaatteiss niin aamiaisen jälkeen mennään keittiöön tiskaamaan.

Vierailija
25/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä bikinit tai muut paljastavat rantavaatteet etelän hotellien aamiaisilla. Mitä tasokkaampi hotelli, sitä kivoimmissa  aamiaismekoissa naiset ja tyylikkäissä, rennoissa loma-asuissa miehet.  Kummallista, että joillakin ei ole paikkaan sidottua tyylitajua pukeutumisasioissa, huh, mitä kaikkea on tullut matkoilla nähtyä, eikä suomalaiset ole ainoita, joilta ylilyöntejä on nähty. 

Vierailija
26/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino-tossut ovat vaarallisen liukkaat lumisella kadulla tai kaupassa.

27/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutteko usein sanomaan tästä kiinalaisille? Siellähän on kuumina kausina ihan normaalia mennä aamuisin yöpaita päällä mihin vaan ja papiljotit päässä kauppaan jne. Tätä näkee myös hotellivierailla.

🇺🇦🇮🇱

28/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pyjamahousut ollut kuin 16-vuotiaiden TikTok-hulkutus. 

Kyllä niitä kuule näkee.

🇺🇦🇮🇱

29/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pyjamahousut ollut kuin 16-vuotiaiden TikTok-hulkutus. 

Täällä Porissa olen nähnyt niitä myös aikuisilla miehillä. Viimeksi just perjantaina. Täällä näkee myös miehiä jotka kävelee kaupungilla Reinot jalassa 🙄

No hei Pori. Mitä voi odottaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun vietät sen 200 päivää vuodesta eri hotellissa niin se on aivan sama mitä joku suomalainen tursakemamma sanoo mun aamupalatavoista. Voin taata, että etiketit luonnistuvat paremmin kuin sinulta ja perheeltäsi tarpeen vaatiessa. En ala vuoksesi pukemaan aamulla joko mun jakkupukua tai mun tulenkestäviä työvaatteita, vaan edelleenkin käyn aamupalalla rennot vaatteet päällä. Yöpukuja en omista, mutta mun aamupalavaatteet ovat joustavat trumpettihousut, puuvillapaita ja fleece sekä pinkit läpsyttimet.

Vierailija
31/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi mennä hotellin aamupalalle pyjamassa tai aamutakissa, mutta toisaalta miksi ei voisi mennä? Siinä ollaan lomalla (paitsi työreissuilla) ja aamiaiset on ainakin viikolla melko aikaisin. Lomalla on mukava nukkua niin myöhään kuin pystyy. Siinä ainakin säästäisi aikaa, että voisi heittää vaan aamutakin pyjaman päälle ja painua aamiaiselle. Ei siis tarviisi herärä niin aikaisin. Eikä pyjama ja aamutakki nyt mitään paljasta, ihan peittävät vaatteet on kuitenkin päällä.

Vierailija
32/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Hotellissa pitää olla kuin kotonaan.

Kodeissa harvemmin pyörii vieraita ihmisiä, etenkään yöpuvuissa. 

Vierailija
33/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun vietät sen 200 päivää vuodesta eri hotellissa niin se on aivan sama mitä joku suomalainen tursakemamma sanoo mun aamupalatavoista. Voin taata, että etiketit luonnistuvat paremmin kuin sinulta ja perheeltäsi tarpeen vaatiessa. En ala vuoksesi pukemaan aamulla joko mun jakkupukua tai mun tulenkestäviä työvaatteita, vaan edelleenkin käyn aamupalalla rennot vaatteet päällä. Yöpukuja en omista, mutta mun aamupalavaatteet ovat joustavat trumpettihousut, puuvillapaita ja fleece sekä pinkit läpsyttimet.

Nyt oli puhe nimenomaan yöpuvuista. 

Vierailija
34/34 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sano että pyjama ei ole aamiaisasu? Sinä? Ja nyt sua täytyy kuunnella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä