Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden puoliso on muuttanut omaan huoneeseen nukkumaan?

Vierailija
04.01.2026 |

Avovaimo on juuri ohittanut vaihdevuotensa ja samalla muuttanut nukkumaan vierashuoneeseen. Kuulemma heräilee öisin eikä halua pitää minua hereillä ja siksi nukkuu yksin. 
Seksiä ei enää ole ja muutenkin parisuhde on muuttunut ns. kämppis suhteeksi.

Mitään ei tehdä enää yhdessä vaan minulla on minun harrastukseni ja hänellä ainut harrastus on oleilla sohvalla ja kutoa tai pelata tabletilla jotain peliä. 
Itse olen ikäni harrastanut kuntoliikuntaa ja takavuosina avovaimokin lähti säännöllisesti kävelylle kanssani, mutta nyt on kaikki siis ihan kaikki yhteinen tekeminen seksi mukaan luettuna loppunut.

Onko muilla käynyt samalla lailla ja millä saisin avovaimon taas kiinnostumaan tekemään muutakin yhteistä kuin katsoa televisiota?

Kommentit (240)

Vierailija
121/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut erilleen nukkumista, mutta sitten päätin erota. Minä olin tosin suhteessa se, joka yritti saada aikaan yhteistä tekemistä. Melkein 2 vuotta väänsin, sitten luovutin. Kannattaa yrittää puhua, parisuhdeterapia voisi auttaa myös. 

Vierailija
122/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty nukkumaan tyttöystävän luona koska hänellä on 120cm sänky. Itse tarvitsen enemmän tilaa ja nukkumista ilman kosketusta, vaikka illalla ennen nukkumaanmenoa onkin kiva käpristyä toisiimme.

Koskettelu on ällöä muutenkin, mutta seksiin se käy - muuten nou nou :D

Seksieritteet  ok,naisten menkat nou nou🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita baikka tarjoamalla nuska- ja/rai hartiahierontaa. Älä vaadi seksiä sen palkalsi vaan anna suukko ja kerro jotain hellää ja rakastavaa. 

Vierailija
124/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama sama sama!

Vierailija
125/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta olisi mukava käpertyä iltaisin toisen lämpimään kylkeen kun joskus paleltaa kun menee nukkumaan.

Oletko kertonut tuon vaimollesi? Muutenkin olisi keskustelun paikka, turha on arvailla toisen motiiveja. Suostuisiko vaimo parisuhdeterapiaan (tai tekemään vaikka jonkun verkkokurssin kanssasi)?

Vierailija
126/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on oikeus yksityisyyteensä ja koskemattomuuteensa. Jos toinen on tyytymätön siihen järjestelyyn, se on sitten itse kunkin päätettävä, jatkaako sellaisessa suhteessa.

Vierailija
127/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä saisin avovaimon taas kiinnostumaan

Mitä teitte silloin, kun häntä vielä kiinnosti? Millainen sinä itse olit silloin? En usko sellaiseen, että vain se toinen olisi syypää. Jospa se toinen on muuttunut, mutta sinä olet jämähtänyt paikallesi, saman vanhan toistamiseen.

Vierailija
128/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä saisin avovaimon taas kiinnostumaan

Mitä teitte silloin, kun häntä vielä kiinnosti? Millainen sinä itse olit silloin? En usko sellaiseen, että vain se toinen olisi syypää. Jospa se toinen on muuttunut, mutta sinä olet jämähtänyt paikallesi, saman vanhan toistamiseen.

Tässäkin ongelmana on että ei ole kristittyjä, eletään avosuhteessa,ei ole toisen kunnioittamista, ei rakkautta ei lämpöä kyl tuostakin niknkuin maailman ihmisillä yleensä tulee ero ja eikun uutta taas ja sit taas sama juttu ja taas...

Vierailija
129/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään pariskuntaa jotka nukkuisivat yhdessä.

Vierailija
130/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina nukuttu viereisissä  huoneissa. Ihan normaalia, kun toinen kuorsaa ja toinen on huonouninen . Toinen joutui aamula aikaseen heräämään ja lähti omia aikojaan töihin. Ei herätetä toisiamma. 

Vierailija
131/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa nukutaan miehen kuorsauksen takia. Meillä on myös tosi erilaiset unirytmit enkö halua herätä joka halvatun lauantai ja sunnuntai vanhan viinan/krapulan käryyn.

Mies lisäksi yskii, röhii tai pitää jotain ihme maiskutteli ääntä. Omassa huoneessa saan olla hiljaisuudessa josta nautin. Nykyisin katon siellä telkkaria enkä miehen kanssa. Hän kun ei suostu siihen että joskus katsotaan jotain mitä minä haluan katsoa. 

Vierailija
132/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty nukkumaan tyttöystävän luona koska hänellä on 120cm sänky. Itse tarvitsen enemmän tilaa ja nukkumista ilman kosketusta, vaikka illalla ennen nukkumaanmenoa onkin kiva käpristyä toisiimme.

Mitä ihmettä, käyt vain panemassa "tyttöystävää" ja kyllä siihen  riittää kapeampikin sänky. Nukut sitten kotonas akkas vieressä leveämässä  sängyssä tai sohvalla....

M69

Vierailija
133/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nukutaan samassa huoneessa ja samassa sängyssä, vaikka ollaan jo ikäihmisiä (N67,M75) Sehän olisi kaiken loppu! En ymmärrä, miksi ikäihmiset eivät harrasta seksiä, sehän on iästä riippumatta ihanaa ja koko elämän suola..nukkuminen eri huoneessa tappaa viimeisenkin kipinän suhteesta.

Kelle on "elämän suola" ja kelle ei.

Itsellä ei ollut. En oikeastaan koskaan nauttinut seksistä ja vaihdevuosissa se alkoi jo sattumaan niin paljon ja oli niin hyväksikäytetty olo, että viimein sanin sanottua, että nyt loppu.

Miestä ei koskaan kiinnostanut minun nautinto. Jyysti hätäisesti sen minuutin kaksi ja se oli siinä. Ei esileikkejä, siitä vaan kylmiltään ja sen jälkeen selän kääntö ja kuorsaamaan. 

Kaiken vähäisenkin läheisyyden mies tulkitsi kutsuksi panemaan. Ei voinut istua viereen sohvalle, ei voinut halata (sitäkään mies ei osannut vaan puristeli perseestä ja toljotti kattoon, hävetti kai niin paljon, kun olisi pitänyt halata ja antaa "hellyyttä")

Tavallaan ymmärrän, miehen kotona ei hellyyttä annettu eikä sitä varmaan ollut olemassakaan siinä perheessä. 

Appi istui kännissä tuvan penkillä ja hoki koko illan "huo*ra, huo*ra". En sitten tiedä vaimoaanko se sillä tarkoitti. Anoppi oli alistettu ja täysin kynnysmattona siinä huushollissa.  piipitteli vaan, että minä en välitä. Voi mummoparka.

Vierailija
134/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään pariskuntaa jotka nukkuisivat yhdessä.

Aina ne vaan panee....

Vierailija
135/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensiksi muutamalle kommentoijalle, paneminen ei ole maailman tärkein asia:). sitten asiaan, jos toinen tykkää katsoa tv:tä joka yö yli puolen yön ja toinen haluaa nukku kymmenen jälkeen on siinä tarpeeksi syytä siirtyä toiseen huoneeseen. sen toisen asian voi hoitaa milloin vain. on meillä ongelmat:)

Eihän se maailman tärkein asia olekaan, mutta on se silti hirveän kivaa, enkä millään haluais sen loppuvan koskaan 😘

Vierailija
136/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään pari*skuntaa jotka nukkuisivat yhdessä.

Minä olen tuntenut vain kaksi pari*skuntaa jota ei ole nukkuneet yhdessä.  

Kyllä ihmiset enimmäkseen nukkuu yhdessä, mutta ei siinäkään ole mitään pahaa jos ei nuku. Syitä voi olla monia. 

Vierailija
137/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on oikeus yksityisyyteensä ja koskemattomuuteensa. Jos toinen on tyytymätön siihen järjestelyyn, se on sitten itse kunkin päätettävä, jatkaako sellaisessa suhteessa.

Vihitty pillu on yhteistä ja mies voi päättää milloin sitä käytetään.

t. Abdullah

Vierailija
138/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset enimmäkseen nukkuu yhdessä, mutta ei siinäkään ole mitään pahaa jos ei nuku. Syitä voi olla monia. 

Olen tuon edellisen kommentin kirjoittaja ja tuokin kommentti jäi sensuuriin, mutta kun laitoin pariskunta sanaan tähden se meni läpi. 

Onko muilla ollut nyt tänä vuonna sitä, että ihan normaalit sanat jää sensuuriin? Mulla on moni viesti jäänyt. Siinä saa ihmetellä mikä sana oli "kielletty".

Vierailija
139/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yli 10 v sitten muutimme omiin huoneisiin nukkumaan. On luxusta omistaa tilava koti. Ihana oma vapaus molemmilla.

Vierailija
140/240 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tutuille pareille pidetty gallupia? Outoa sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän