Pyjamat ei ole aamiaiasasu hotellissa
Kommentit (34)
Eihän pyjamahousut ollut kuin 16-vuotiaiden TikTok-hulkutus.
Aina olen aamiaisella käynyt ihan nakkisillani hotellissa ja koskaan ei ole ollut ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pyjamahousut ole katuvaate. Onneksise trendi meni jo.
On kyllä oudon näköistä nähdä nuoria pyjamissa kaupungilla. Toivottavasti on mennyt ns muodista tuollainen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oudon näköistä nähdä nuoria pyjamissa kaupungilla. Toivottavasti on mennyt ns muodista tuollainen tapa.
Nähneet walmartin tolloja instassa pyjamoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kesän 2024 ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pyjamahousut ollut kuin 16-vuotiaiden TikTok-hulkutus.
Täällä Porissa olen nähnyt niitä myös aikuisilla miehillä. Viimeksi just perjantaina. Täällä näkee myös miehiä jotka kävelee kaupungilla Reinot jalassa 🙄
Kylpytakki on Japanissa aamiaisasu.
Olen nähnyt porukkaa aamiaisella kylpytakeissakin. Ja kyse ei ole ollut mistään kylpyläresortista vaan Helsingin Clarionista.
Pyjamat, pyjamahousut ja yökaavut/-koltut saisi kieltää. Ovat typeriä, tarpeettomia ja rumia niin että kyseessä on jo muotirikos. Ja nyt työ nuorison yövaate trendi on jo tarttunut vanhuksiin, esimerkiksi vanhat mummot käy kaupassa ja ulkoiluttaa koiriaan pelkkä yönuttu päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten pieruverkkari ja -lekkinsi hullutus. Molemmat trendit sais kuolla.
Meillä ex-naapuri (mies) pyöri pyykkituvassa ja rapussa sellaisissa lyhyissä ruudullisissa pyjamasortseissa ja avonaisessa kylpytakissa, tukka pystyssä 🤢 Ällöttävää, tuli olo että asutaan jossain kommuunissa.
En mä kyllä kotonakaan syö aamiaista yövaatteissa. Herätys, suihku, hampaiden pesu, vaatteet ja sitten amupalaa tekemään.
Olen eri mieltä. Hotellissa pitää olla kuin kotonaan.
Rovaniemellä pyjama on ihan vakiasu aamupalalla. Työreissulla itse olin reisutaskuhousut ja huppari päällä aamiaisella ja tuli olo että nyt en kuulu joukkoon. Turret ihan jokainen pyjamissa. Vetävät siihen kelkkahaalarin päälle päiväksi.
Niin, ei pyjamaa! Kyllä se paituli olla pitää.
Lain mukaan alipukeutumisesta saa Suomessa tehdä rikosilmoituksen ja kutsua jopa poliisit jos kokee sen häiritseväksi.
Vanhoissa 1900-luvun alu valokuvissa on ihmisillä parasta päällään kun he ovat hotelleissa ja kaupungilla. Ennen vanhaan Suomi kun ei ollut mitään tuulipuku- ja pyjamahousukansaa vaan miehetkin kulkivat komeina räätäliltä hankittu mittatilaus puku päällä ja lierillinen huopahattu päässä ihan kuin jossain Ranskassa ja Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan alipukeutumisesta saa Suomessa tehdä rikosilmoituksen ja kutsua jopa poliisit jos kokee sen häiritseväksi.
Siis jos kokee pukeutumisen siveettömäksi, ei niin että kokee sen häiritseväksi.
Voihan noihin Reinoihin olla (hyvä) syykin, esim. kihti (kohtaus), pakko on kumminkin lähteä esim. kauppaan. Itselläni on joskus ilmeisti hermopinne tai joku tulehdus jalkaterässä, niin kipeä, ettei voi käyttää muuta kuin löysiä villasukkia. Kauppareissu on jäänyt kyllä tekemättä (Reiskoja en edes omista :) )