Mitä korjasit tai tuunasit uuteen käyttöön viimeksi?
Ketju jatkuvaa uuden ostamista ja kertakäyttökulttuuria vastaan :)
Itse juuri paikkasin merinokerraston paitaa, tuli hyvä mieli. Paita on vielä aika hyvässä kunnossa ja sain tällä sille ainakin muutaman lisävuoden.
Mitä itse olet viime aikoina korjannut, kierrättänyt tai tuunannut uuteen käyttötarkoitukseen?
Kommentit (327)
Vyön ompeleet uusin, kun repsotti ja nauroi.
Common rail -dieselpakun moottoriohjausjärjestelmän räpläsin eilen ja sain toimimaan ilman vikakoodia.
Vielä pitää niputtaa johtoja ja kaapeleita.
Ompelustöissä taisin viimeksi korjata vaimolle muutama vuosi ompelemiani kuukkaripöksyjä kun ovat pesuissa kuluneet ja kangas kulunut puhki. Koneella parsin.
Askartelin tv tasosta polkupyörän mummolle.
Viinapullosta veistelin tratin öljynvaihtoa varten
Tupakki-askin foliosta jatkoin yleismittarin kärkeä kun jäi 10 senttiä vajaaksi
Tojotan revenneen penkin pers-osaan venytin vanhan villapaidan ettei jouset hankaa
Auton sisätila lämmittimen viritin virtalukon kautta toimimaan ajon aikana kun Tojotan puhallin ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Askartelin tv tasosta polkupyörän mummolle.
Juu, ja mä tein omasta päästäni saunan kiukaan.
Miehen alkuperäisen 80-luvun hopeahaalarin lahkeita paikkailin. Olivat vähän liian pitkät alkujaan, tuli tosi siisti kun oli varaa kääntää ja ommella uusiksi. Menee taas pitkään.
Ompelin vanhasta intianpuuvillaisesta päiväpeitosta sellaisen suojahupun kissan kantokopalle. Kissa rauhoittuu koppaan vain jos ei näe ulos, ja pyyhe tai vastaava kopan päällä vaikeuttaa kantamista. Nyt pysyy hyvin paikallaan.